Zmiana układu zapłonu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolega poprosił mnie o zmianę układu zapłonowego w Tracku 1.6 z układem bezrozdzielaczowym na 2 cewkach WN.Czy jest możliwość zamontowania w tym silniku zwykłego aparatu zapłonowego?Nie mam tego samochodu u siebie i nie mogę zrobić analizy,nigdy nawet nie robiłem tego typu silnika i nie wiem jak to wygląda z miejscem na mocowanie.
  
 
Wszystko się da.

Pytanie podstawowe: po co?

  
 
Cytat:
2010-03-17 01:26:55, leon pisze:
Wszystko się da. Pytanie podstawowe: po co?



Po to, by pozbyc się felernego układu i załozyć coś prostego i skutecznego,łatwego do diagnozy i naprawy w domowym warsztacie.
  
 
Bez problemu. Wyjmujesz zaślepkę i jedziesz. Musisz tylko wykombinować zasilanei cewki zapłonowej. Proponuję wciać się przed kostkę zasilającą moduł.
Moduł zostawiasz bez cewek żeby nie siało WN po komorze Ale moduł musi zostać aby komp miał sygnał z CPWK i żeby działał oryginalny obrotomierz.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
No to wszystko wiem.Wielkie dzieki za info.Jutro podjadę do kolegi i sprawdzę otwór pod aparat a potem to już kumpel zapoluje na potrzebne elementy.Chciełbym kupić od razu 2 szt. modułu zapłonu,drugi do UAZ-a bo tam jeszcze nie mam.Jest na rynku coś godnego uwagi co można bezproblemowo kupić w sklepie bądz z odzysku?