Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
slawek_p Klubowy Weteran Vectra C /Astra G/ P ... Jasienica | 2010-03-06 10:07:51 Podejrzewam, że coś się dzieje z alarmem. |
slawek_p Klubowy Weteran Vectra C /Astra G/ P ... Jasienica | 2010-03-06 10:16:36 Szczerze mówią miałem kiedyś podobny przypadek w moim Espero, czyli cały czas mrugał kierunkami, ale syrena nie wyła. U mnie winny okazał się bezpiecznik zasilający alarm. Po prostu zaśniedział i nie kontaktował. Po przeczyszczeniu już długi czas spokój. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-03-06 11:13:06
Żaden alarm nie był montowany "fabrycznie" Poza tem..."Siliconów" była cała grupa , spróbuj poszukać centralki - powinien tam być na wiązce przycisk "migowy" resetujący alarm (jakoś tak w kompilacji : "przyciskasz" i włączasz stacyjkę w poz. II ) Nie masz pilota ?? |
ANalfabeta Daewoo Espero 1.8CD Mokobody | 2010-03-06 12:04:05
Jak nie jak tak. Obecnie całe 2 sztuki przy sobie |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-03-06 12:19:09
No to po sprawie ...tylko naciśnij jeden z guzików (ten z off) |
ANalfabeta Daewoo Espero 1.8CD Mokobody | 2010-03-06 12:29:28
Czekaj, czekaj bo nie wiem czy mnie nie obrazasz Chcesz, abym uzyl zwyklego normalnego breloczkopodobnego pilota z reguly dyndającego obok kluczy ?? Ja wiem jak miga alarm. Znacznie czesciej niz to co teraz ma miejsce. Auto normalnie odpala, jezdzi, miga na skrzyzowaniu kierunkami. Ale co 10s mryga awaryjkami i dzwiek jest inny niz przy wlaczonych kierunkach czy awaryjkach. Nawet sie przysluchiwalem PS Ktos mi powiedzial ze alarm moze szwankowac po zle zalozonych klemach w sensie kolejnosci. Zalozylem - a pozniej + Dobrze ? [ wiadomość edytowana przez: ANalfabeta dnia 2010-03-06 12:30:18 ] |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-03-06 12:56:02
w tym aspekcie ..największe znaczenie ma czas w jakim nasunąłeś - na czop akumulatora , jeśli zrobiłeś to w czasie krótszym niż 3,94 sek , po Tobie Rany!...czego to ludzie nie wymyślą ! |
ANalfabeta Daewoo Espero 1.8CD Mokobody | 2010-03-06 13:01:01
Kurde było 3,47 Damn it |
ANalfabeta Daewoo Espero 1.8CD Mokobody | 2010-03-06 18:02:32 Powypinałem po kolei wszystkie bezpieczniki w kabinie.
I cholery nadal migaja. Nie działa też mignięcie kierunkami potwierdzające włączenie/wyłączenie CZ i alarmu. Na 99% to wina alarmu, ale nie moge znaleźć bezpiecznika. Resetowanie alarmu nic nie daje - przycisk znalazłem i żadnej reakcji. Nagrałem filmik - jak ktoś zainteresowany to opublikuje |
ANalfabeta Daewoo Espero 1.8CD Mokobody | 2010-03-08 14:26:29 Kurcze, a moze to cos od immobilizera ??
Dam dzis go do elektryka, ale caly czas glowkuje. Wyjecia bezpiecznikow nic nie dalo. A bezpiecznika od alarmu nie moge znalezc. |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-03-08 15:11:24
PS. Czy ten alarm nie posiada przypadkiem funkcji "car finder"? Bo ona właśnie tak działa że auto przez kilka sekun mruga kierunkowskazami. Instrukcja do alarmu silicon ultimate ARS może się na coś przyda. [ wiadomość edytowana przez: robert_or3 dnia 2010-03-08 15:28:52 ] |
ANalfabeta Daewoo Espero 1.8CD Mokobody | 2010-03-08 16:31:16 |
Ikarus260 Klubowy Weteran Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2010-03-08 17:43:35 Miałem podobny nawet taki sam ale centralka się spaliła... W dosłownym twego słowa znaczeniu. Spaliła się nawet popielniczka...
[ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2010-03-08 17:44:45 ] |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-03-08 18:07:26 |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-03-08 18:48:03
"Być może" to był słynny zapach w czasach PRL wymienione przez Cia robercie_or3 " być może" w przypadku Kolegi ..odpadło (przynajmniej tak utrzymuje )
|
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-03-08 19:16:16 W zasadzie masz rację, ale w linku który podałem są pokazane są miejsca w którym zwykle montuje się przycisk resetu i bardziej przejrzyście opisana jest procedura resetu. |
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-03-08 22:55:04 Kolego ANalfabeta spróbuj takiej opcji:
Odłącz klemę od akumulatora. Po czym włóż kluczyk do stacyjki i przekręć go w pozycję III czyli na maxa w prawo. Podłącz klemę i zobacz czy coś się zmieni. Miałem przypadek, że świrował pilot i nie znałem procedury ponownego kodowania. Taka operacja pomogła. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-03-09 01:02:18
sie Michał nie obraś ..ale "procedura" przypomina wyciąganie królika z kapelusza Poza tem ...praktycznie niemożliwie coby świrowały dwa piloty jednocześnie |