Dzis zalozylem gaza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzis zalozylem gaz i mam pytanko czy cos z powietrzem wam robili obracali lub cos innego czy tak trzeba czy cosik im nie chodzi i wtedy i czy czsam przy zejsci z gazu spadaja wam na chwile obroty ponizej do ok 500
mam 1,6 zetec 95 rok 16v
dzieki
  
 
Witam!

Nam zmienili dolot, bo nie dało sie jezdzic ciagle gasł. Po tem zaczeły szalec obroty i znaleźli jakies rozwiązanie, ale nie wiem dokładnie CO zrobili ( dla mnie liczy się efekt tej pracy)
Mam nadzieje że nie będziesz musiała przechodzić tego samego co my (mogło byc gorzej)

Życze małego spalania i dużej mocy

Magda
  
 
Z tego co się orientuje to na nowej instalacji trzeba zrobić około 1000 km a potem ja regulować, bo tak zazwyczaj trzeba. Ale ,że od razu aż tak fiksuje to chyba jakies ewidentne niedociągnięcie ze strony panów montażystów.
  
 
I dla tego ja jestem przeciwnikiem zakładanie gazu. Pierwszy dzień posiadania i już kolega się dopytuje coś się popsuje, dlaczego działa inaczej niż przedtem i jak to naprawić. Ja nie potrzebuje takich zmartwień.
  
 
Cytat:
2005-05-05 22:26:58, daz pisze:
I dla tego ja jestem przeciwnikiem zakładanie gazu.




A Twoim zdaniem gaz zkładają jego wielcy miłośnicy, fani ?

Nie każdego stać, by tankować co 5 dni baczek paliwka za 170 pln. Mnie stać nie było, gaz trza było założyć, natomiast jestem takim samym przeciwnikiem instalacji gazowych, jak Ty.
  
 
Ale mi nie chodzi o to żeby przepłacać za paliwo, też chciał bym jeździć za darmo, ale nie kosztem samochodu. Wole jeździć mniej, lub kupując samochód dobrać taki silnik na który bedzie mnie stać w codziennej jeździe, ale jeździe na benzynie. Bo uważam że jazda na gazie to morderstwo dla silnika, oczywiście to jest tylko moje zdanie i wiem że zaraz znajdą się dziesiątki osób, które będa mnie przekonywały że nie mam racji, ale nie zaczynajmy nowego tematu.
  
 
Kolega mmmmat zadał konkretnie pytanie odnośnie instalacji gazowej . Natomiast wcale nie chciał chyba uzyskać iformacji o tym czy dobrze zrobił. Aspekt finansowy przedsięwzięcia jest oczywisty; dwukrotnie taniej, a co ta żywotnością silnika to naprawdę nie ma co dramatyzować. Co uzytkownik to inne zdanie. Ja mam essiego mk VI 1,6 EFI 94 rok. W 1996 roku miał założona instalkę przy przebiegu 28 kkm. W 2002 roku przy 90 kkm remont generalny instalacji . Obecnie 179 kkm, ciągle na gazie. Silnik kopa ma, oleju bierze 0,75l / 10 kkm ( czy to ma świadczyc, że silnik jest zarżniety ???? , oczywiście ,że nie !!!!) .. Nie przejmuj sie mmmmat, instalkę wyregulujesz i będziesz śmigał za " grosze " po świecie.
  
 
nie przesadzajmy pytam bo tylko chce wiediziec czy zawsze cos sie robi z doplywem powietrza przy instalce w fordzie
a co do samego gazu to jescze nie wiem ale wiem tyle ze autko nic nie stracilo na mocy idzie pieknie
a co dalej to sie ..... to sie zobaczy hehe dzieki
  
 
Cytat:
2005-05-06 00:36:53, mmmmat pisze:
nie przesadzajmy pytam bo tylko chce wiediziec czy zawsze cos sie robi z doplywem powietrza przy instalce w fordzie a co do samego gazu to jescze nie wiem ale wiem tyle ze autko nic nie stracilo na mocy idzie pieknie a co dalej to sie ..... to sie zobaczy hehe dzieki


Zawsze dolot powietrza jest modyfikowany w eskortach. Gdyby został tak jak jest to przy skręcaniu w lewo gasł by ci silnik.
Pozatym napisz jaką instalację ci założyli i jaki komputer tam wsadzili. Jest wielu klubowiczy którzy znają już swoje instalacje i w razie czego będzesz mógł sie do konkretnego człowieka zgłosić z pytaniem.
Teraz jak bedziesz jeździć te tysiąc kilometrów może ci się okazać, że dużo pali. Nie przejmój się. Po tym 1000 wszystko ci wyreguliją, ale nie nastawiaj się na jakieś wyniki pokruju opla astry czy vw golfa gdzie spalanie gazu to ok 7 litrów na 100. tutaj jak zejdziesz do 9 litrów to będzie sukces niebywały.

