(126-650)pomozcie cos z hamulcami tarczowymi??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wiec staelm si eposiadaczem tarcz hamulcowych od DFa i jak juz je zalozylem to byly odpowietrzane pare razy (ze 6 na kolo) i wiec zaczolem jezdzic !!!hamulec nieraz wpadal w podloge a jak dopompowlaem to bylo oki!!!!! jednak gdy zahamuje gwaltownie kola za chiny niestoja w miejscu (przednie) a tylne tak (mam wieksze cylinderki) i tak jezdzilem kilka dni !!dzis zrobilem tak ze zalozylem wezyki na przednie zaciski i odkreiclem odpowietrzniki i niech sobie plyn leci (co chwilke dolewalem) w prawym kole lecialo a w lewym niebrdzo !!!! i teraz najwazniejsza sprawa, gdy jaezdze to hamuja ,ale gdy skrecam kierownica do oporu np. na parkinu lub ostrym zakrecie pedal znow jest miekki i zeby zahamowac musze do pompowac!!!!!!!! co to moze byc??
  
 
rozumiem ze nic ne cieknie, ze sucho...
a jakaą masz pompę?? od dfa czy od maluszka?? moze pompa nie wyrabia... w sumie to chyba wiecej płynu włazi do zacisku niż w cylinderek szczególnie ze masz z tyłu ten wiekszy... moze zwiększ skok pedału... regulując włacznikiem stopu, zeby był wyzej - będzie miała pompa większy skok i większą wydajność...
  
 
wszytko suche !!!!!!! i ni9c niecieknie!!!!!!!a pompa dobra z niej tez niecieknie!!!!!!! koles u mnie tak ma i neie ma problemu
  
 
moze wsadził pompę od dfa... cholera go wie...
  
 
ja ma hamulce w maluchu tarczowe z una.Sprawdz czy wezyki gumowe przy skrecie nie blokuja sie o wahacz ja tak mialem i musialem obrucic zaciski wezykami w dol.Bo jak jest podniesiony i sciagniete kolo to tego nie widac ale jak go oposcilem na ziemie to wyjscia przewodow blokowali mi sie o wachacz!!!
  
 
Cytat:
2004-09-23 17:34:39, Mata04rally pisze:
ja ma hamulce w maluchu tarczowe z una.Sprawdz czy wezyki gumowe przy skrecie nie blokuja sie o wahacz ja tak mialem i musialem obrucic zaciski wezykami w dol.Bo jak jest podniesiony i sciagniete kolo to tego nie widac ale jak go oposcilem na ziemie to wyjscia przewodow blokowali mi sie o wachacz!!!


jak by się wężyk przycinał czy krzywił to pedał by był twardy... płyn nie miał by gdzie pójść i stawiałby opór... ja stawiam na słabą pompę... ale to tylko teoria...
  
 
pompka jest maluchowska!!!!!!!!! a jesli ta jest juz niedobra to jak to sprawdzic??? bo mam jescze kilkaw piwnicy pozdro ,ah aco do wezykow to one sa dosc dlugie i o nic niechacza!!!!!!!! moze nawet za dlugie??
  
 
Cytat:
2004-09-23 17:58:08, chrzaniu pisze:
pompka jest maluchowska!!!!!!!!! a jesli ta jest juz niedobra to jak to sprawdzic??? bo mam jescze kilkaw piwnicy pozdro ,ah aco do wezykow to one sa dosc dlugie i o nic niechacza!!!!!!!! moze nawet za dlugie??


nie... długość nie powinna mieć znaczenia przy eksploatacji... dlatego ze szczeki i cylinderek cofnie sie tylko tyle ile trzeba a odległosć od pompy do zacisku nei ma znaczenia... a nie przygniotłeś gdzieć rurki podczas montarzu?? moze zbgnieciony przewód??
  
 
moze sie myle ale pompa do 126 i 125 jest taka sama .( ostatnio wymieniałem w swoim DF )
  
 
Cytat:
za chiny niestoja w miejscu (przednie) a tylne tak (mam wieksze cylinderki) i tak jezdzilem kilka dni



Ja bym te z tylu zalozyl seryjne. Ja tak mam i nie widze sensu zakladac przednich na tyl. Chyba ze lubisz baki krecic hamujac.

Dla mnie tyl ma byc seryjny ale w pelni sprawny inaczej bedziesz szybko blokowal kola.
  
 
czy działo się tak przed przeróbką ? Jesli tak to puszcza pompa. Jeśli zaczęło się tak dziać po przeróbce to mam pytanie ? Rozbierałeś zaciski , czyściłeś je i zmieniałeś gumki ? Jeśli nie to trzeba było. Czasami zdarza się że tłoczek zacisku bądź cylinderka nie jest szczelny i cofając się po hamowaniu podsysa powietrze i zapowietrza zacisk. Sam nie będzie ciekł ale będzie zasysał powietrze . Sam miałem kiedyś kilka takich przypadków. I możesz tak do smierci odpowietrzac. Sprawdź zaciski, zmień gumki. chyba że są w tłoczku wżery to dupa, nowe gumki też mogą nie pomóc.
  
 
no robieralem tloczki i sa nowe gumki ,a na tloczkach niebylo sladow rdzy i wrzerow??