Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-12-05 17:52:09 Szukałem czegoś podobnego w wyszukiwarce ale jakoś nie moge znaleźć. Czy nikomu nie kapał zbiornik czy temat jest po prostu banalny ?
Mój się rozkapał kilka dni temu. Jutro go wyciągam ale już myślę nad strategią. Doszedłem do wniosku że najtaniej byłoby użyć poxiliny i pomalować jeszcze całość czymś odpornym na dalszą korozję - co o tym sądzicie ? Pozdrawiam |
Janusz_K Miłośnik FSO Polonez 1500 x2 :) Lublin | 2004-12-05 18:36:46 Ja bym się lepiej zaopatrzył w nowy zbiornik (nawet rzemieślniczy)... I nowe opaski mocujące. Lepienie starego to raczej walka z wiatrakami. |
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2004-12-05 18:52:17 moj tez kapie (znaczy - juz wszystko wykapalo) - chetnie poslucham pomyslow na uszczelnienie zbiornika (chcial bym uniknac kupna nowego)... |
Janusz_K Miłośnik FSO Polonez 1500 x2 :) Lublin | 2004-12-05 19:08:42 Mój zbiornik paliwa niby nie kapał, jednak przy okazji remontu podłogi bagażnika musiałem go wyjąć i jakże się zdziwiłem gdy w chwilę po postawiniu go na posadzkę wokół zaczęła się pojawiać wielka plama benzynki... Pierwsze co sobie pomyślałem to - "zalepi się jakoś" - jednak po dokładnych oględzinach okazało się, że w zasadzie to trzeba by było "załatać" cały obszar gdzie zbiornik ma styczność z opaskami mocującymi ... Kupiłem poprostu "rzemiosło" (jakieś 60-70zł - wolałem wydać tyle niż rzeźbić w g**nie) pomalowałem jak trzeba i mam święty spokój na długie lata.
Nie wiem w jakim stanie są wasze zbiorniki paliwa, ale może się okazać, że jest podobnie... [ wiadomość edytowana przez: BIAŁY dnia 2004-12-06 10:19:19 ] |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2004-12-05 22:53:16
Hmmm nie wiem jak z lutowaniem, ale do spawania to nawet nie wystarczy umycie baku w srodku wodą z ludwikiem... Slyszalem juz o paru warsztatach ktore poszly z dymem bo wlasciciele spawali bak (mysle ze napewno wczesniej go przeplukal i wyczyscil) |
Maverick-Junior Miłośnik FSO Fiat 125p/125 pick-up Ząbki | 2004-12-05 23:20:27 co racja to racja nie ma co na tym oszczedzac, wywalic stare gowno i kupic nowe i bedzie na nastepne kilka lat.
|
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2004-12-06 15:02:52 Nie ma to jak warsztaty kamikadze, każdy liczący się warsztat nie będzie spawał zbiornika paliwa, bo wie czym to grozi a po za tym jak się w jednym miejscu załata to w innym wyjdzie następna dziura, ja tam nie bawiłem się w spawanie tylko wymieniłem zbiornik i szelki (zbiorni polakierowany 2 warstwami chlorokauczuku a do szelek dodałem taki mały dodatek wciągnąłem na nie dętkę od roweru aby nie obcierał metal o metal). taka jest moja rada. |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2004-12-06 18:03:50 Kupic nowy (nawet rzemiosło), zabezpieczyć Autosmarem i założyć a nie łatać stare badziewie. To łatanie to po prostu jakoś mnie nie przekonuje. Trzebaby chyba cały zbiornik wyposażyć w jakiś nowy płaszcz, bo inaczej to wyciąganie tego co parę miesięcy lutowanie i ponowne zakładanie więcej kosztuje zachodu niż nowy nawet rzemieslniczy zbiornik. |
Corrado PN CARO 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2004-12-06 18:05:33 rzemieslniczy zbiornik roz... sie na spawach i bedzie to samo. przestan |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2004-12-06 18:12:50
Pierdolisz mam już 2 rok i jakoś jest cały |
Corrado PN CARO 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2004-12-06 18:20:44 to kupiles dobry. Ale sprawdz czy juz nie jest na wykonczeniu.
Mojemu znajomemu sie tak zrobilo. powaga. rozne sa zbiorniki. Pamietam sam jak kolega kupil rzemieslnicze nadkola do poldka a tam odlany napis kasia, czy cos takiego -- wogole nie pasowaly. inny kupil jeszcze inne i juz pasowaly |
elltry Polonez Caro / Nissa ... Skarżysko-Kamienna / Warszawa | 2004-12-06 18:42:47 Z rzemioslem jest roznie. Ja mam zbiornik rzemioslo juz ze 3 lata i jest OK. Natomiast kupowalem przedni blotnik tez rzemioslo i byl...za krotki chyba ze 2 cm!! A co do spawania to chodzilo mi po glowie zrobienie sobie wydechu po dwoch stronach z czym wlasnie wiaze sie przespawanie (zmniejszenie) zbiornika, zeby druga rura wydechowa miala gdzie sie zmiescic. Ale zaprzestalem tego pomyslu bo nikt przy zdrowych zmyslach niebedzie spawal zbiornika-chyba ze kupic nowe rzemioslo i wtedy sobie rzezbic - ale to znow kolejne koszty. |
automatic | 2004-12-06 18:57:30 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-15 14:46:14 ] |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2004-12-06 19:07:49
Tak się składa, że rzemieślniczy zbiornik miałem okazję sprawdzać przez 3 lata i nie było z nim żadnych kłopotów. Trzeba było pamiętac o corocznej konserwacji Autosmarem (tak jak w przypadku fabrycznego) i nic poza tym. Moje poglądy na ten temat nie wynikają z ot po prostu sprzeciwu dla łatania. Raczej z praktycznego podejścia. |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-12-07 18:43:48 2 dni w garażu z dala od internetu a tu proszę ile odpowiedzi na mój post.
Niestety - stary zbiornik okazał się totalnie skorodowany. Kosztem 80zł kupiłem nowy - oczywiście rzemieślniczy. Kupiłem nowe blachy i wsadziłem pomiędzy nie a bak gumowe paski. Całość psiknąłem czymś przeciw korozji w sprayu - może coś pomoże. No i uszczelniłem dodatkowo uszczelkę przy czujniku pozmiomu paliwa silikonem. Za dwa dni planuje test generalny jak poskładam resztę ! |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2004-12-07 20:21:44 Ja myślę, że nie powinieneś poprzestac na jakimś sprayu. Skoro miałeś zbiornik na wierzchu, to trzeba było wszystko grubo Autosmarem i dopiero zakładać przy użyciu nowych taśm mocujących. Takie zabiegi znacznie poprawiają całą konstrukcję i zmniejszają jej podatność na korozję. |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2005-01-11 17:43:00 Jaka jest przyczyna tego , że jak tankuję benzynę to mi paliwo się cofa z wlewu i pryska na rękę ? |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-01-11 18:15:47 Zatkany przewód odpowietrzający |