[ZieleTDH] Czerwony Gromiasty: THE END 2022 - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chociarz ja zakladalem do escorta tez niby Jamexy:] i z przodu siadl elegancko, a tyl mi poszedl niewiele w dol!!bo sprezyna tylna miala o wiele wiecej zwoi niz oryginalne zreszta w Probe tak samo mam:] przod mi siadl mocno a tyl bardzo malo (ale oryginalne sprezyny z tylu juz byly zklepane). tylko teraz mam sprezyny chyba G&M czy jakos tak
  
 
Monroe sa dobre ale jak to powiedziec seryjne a springi jakby nie patrzec "sportowe" Moj kolega w golfie MK2 podnieca sie ze zalozyl springi -85mm w dol, a ja mam -40mm i siedzi podobnie :]
Co do przednich amorkow Patrzylem na dlugosc, te jamexy sie krocej wysuwaja, ale maja tez krotszy gwint ;/ i nakretka cala nie lapie. Ma ktos jakiej Jamexy na tyl amorki?
No nic wsadze po gumie w spirnga troche sie podniesie tyl i twardszy bedzie

Tak Hamulce RS, ale pojecia nie mam czy podejda sie okarze

Co do kombiastego szkoda gadac, caly prawy bok out ;/ od zderzaka do zderzaka(ale zderzaki cale) Dziad Poldkiem Trukiem cofal...no i wycofal ;/ a ja wolno nie jechalem :/ wlaczal sie do ruchu tylem, a truk to pake ma :/


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-03-03 08:55:48 ]
  
 
Ziele, a mógłbyś wrzucić foto jak siedzi cały essi bo po zdjęciu samych springów niewiele można zobaczyć
Akurat troche kasiorki mi wpadło i poważnie myśle nad glebą do swojego essa, a doświadczenia innych przestudiować trzeba żeby samemu zonka nie strzelić

[ wiadomość edytowana przez: Tood dnia 2007-03-03 13:10:46 ]
  
 
Pogoda nie dopisuje,i osobiscie nie mam aparatu ale na jutro bedzie. A powiedz mi jak tam to Twoje 1.6 smiga? ile to ma do setki?? Bo moj sie troche dlugo zbiera w tyg. wybilo mi 60tys na liczniku 260kkm
  
 
lepiej skoluj fotki kombiastego
  
 
Bo z tym obniżeniem to bywa różnie.
Ale dwie sprawy są najważniejsze.

1. Często można kupić sprężyny np 30/30 które przeznaczone są do escorta ogółem. Nie wszyscy producenci różnicują zestawy na konkretne wersje silnikowe. A przecież każdy motor daje różny nacisk na przedniej osi. Skoro sprężyna jest dedykowana ogółem do escorta a nie pod motor, to znaczy, że musi pasować zarówno do RS'a, Cabrio, które są cięższe, jak i do 1.4, który niewiele waży. Czyli już mamy niezgodność nacisku na oś. Ta sama sprężyna 30/30 w RSie czy cabrio siądzie np 35 mm, a w 1.4 - 20 mm. I już mamy małego klina w drugą mańkę, bo nacisk osi tylnych jest podobny dla wszystkich wersji. Dokładnie tak było z Pawłem AMG. W 1.4 miał wodolot, zrobił swapa na 1.8 i od razu inna gleba.

2. Znaczna część klubowiczów jeździ na gazie, który powoduje zwiększenie nacisku osi tylnej pewnikiem ze 100 kg (pełna, zatankowana butla).
To teraz mamy : Sprężyny 30/30 bez podziału na silnik + gaz w bagażniku i co się robi ? Ano w przypadku np silnika 1.4 robi się od razu -20 przód i -40 tył. Efekt - istny wodolot, no nie ma siły.

Gdy ja montowałem sobie zestaw KW 55/35 w aucie bez gazu, to miałem piękny klin, dokładnie taki, jak w deklarowanym obniżeniu. Po zamontowaniu gazu momentalnie zrobiło mi się 55/55. Czyli zamiast klina auto się zrównało. Dopiero podniesienie miseczki sprężyny na tylnych amorach o ząbek (amorki KW mają regulacje wysokości miski) przywróciłem częściowo klina.
Trudno zatem się dziwić, że Hans, który lata essim 1.4 Z GAZEM !! na sprężynach nie do końca dedykowanych do jego silnika, a w dodatku z równym deklarowanym obniżeniem (o ile pamiętam) ma wodolot.
  
