Fiat 125p 1.8is

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś coś słyszał o takim projekcie?
Prosze o jakie kolweik informacje i zdjęcia
  
 
1.8 is chodzi o silnik z Bmk-i?
Jeżeli tak to Myszkier kombinował z takim tematem , tak z 15 lat temu.
Jeżdził tym jego syn, albo mechanik - w KJs-ach.
Auto potem zostało rozbite pod Gdańskiem - OS- znany z Lotosu 2 lata temu, na szutrach.
Gdzieś w necie były fotki tego rozbitego fiata.
Bardzo fajny temat.
  
 
tu po sąsiedzku na LKP chłopaki do ladacznicy wpychają takie motory. Skoro tam się da to wydaje mi się, że do 125p się da na podobnej zasadzie. Wystarczy wbić do sąsiadów i zobaczyć.
O proszę tu jest wiedza: kliken machen
  
 
W podłódzkim kanzas chłopcy wkładają m43b18 do dużego fiata,
nawet widziałem ten wóz kilka dni temu.
Później znajdę jakiś link to wkleję.
  
 
W Radomiu kiedyś na kręciołkach się pojawiał
  
 
Panowie a ma może ktoś z Was więcej informacji na temat kanta z tym silnikiem ( chodzi o m42) ? albo zdjęcia
  
 
Cytat:
W podłódzkim kanzas chłopcy wkładają m43b18 do dużego fiata,



nie m43 tylko m42b18, m43 to zwykłe 8V .
Silnik wchodzi na styk, kolektor wydechowy do dorobienia, skrzynia razem z wałem od m42. Do dorobienia jest tylko flansza pomiędzy wał a most.
  
 
co do kolektora wydechowego to wpadł mi w oko od mercedesa w210 2.3, wydaje mi sie że spasowałby idealnie pod pochylony silnik

http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-mercedes-w-210-w210-e-klasa-2-3-i2853903164.html
  
 
Mam kumpla co włożył Is'a do Poloneza. M43 jest ewolucja m42, jednostka 16 zaworowa o pojemności 1900cm, 140 km troszkę więcej NM niż w 1.8 z lepszym wtryskiem paliwa. Podobno ze skrzynią od E30 nie trzeba rzeźbić tunelu, tyle co na lewarek.
  
 
lekkie sprostowanie, IS z BMW E36 to silnik M44 1.9 16V 136KM, ma 100cm3 pojemności i 5Nm więcej od M42

M43 to silniki 8V 1.6 100KM, 1.8 115KM, 1.9 118KM

M40, M41 (diesel 1.7), M42, M43 oraz M44 dzielą głównie blok silnika i podstawowe podzespoły

to tak jak by ktoś szukał konkretnego motoru
  
 
Lukasz-PTK ,a możesz coś więcej powiedzieć na temat tego poloneza. Może dało rade by zdobyć jakieś zdjęcia
  
 
Cytat:
2013-01-22 23:28:39, ISO-lator pisze:
lekkie sprostowanie, IS z BMW E36 to silnik M44 1.9 16V 136KM, ma 100cm3 pojemności i 5Nm więcej od M42 M43 to silniki 8V 1.6 100KM, 1.8 115KM, 1.9 118KM M40, M41 (diesel 1.7), M42, M43 oraz M44 dzielą głównie blok silnika i podstawowe podzespoły to tak jak by ktoś szukał konkretnego motoru



m42 ma 136KM (1.8is, pojemność 1.
m44 ma 140KM (1.8is , pojemność 1.9)

m42 wychodziły też w budzie e36 do 1994r. Od 94' m44 ale pewnie w 1995 jeszcze wrzucali do niektórych e36 i m42.

  
 
m42 w e36 ma 140 km bo ma kolektor o zmiennej długości dolotu a e30 ma zwykły, ja u siebie we fiacie mam z e36 silnik z miską od e30
  
 
to wrzuć fotki jak to masz zrobione
  
 
Sory mój błąd, dokładnie chodzi o m44. Projekt nie jest mój więc nie chce się za bardzo wypowiadać na jego temat, ale z tego co pamiętam misa jest włożona od e30, a stabilizator jest założony na delikatnych dystansach. Wszystko się ładnie mieści w komorze, kolega jest naprawdę dobry w tym co robi.

https://imageshack.us/f/88/zdjcie406.jpg/

[ wiadomość edytowana przez: Lukasz-PTK dnia 2013-01-25 15:45:35 ]
  
 
z tymi swapami 1.8is jest ciekawa sprawa. Co jakiś czas wraca ten temat na jakimś forum i zaraz pojawiają się ludzie którzy rzekomo to zrobili albo widzieli, ale dziwnie nikt nie jest w stanie jakoś sensownie zaprezentować swojej pracy. Jedno rozmazane zdjęcie z silnikiem włożonym do komory i to wszystko w tytm temacie ;P
  
 
Davit to może chociaż ty coś mi podpowiesz
  
 
Mam coś takiego. Duży fiat 1.8is M42B18.
  
 
Cytat:
2013-02-01 13:17:27, fiatis pisze:
Mam coś takiego. Duży fiat 1.8is M42B18.



Możesz zaprezentować jakieś fotki z komory?
  
 
Może wieczorem. Jak będzie wolna chwila.