Problemy z kontrolkami silnika i power

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem a kontrokla power ktora zaczyna mi migac przy rozgrzanym silniku a kontrolka silnika zapala sie na kilka sekund i gasnie. obroty zaczynaja wariowac a silnik traci moc
  
 
Witaj, podaj cos wiecej masz lpg i jak dlugo jezeli masz?
  
 
nie jestem w temacie wyjasnij mi prosze co to jest lpg?
  
 
juz wiem. nie niemam
  
 
Cytat:
2005-11-24 21:24:17, yanush11 pisze:
nie jestem w temacie wyjasnij mi prosze co to jest lpg?



LPG nasz kolego to gaz. Masz auto na gaz?
  
 
Cytat:
2005-11-24 21:27:23, yanush11 pisze:
juz wiem. nie niemam



No to jak już ustaliliśmy najważniejsze fakty ... to teraz już będzie z górki
  
 
poprostu w kraju w ktorym aktualnie przebywam od kilku lat gaz czy benzyna jest w podobnej cenie
  
 
poprostu w kraju w ktorym aktualnie przebywam od kilku lat gaz czy benzyna jest w podobnej cenie
  
 
hm dales mi do myslenia z ta podobna cena, anyway
TEN SAM PRZYPADEK, ALE moge byc w bledzie.
zaraz po gwarancji wymiana -spisuje z faktury, prostownik-SOHC + srodek smarujacy koszt 542zl
tez mi sie te lampki palily, silniczek migal i obroty tanczyly.

Wspomnialem ze moge byc w bledzie, moze Nasi starsi Koledzy z Forum cos poradza.
  
 
Cytat:
2005-11-24 21:16:46, yanush11 pisze:
mam problem a kontrokla power ktora zaczyna mi migac przy rozgrzanym silniku a kontrolka silnika zapala sie na kilka sekund i gasnie. obroty zaczynaja wariowac a silnik traci moc



kotrolka power jest zdajsie tylko w automacie? myle sie..masz automatyczna skrzynie? by the way co to za kraj gdzie lpg (gpl) kosztuje tyle samo
  
 
Poczekaj na Navi'ego lub elChopina - oni mają automaty to może coś doradzą
  
 
jesli to jest automat to raczej nie chodzi o ile dobrze zrozumialem roberta o awarie ukladu ladowania
  
 
....moge byc w bledzie, ja za te same dolegliwosci w espero zaplacilem w 2001 ponad piec setek za usluge w serwisie.
I zzapomnialem o tym, do momentu postu kolegi.
i tak jak radzielm poczekajmy na rade starszych kolegow.
Pozdrawiam
  
 
cypr-roznica w cenie jest ale niewielka. tak to jest automat rocznik 95 silnik 2.0
  
 
sprawdz najpierw poziom oleju w skrzyni (zdaje sie robi sie to przy rozgrzanej skrzyni, czyli po przejechaniu kilkunastu km)
  
 
Wydaje mi się, że za bład w działaniu silnika (mruganie check engine) i skrzyni (mruganie kontroliki "power") musi odpowiadać któryś z elementów wspólnych - prawdopodobnie coś od silnika z czego dane pobiera sterowanie skrzyni.
Na poczatek dobrze byłoby sprawdzić kod błędu silnika za pomoca metody opisywanej na forum (złączyć dwa skarajne piny gniazda koło komputera sterującego i zliczyć liczbe mrugnięć check engine).
To powinno dac informację który z elementów jest uszkodzony.
Niestety, nie znam metody odczytu kodów błędów skrzyni .

Tak na poierwszy ogień przychodzi mi do głowy czujnik położenia przepustnicy.
Czujnik prędkości raczej nie bo u mnie jak się odłączył to miałem tylko kod błędu na silniku.

Może też byc sytuacjaodpwrotna - padło coś w sterowaniu skrzyni. Może to być np czunik biegu. Kom nie wie na którym biegu jest skrzynia i dlatego szaleje z obrotami.)
Czy samochód ci jedzie i czy zmienia prawidłowo biegi?
  
 
na zimnym silniku wszystko jest ok. Gdy silnik sie rozgrzeje zapala sie kontrolka od silnika i po kilku sekundach gasnie. Kontrolka od skrzyni (power) zaczyna mrugac, auto traci moc (tak jak by jechalo na polsprzegle)
  
 
Ale Ci dobrze... pierd...ej zimy nie masz!
  
 
Cytat:
2005-11-26 12:07:23, yanush11 pisze:
na zimnym silniku wszystko jest ok. Gdy silnik sie rozgrzeje zapala sie kontrolka od silnika i po kilku sekundach gasnie. Kontrolka od skrzyni (power) zaczyna mrugac, auto traci moc (tak jak by jechalo na polsprzegle)


Mało danych...
Próbowałeś zagrzać silnik na postoju? Czy jest to samo, czy tylko w czasie jazdy?
Sprawdź kody błędów ECU. Bez tego nie ruszymy.
Samochód tak się zachowuje bo skrzynia wchodzi w tryb awaryjny.
Najlepiej jakbyś mógł podjechać do serwisu i zczytać kod błędu skrzyni. Myślę że w oplu albo innej firmy z GM powinni mieć odpowiedni skaner.
  
 
Robert S wie co mówi.. sprawdz olej w skrzyni.. ja tez mam automata,, a przycisk power potrafi mrugnąc ale tylko przy bardzo duzym mrozie.. jak olej w skrzyni jest jeszcze zimny, ale to dotyczy minus 15 stopni ponizej zera, ale u ciebie to dotyczy goracego silnika..mnie to jeszcze nie spotkalo ale kolege juz tak.. ja ostatnio olej w skrzyni zmienilem (tak jak mi Elchopin polecił) i od razu biegi ładniej wchodza.. przebieg 124tyś km..