Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-03-04 06:53:14
Ależ cie poniosło! ![]() |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-03-04 08:46:31 Zrobiłem na DOHC jakieś 300tyś km.
Nie wiem jakie problemy mogą byc z tym silnikiem. Ja nie miałem żadnych. Do tego 2,0 130 konne potrafiło na trasie spalić 7,7 z 5 osobami i pełnym załadunkiem. Jedyne problemy mogą być chyba tylko z spowodowane druciarstwem. Jeżeli on jest awaryjny to co powiedzieć o silniku Lady... |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-03-04 09:01:27 Piotr, jak cie słucham, to jestem w dupie. Części Łada ma z plastyliny, wszystko co robią do łady z tuningu, to humno, napinacze śmieć i td. Natomiast silniki DOHC, których porządny remont kosztuje około 10k zł zachwalasz. Gdzie tu logika? Dlaczego sam smigasz na 1.7, a nie na DOHC? Po co Łada, skoro to słabe? Moi koledzy z Rosji robią na motorach ładowskich także po 300km bez remontu, jak to jest? Ile przeżyło silników DOHC do dziś, a ile jest ładowskich? |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-03-04 09:10:41 Gdybym tylko mógł,jeździł bym na DOHC.
Tak robiłem jak jeżdziłem kiedyś 125p. Co do części ładowski to potwierdzam. Co do remontu DOHC to nie. Silników od Lady jest wiecej bo robile je do niedawna. Silniki do Fiata tak jak kolega napisał skończyli robić jakieś 30 lat temu. Za 10 tyś to można DOHC do sportu przygotować z wałkami na kutych tłokach itp.Taki sam silnik do Lady trzeba dać dwa razy tyle. |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-03-04 09:34:04 To ze silniki łady produkują do dziś fakt. Taki motor nowy kosztuje około 3000 zł. Na kutych tlokach, na dizlowskim wale, kutych korbach, i złym wałku, z obrobioną głowicą kosztuje około 10k. A silniki które są w Polsce, to też są stare silniki, nikt tego nie sprowadza. |
rafal125p Kandydat na Kandaydata polonez 1985 gorzów | 2014-03-04 14:58:19
a można wiedzieć czy można taki silnik nowy fabryczny kupić bez problemu. jeśli to naprawdę kosztuje 3 tys to remont jest absurdem. nawet gdyby trancport kosztował 1000 zł |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-03-04 15:46:44 Pośrednik skasuje 40-50%, i dodatkowo transport. Trzeba jechać samemu i nie po sam silnik, żeby się opłacało. |
Artur_ Poznań | 2014-03-04 17:29:49 Precyzując wymagania - moc około 100 KM będzie w sam raz. Ładowski 1.7 ma coś koło 70-80 KM, jakby się dało to zmienić to nie miałbym nic przeciwko. Byle trwałość została...
Rovera, jak mówiłem, nie. |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-03-04 21:53:50 100Hp będzie już po samej obróbce głowicy. |
Artur_ Poznań | 2014-03-05 16:47:39 W takim razie, czemu nie?... Będzie trzeba poszerzyć zakres wiadomości na ten temat.
A reszta? Przełożenia w skrzyni chyba powinny w miarę pasować, w końcu różnica jakaś ogromna nie będzie... chociaż mam jakieś dziwne przeczucie. 1.7 MPI (bo inne to raczej ciężko ![]() PS. HP to taka firma. ![]() |
RAAD Piaseczno | 2014-03-05 18:01:56 HP skrót od horse power czyli konie mechaniczne ![]() |
Artur_ Poznań | 2014-03-05 18:14:42 Naprawdę? |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2014-03-05 19:21:42
prościej nie ingerujac w motor.. 1,7 MPI + turboi kit = 100-115 koni i około 170 Nm tutaj wszystko: turbo kit dla Łady 1,7 mpi |