[OGÓLNE] RS2000 - falują obroty i trzęsie się silnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sorry,za tak beznadziejny watek - nie myslalem,ze zaloze kiedykolwiek taki,ale nie moge sobie poradzic
Auto ma zmieniony silnik,na moim osprzecie (kupilem blok z glowica) i po zlozeniu obroty faluja,silnik sie trzesie ogolnie ,w tlumiku slychac wyskakujace zaplony. Jak odpali sie zimnego po nocy - puki temperatury nie zlapie najmniejszej jest ok,kiedy jest cieply ale sie go odpali to przez 2 sekundy jest ok. Bledow na zgaszonym i odpalonym nie ma - no i tu wlasnie klops i nie wiem co dalej
Przed wymiana silnika chodzil jak nalezy wiec raczej krokowiec,edis,map,TPS,itd sa sprawne. Pewnosci nie mam co do cewek(bo mechanikowi ktory mi go zmienial przy wyjmowaniu wtyczek chyba przy cewkach peklo gniazdo) ,ale czy one moglyby dac takie objawy?? Strasznie koslawo chodzi. A moze czujnik walu?? Ale to by falowal i nie pokazal bledu ??


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-29 12:01:55 ]
[ powód edycji: "Kosmetyka" tytułu. ]
  
 
sprawdź dokładnie kable do cewek, czy nie mają popękanych pancerzy, u mnie był pęknięty jeden minimalnie i silnik nierówno pracował i na wolnych i podczas jazdy, wymieniłem krótki kawałek z wtyczką... i jak nowy
  
 
Nie wiem czy ci to seba pomoże ale posprawdzaj wszystkie kable, ja po zmianie miałem może nie taki problem ale jeszcze chyba gorszy a mianowicie zaczęły wypadać zapłony aż do zupełnego gaśnięcia samochodu i problemów z odpaleniem winowajcą był przewód idący do edisa, jak wyciągałem silnik to go zachaczyłem przez przypadek i później nie wiadomo czemu tracił mase i edis wariował.
  
 
Dodam,ze wczasie jazdy juz chodzi elegancko (procz tych przyrostow mocy przy przyspieszaniu z pelnym butem) przyspieszajac delikatnie totalnie nic sie nie dzieje.
  
 
1.Cewka i jej wtyczka (lubi gubić wygnał).
2.EDIS i jego wtyczka (puszczaja piny)
A świeczki jak wykręcisz po takich objawach, to jak wyglądają?
  
 
Seba coz Ci powiedziec ja po reanimancji tego objawu nie mam.
ale fakt posprawdzaj połaczenia do cewek
Pamietasz jak na zlocie mojemu krokowca podmienilismy? i nic to nie dawało więc raczej szukaj w eleektryce
  
 
Cytat:
2009-10-29 08:15:04, surec pisze:
1.Cewka i jej wtyczka (lubi gubić wygnał). 2.EDIS i jego wtyczka (puszczaja piny) A świeczki jak wykręcisz po takich objawach, to jak wyglądają?



Ładnie ,tzn normalnie
  
 
a kable WN? Nie przeciąłeś jakiejś wiązki, albo może gdzieś się przełamała izolacja...
  
 
a jak ci te obroty falują tak że widać na obrotomierzu czy tylko czuć? Jak wsyztsko zostało dobrze poskładane i zrobione to obstawiam cewki albo przewodu NN. miałem podobnie w drugim RS i podmieniłem cewki i było ok. podmiana krokowca nic nie dała.
rozumie że jak wrzucisz jedynke czy dwojke i puścisz gaz to auto nie jedzie tylko kangurzy pewnie
  
 
Cytat:
2009-10-29 12:29:30, everlast pisze:
a jak ci te obroty falują tak że widać na obrotomierzu czy tylko czuć? Jak wsyztsko zostało dobrze poskładane i zrobione to obstawiam cewki albo przewodu NN. miałem podobnie w drugim RS i podmieniłem cewki i było ok. podmiana krokowca nic nie dała. rozumie że jak wrzucisz jedynke czy dwojke i puścisz gaz to auto nie jedzie tylko kangurzy pewnie



