Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
santi Miłośnik FSO polonez caro 1,6 gle Lanckorona/Kraków | 2007-01-10 23:24:16 wpisz w wyszukiwarce: reset napewno cos znajdziesz. |
adamdn Miłośnik FSO Polonez Atu Plus 1.4 ... Olsztyn / Gdansk | 2007-01-11 00:39:24 Reset raczej nic w tym przypadku nie pomoze. Proponuje przejrzec polaczenie linka-przepustnica. Wyglada mi to na zbyt mocno podciagnieta linke gazu. Co na to wskazuje? Staly podwyzszony zakres obrotow oraz brak falowania (ktory z kolei moglby wskazywac na uszkodzenie komputera).
Podsumowujac - odepnij calkowicie (na wylaczonym silniku!) linke gazu od przepustnicy, podlacz od nowa tak zeby przepustnica w polozeniu neotralnym nie reagowala na linke (musi byc calkowicie swobodna), ewentualnie wyreguluj srobka odleglosc do "cypka" krokowca i odpal silnik. Powinno pomoc - jezeli nie bedziemy myslec dalej... |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2007-01-11 11:02:50 jeśli to nie linka to porponuję przeczyścić wszystko dokladnie. Może zatarł się trzpień popychający przepustnicę. Inna sprawa to połączenia kabli elektrycznych sterujących krokowcem. MI jak nie łączył jeden (słownie jeden) kabelek z pięciu to w trasie kiedyś silnik zatrzymał się na 3000RPM. Jechało się jak z tempomatem na chwilę obecną nie ma nawet jak ci pokazać artykułów o przepustnicy i krokowym. Ewentualnie znajdziesz je gdzieś na www.roverki.pl bo i tam chyba były.
Wybacz marcin ale sprężyna dla mnie to "drucikarstwo" i sam bym tak nie zrobił mimo że miałem już różne problemy z przepustnicą i krokowcem. Ale puki co od ponad 4 lat bangla to niemal idealnie. |