pozdr
  
 
mam instalke landi renzo i komp tez
musze najpier tlumik zrobic bo mam jedna wielka dziure i wtedy mi to wyreguluja powiedizlei ze tlumik troszku miesza mozliwe bo buczy i wogóle
  
 
ja w dwóch essinach miałem zakładaną gazówkę i przy każdym były przeróbki z dolotem powietrza. głównie chodziło o to że w momencie załączenia wentylatora chłodnicy zaciągane było ciepłe powietrze i wtedy silnik zschodził na niskie obroty lub gasł, aby temu zapobiec gazownicy (przynajmniej moi) dokładają kawałęk rury na dolot powietrza aby było zasysane z innego miejsca zdala od wentylatora. Faktycznie to pomaga bo nie mam żadnych problemów aby mi przygasał na gazie
  
 
Landi to dobra instalka. Ale jak wszystko nowe musi się dotrzeć. Po 1000 km zobaczysz jak się sprawuje.
  
 
Cytat:
2005-05-06 08:47:39, mmmmat pisze:
mam instalke landi renzo i komp tez musze najpier tlumik zrobic bo mam jedna wielka dziure i wtedy mi to wyreguluja powiedizlei ze tlumik troszku miesza mozliwe bo buczy i wogóle


Przy instalacjach gazowych tłumiki idą o wiele szybciej niż w normalnych instalacjach, więc łatanie to tylko półsrodek. Komplet tłumika środkowego i końcowego to wydatek rzedu ok 250 PLN
  
 
mam juz nowy i tylko koncowy potrzebuje powiedzcie bo staryy trzeba uciac tzn koncowy bo bo ten koncowy jest (nowy) jest z kawalkiem rurry na kncu idzie troszke wykrzywioona tak i potem co obejma
  
 
Cytat:
2005-05-06 08:47:39, mmmmat pisze:
mam instalke landi renzo i komp tez musze najpier tlumik zrobic bo mam jedna wielka dziure i wtedy mi to wyreguluja powiedizlei ze tlumik troszku miesza mozliwe bo buczy i wogóle



Z dziurawym tlumikiem nie da rady wyregulowac instalki bo komputer (gazownikow) bedzie dostawal zle informacje o skladzie spalin. To samo przerabialem jakies 2 tyg. temu...

A co do dolotu powietrza to u mnie podczas regulacji gosc przestawil cos w dolocie do filtra wlasnie po to, zeby nie bral wiecej powietrza przy wiekszych predkosciach tylko tyle ile trzeba.

Pojezdz troche, jedz na regulacje i bedzie OK - i nie sluchaj tych co mowia, ze sie silnik meczy itp. Ja wole jezdzic wiecej i taniej bo auto jest od jezdzenia a nie od stania...
  
 
ja też nie dawno - 300 km temu - założyłem lpg do mk5 gaźnika 1,6 i też mi falują obroty gasł z początku poprawili cos tam, teraz jest dobrze ale dzis w czasie jazdy na luzie mi przygasł na moment wcisnalem gaz i zapalil, ostatnio wymienilem aku bo spadla mu pojemnosc ladowanie bylo ale szybko sie rozladowywal
  
 
Witam, ja zalozylem gaza wczoraj do mkIV 1,8 i:
gosci nie mogl mi ustawic spalania weglowodorów ktore winno byc do 300 a bylo do 1400. Jak ruszam i na dwojce dodam mocno gazu to sie dlawi. Gosc zmniejszyl mi szczeline w swiecach na 0,5 a fabryczna jest 1,3 chyba!
Jakie macie szczeliny na swiecach???
  
 
ja mam założoną insatle 2 generacji brc gaz regululuje się po 1000 km a to dlatego ze wszystko musi się ułozyc dolotu mi nie zmieniali ponieważ u mnie zjawisko gaśnięcia silnika po włączeniu biegu neutralnego nie występuje(samochód w ruchu) ,a gaśnie dlatego ze za dużó powietrza idzie i zubaza mieszankę i dlatego modyfikuje się dolot ,ale nie zawsze jest to potrzebne mi instalka dziła prawidłowo a w duzej mierze jest to zasługa gości którzy ją montowali jeśłi jest wszystko w porzo z sonda lambda to nie powinno byc najmiejszych kłopotów uzytkuję ja już jakiś czas i nie narzekam,a wazne zeby wszystko sprawdzać jak zaleca serwis.i wtedy wszystko gra
  
 
szczeliny na swiecach ?????????? ustwione fabrycznie przez producenta ja tak mam i działa
  
 
zmniejszyl szczeline zeby iskra latwiej skakala