No kangurek jest Obejzalem raz jeszcze stare swieczki ktore wczoraj zmienilem na nowe - faktycznie,jedna jest duzo ,duzo gorsza,dziwnie wypalona ,w sumie nie pamietam za dobrze jak je ukladalem wykrecajac ale chyba ta gorsza to z pod cewki na 2 garnku ... Coraz wieksze przypuszczenia mam na cewke - oby

A czemu chodzila ok na starym silniku?? Pracowala na jednym z najgorszych cylindrow i pewnie cisnienie mial mniejsze wiec latwiej iskre bylo wytworzyc - tak sobie dumam
  
 
Cytat:
2009-10-29 14:35:13, Seba pisze:
A czemu chodzila ok na starym silniku?? Pracowala na jednym z najgorszych cylindrow i pewnie cisnienie mial mniejsze wiec latwiej iskre bylo wytworzyc - tak sobie dumam

Miałem podobne objawy a raczej mam je dalej ale już zdecydowanie mniej. Instalacja silnika jest popękana i takie objawy u mnie. Wystarczyło zmienić instalacje do jednej z cewek a całkiem inaczej chodzi. Podczas zakładania instalacji została naruszona i takie objawy mogą być.
Ja też nic nie ruszałem, podpiołem i źle chodził.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2009-10-30 16:26:00, Kleszczak pisze:
Miałem podobne objawy a raczej mam je dalej ale już zdecydowanie mniej. Instalacja silnika jest popękana i takie objawy u mnie. Wystarczyło zmienić instalacje do jednej z cewek a całkiem inaczej chodzi. Podczas zakładania instalacji została naruszona i takie objawy mogą być. Ja też nic nie ruszałem, podpiołem i źle chodził.



Obstawiam cewke bo tylko jedna swieca gorsza - gdyby byly przewody do cewki uszkodzone to dwie swiece powinny wygladac gorzej.
Mialy dzis dojsc cewki ale nie doszly
  
 
Seba kiedys ktos mial problem z odpowietrzeniem skrzyni korbowej ,moze tez gdzies tam przyczyna jest ja u siebie to wyczyscilem
  
 
Cytat:
2009-10-30 20:28:06, RemikGT pisze:
Seba kiedys ktos mial problem z odpowietrzeniem skrzyni korbowej ,moze tez gdzies tam przyczyna jest ja u siebie to wyczyscilem



Jak nie cewki (wlasnie 5min temu doszla paczuszka)to bede szukal dalej.
  
 
Cytat:
2009-10-31 09:37:41, Seba pisze:
Jak nie cewki (wlasnie 5min temu doszla paczuszka)to bede szukal dalej.



zakladaj i daj znac czy jest jakas poprawa. nowki kupowales?
  
 
Cytat:
2009-10-31 09:39:54, smallsize pisze:
zakladaj i daj znac czy jest jakas poprawa. nowki kupowales?



Nie ,od RemarQa pozyczylem na probe.
  
 
Cytat:
2009-10-31 11:00:15, Seba pisze:
Nie ,od RemarQa pozyczylem na probe.



ja mam jak by co tylko nie wiem ktory jest dobry bo nie sprawdzalem. na nowych zrobilem jakies poltora dwa tys wiec u mnie to byly cewki.
  
 
Niestety ale to nie cewki - teraz obstawiam nieszczelnosc na kolektorze ssacym - wolne obroty ma brzydkie bo lapie lewe powietrze a na wyzszych - juz od ok 2tys - chodzi dobrze.
  
 
Cytat:
2009-11-01 10:45:50, Seba pisze:
Niestety ale to nie cewki - teraz obstawiam nieszczelnosc na kolektorze ssacym - wolne obroty ma brzydkie bo lapie lewe powietrze a na wyzszych - juz od ok 2tys - chodzi dobrze.


A jak ta gorsza świeca wygląda? Może to uszczelka pod głowicą?

Pozdrawiam