Od czego jest ta uszkodzona wtyczka-czujnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam od czego mze byc ten czujnik:
http://img236.imageshack.us/my.php?image=dscn41100co.jpg
http://img236.imageshack.us/my.php?image=dscn41113gh.jpg
ps.kontrolka od oleju działa.
Pzdr
  
 
kurcza u mnie jest coś podobnego tylko w innym miejscu (silnik 1.6)
i jak odłączysz ten kabelek to wenylator chodzi cały czas nie zaleznie od temperatury
może to jest to ??
  
 
To jest czujnik poziomu oleju
Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-06-28 11:04:19, Perzan pisze:
To jest czujnik poziomu oleju Pozdro.


no dobra ale kontrolka od oleju działa chyba normalnie-zaraz po rozruchu pali sie sie jeszzce jakies 2 sekundy i znika...
  
 
Cytat:
2006-06-28 11:18:55, Ori83 pisze:
no dobra ale kontrolka od oleju działa chyba normalnie-zaraz po rozruchu pali sie sie jeszzce jakies 2 sekundy i znika...



to jest czujnik POZIOMU oleju, a nie CIŚNIENIA


pzdr
  
 
W Carinach lampka cisnienia oleju gasnie pozniej niz w 4E-FE szybko gasnie na filtrach CHAMPION praktycznie tak samo jak na orginałach albo nawet szybciej.

Perzan ma racje to czujnik oleju.

Co do czujnika cieczy jak wyciagniesz wtyczke z tego czujnika wentylator bedzie caly czas chodził i wywali Ci od razu bład o ile pamietam 22.
  
 
Cytat:
2006-06-28 16:36:07, Cromm pisze:
Co do czujnika cieczy jak wyciagniesz wtyczke z tego czujnika wentylator bedzie caly czas chodził i wywali Ci od razu bład o ile pamietam 22.



nie wiem jaki bład wiem że z tego korzystałem jak mi chłodnica ciekla
  
 
Cytat:
2006-06-28 16:36:07, Cromm pisze:
[...]Co do czujnika cieczy jak wyciagniesz wtyczke z tego czujnika wentylator bedzie caly czas chodził i wywali Ci od razu bład o ile pamietam 22.



Dlaczego ?
  
 
Pewnie mądre japonskie głowy wymyśliły to dlatego ze jak komus nawali czujnik temp. cieczy chłodzącej to awaryjnie wentylator bedzie chciał schłodzic ognisko grzania albo nie dopuscic do przegrzania jesli nie mamy wiedzy o temp. płynu pewnie takie załozenie im przyswiecało jak projektowali całą magistrale.
  
 
Cytat:
2006-06-28 16:36:07, Cromm pisze:
[...]Co do czujnika cieczy jak wyciagniesz wtyczke z tego czujnika wentylator bedzie caly czas chodził i wywali Ci od razu bład o ile pamietam 22.



Widzę, że musimy zacząć od początku...
O którym czujniku temperatury mówisz ? W Carinie są trzy.
Pozdro.
  
 
Perzanku o sensorku temperatury wody mowie ktory u mnie siedzi sobie pod termostatem i wtyczke wyjmuje sie w kierunku ukł kierowniczego.

U ciebie jest podobnie z tego co EPC podaje (89422 For EFI bo chyba o ten chodzi jest jeszcze 89422A)
Zgadza sie ?

pozdrowka
  
 
Chyba dzisiaj będę robił z chłodzeniem to przeprowadzę małe testy...
  
 
Cytat:
2006-06-30 16:15:09, Perzan pisze:
Chyba dzisiaj będę robił ...



a nie grzebał czasem ?
Sprawdz sobie po wyciagnieciu wtyczki jaki blad Ci wyskoczy ale pewnie 22.

Ja robilem testy podczas diagnozy przyczyn spalania stukowego i to odkryłem .
A badałem wszystko kody błedów, czujniki MAP, lambde, itp.

Ciekawe ze w Cinqecento tez bylo cos podobnego jak sie zwarło 2 kabelki od wiatraka juz nie pamietam ktore to były ale w potworne upały włączalem wiatrak juz ...zawczasu miałem taki dorobiony włacznik ))