MotoNews.pl
  

Łożyska

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy trudno jest wymienić przednie łożyska i ile kosztują, poniewarz zaczeły sie grzec i chałasować .
  
 
Dla mnie nie ale dla kogos kto bedzie robil to pierwszy raz to raczej ciezki temat. Ale da sie zrobic, a koszt nie jest taki straszny.
  
 
Cytat:
2004-10-31 17:05:09, krzywy_23 pisze:..,
ponieważ zaczeły sie grzec i chałasować .




Lepiej się z tym pospiesz - bo to nic ciekawego jak Ci chlaśnie łożysko koła w czasie jazdy np 100 km/h

Nota bene dość ryzykowne przeżycie mocno zachodzi w pamięć
brrrrrr.......
  
 
Cześć własnie zawiozłem Nive do mechanika powiedział ze skasuje mnie na jakieś 100 zł za wymiane łożysk z przodu mam nadzieje ze ze mnie nie zdarł
  
 
Cena w miare. Watpie zeby komus chcialo sie robic taniej, w koncu to jest troche babraniny
  
 
Czesc po wymianie łozysk, mechanik powiedział zeby przyjechać na dociąganie, tak zrobiłem ale chba przesadził ponieważ łożyska zaczeły sie grzac i chałasowac . Jestem przekonany ze spieprzył sprawe i teraz co czy ma je popuścic czy wymienic jeszcze raz. w sumie te łozyska nie maja jeszcz nawet 1000 km . Co radzicie ??
  
 
Jesli zaterles lozyska to bedziesz je musial wymienic niestety na nowe. Ale moze nie jest tak zle jesli nie z lapalo ci kola to moze da sie cos jeszcze z tym zrobic. Sprawa zasadnicza: takie rzeczy dociaga sie kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem i nic nie nalezy potem dociagac. Widac dupa a nie mechanik ten czlowiek ktory ci to robil .
  
 
Nie wiem czym dosiągał nietety nie było mie przy tym robił jeszcz inne rzeczy więc nie chciało mi sie czekać. Ale tym razem zobacze w jkim są stanie. A ile powinny wytrzymac średnio nowe dobrze zrobione łożyska
  
 
Jesli zalozyles dobre markowe łozyska to musza wytrzymac ponad 100tyś km. Jesli załozyles np polskie FŁT to powinienes zrobic na nich spokojnie 70-80 tys km ale wszystko zalezy od wielu czynnikow i nie da sie dokladnie okreslic ile dane lozysko wytrzyma.
  
 
Sprawdź piaste koła, czy nie jest już wyrobiona i sprawdź takie metalowe badziewie, które ma zabezpieczeć uszczelniacz od strony przegubu, czy nie jest pordzewiały i nietnie uszczelniacza.
  
 
Cytat:
2004-12-31 19:11:07, mentorxxx pisze:
Sprawdź piaste koła, czy nie jest już wyrobiona i sprawdź takie metalowe badziewie, które ma zabezpieczeć uszczelniacz od strony przegubu, czy nie jest pordzewiały i nietnie uszczelniacza.



Dzieki sprawdze, jak bedziemy wzmacniać mocowanie bodajże drążka reakcji do podłuznicy .
  
 
A co zgnilo ci mocowanie drązka reakcyjnego?
  
 
Troche napewno jest podgnite ale pewnie, osłabiłem to mocowanie jazdą po okolicznych lasach ( oczywiście cały czas sie ucze mam Nive od kwietnia z czego troche stała bo muj kuzyn ją molestował ) i co jais czas mi sie psuje teraz odezwały sie krzyżki
  
 
To ci powiem jedno: pamietaj o podlodze i dbaj o nia zeby nie zgnila, bo jak zgnije to posprzatane.
Jeszcze sie duzo nauczysz smigajac nivka a szczegolnie mechaniki
  
 
hello
heh.. jeszcze wiele się nauczysz

ja obecnie nabywam specyfikacznie jazdy tym wynalazkiem jedynie z przednim napędem
pzdro all
  
 
Witam co do podłogi to narazie nic jej nie grozi ponieważ częściowo jest zakonserwowana, a jak bedziemy z kuzynem robić to mocowanie drążka to wtedy zakonserwuje reszte. A jeśli chodzi o nauke to wychodze z założenia że całe życie sie uczymy i nigdy na nia nie jest za póżno.