Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2005-07-17 17:48:12 ale czy na gazie i benzynie jest tak samo ?
jezeli nie to zobacz moze Ci "przymarza" troszke parownik poza tym jest to autko z 93 czyli GLE chyba w GLE był uklad zaplonowy elektroniczny i chyba nie ma tam kondensatora?? (tak mi sie wydaje) |
crisross PolonezCaro1.5 GLE+LPG Wrocław | 2005-07-29 19:04:43 Tak samo jest na benzynie i na gazie, a poza tym nieraz strasznie strzela jakby iskry nie miał. Dlatego myslę, że to wina cewki na aparacie. Co Wy na to.
Coś co jest przyjemne za krótko trwa. Długi czas nic się nie działo, aż tu nagle coś się zjeb@#$%o! |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-07-29 20:31:48 Ja tak miałem na początku jak mi aparat zapłonowy pękł, potem przestał jeździć w ogóle. Ale nie przejmuj się, takie jaja mogły być tylko u mnie, więc u Ciebie to na pewno nie to
Pozdrawiam |
Grizli Miłośnik FSO Polonez Caro 1,6GLI Częstochowa | 2005-07-29 20:37:36 Proponuje sprawdzić zielony przewód mnie zawsze tak dawał znać gdy niedługo miał zamiar zaliczyć zgon |
Chrostek Miłośnik FSO BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-07-29 21:25:56 może masz odcięcie
tak pozatym to nie gazuje sie silnika puki sie nie rozgrzeje, to nie zdrowo troszke co do przyczyny to nie mam pojęcia, ale jak Ty go bedziesz szanowął i nie bedziesz go katował to on postąpi tak samo |
Grizli Miłośnik FSO Polonez Caro 1,6GLI Częstochowa | 2005-07-30 08:57:33 Ten kabel występował kiedyś nawet w usterce na TVNA mnie zawsze padł jak mi się bardzo spieszyło,było zimno a na dodatek oberwanie chmuryW ladną pogode nie nawalał |
Kubrat Miłośnik FSO Polonez Caro 1,5 GLE Kraków | 2006-10-03 15:40:48 Mam pewien dziwny problem. Otoz od jakeigos czasu silnik przerywa w zakresie 2800-2900 obr/min. Jesli silnik chodzi ponizej lub powyzej tych obrotow problemu nie ma. Widac to szczegolnie na wysokich biegach (IV, V) kiedy silnik dluzej rozkreca sie na obroty - wtedy czuc szarpanie i obrotomierz zaczyna skakac od 2,5-3,5 tys obr/min. Objawy wyraznie sie nasilaja po dluzszej jezdzie (ponad 30 minut). Na benzynie i na gazie jest to samo. Kable WN wymienione na wiosne na elckie oraz zielony kabelek. Kopulka zmieniona, wymienilem modul na inny, i tez nie pomoglo. Swiece maja 7 tys km, zwykle iskry. Problem lezy w zaplonie tylko nie mam za bardzo pomyslu gdzie. Mial ktos moze podobny problem i wie jak do tego podejsc? |
berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2006-10-03 15:43:37 skacząca wskazówka obrotomierza wskazuje na uszkodzony moduł lub cewkę. sprawdz tez połączenia i masę |
Kubrat Miłośnik FSO Polonez Caro 1,5 GLE Kraków | 2006-10-03 15:52:16
Cewka jest chyba glownym podejrzanym, bo juz praktycznie nic innego nie ma. Wyczyscilem wszystkie polaczenia do cewki, ale to nie dalo rezultatu. Orientuje sie ktos ile kosztuje nowa? |