 
Zielak witaj w klubie jamexowych klinów może to i faktycznie wina amorów u mnie tesh z tyłu seria została a przód wymieniłem
  
 
Cytat:
2007-03-03 19:54:59, KriSSo pisze:
Bo z tym obniżeniem to bywa różnie. Ale dwie sprawy są najważniejsze. 1. Często można kupić sprężyny np 30/30 które przeznaczone są do escorta ogółem. Nie wszyscy producenci różnicują zestawy na konkretne wersje silnikowe. A przecież każdy motor daje różny nacisk na przedniej osi. Skoro sprężyna jest dedykowana ogółem do escorta a nie pod motor, to znaczy, że musi pasować zarówno do RS'a, Cabrio, które są cięższe, jak i do 1.4, który niewiele waży. Czyli już mamy niezgodność nacisku na oś. Ta sama sprężyna 30/30 w RSie czy cabrio siądzie np 35 mm, a w 1.4 - 20 mm. I już mamy małego klina w drugą mańkę, bo nacisk osi tylnych jest podobny dla wszystkich wersji. Dokładnie tak było z Pawłem AMG. W 1.4 miał wodolot, zrobił swapa na 1.8 i od razu inna gleba. 2. Znaczna część klubowiczów jeździ na gazie, który powoduje zwiększenie nacisku osi tylnej pewnikiem ze 100 kg (pełna, zatankowana butla). To teraz mamy : Sprężyny 30/30 bez podziału na silnik + gaz w bagażniku i co się robi ? Ano w przypadku np silnika 1.4 robi się od razu -20 przód i -40 tył. Efekt - istny wodolot, no nie ma siły. Gdy ja montowałem sobie zestaw KW 55/35 w aucie bez gazu, to miałem piękny klin, dokładnie taki, jak w deklarowanym obniżeniu. Po zamontowaniu gazu momentalnie zrobiło mi się 55/55. Czyli zamiast klina auto się zrównało. Dopiero podniesienie miseczki sprężyny na tylnych amorach o ząbek (amorki KW mają regulacje wysokości miski) przywróciłem częściowo klina. Trudno zatem się dziwić, że Hans, który lata essim 1.4 Z GAZEM !! na sprężynach nie do końca dedykowanych do jego silnika, a w dodatku z równym deklarowanym obniżeniem (o ile pamiętam) ma wodolot.


odnośnie PawłaAMG to dochodzi jeszcze to ze dupcia sedana jednak jest ciezsza..
  
 
Paweł_AMG miał silniczek 1.3
  
 
GROMIASTY


KOMBIASTY


TRUK ;/



od dzis zaczelismy powoli sezon na cwiary oto faworyt godny rywal dla PiotraRST ale raczej Mka poradzilo by sobie z essem bez problemu



Ja sie gonilem z tym


Nawet subaru zniszczylem ;D 1.1 4WD ;D

PRZED Glebą/dzwonem


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-03-04 16:34:48 ]
  
 
zielak!! mow co chcesz ale tym tlumikiem to przesadziles
  
 
Cytat:
2007-03-04 16:34:25, pytlar pisze:
zielak!! mow co chcesz ale tym tlumikiem to przesadziles


heheh a kto powiedzial ze on mi sie podoba. To jest duzy Remusik przystosowany do wiekszych pojemnosci, nie dalo sie go glebiej schowac. a ze jest cichy to jezdzi, na kzki go scigam bo za cicho i za ciezko wazy skubany troche, spacialnie dla niego mam dodatkowe dwa mocowania ;P
  
 
eeeee no Zielak powiem Ci że przyzwoicie to wygląda ale faktycznie widać że przód troche wyżej jest
  
 
a co w kombiastym taka ruda nad tylnym nadkolem w miejscu stukniecia ??


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2007-03-04 17:12:39 ]
  
 
Nie tyle ruda, co KIT. Nie wiem ja takiego kupilem
  
 
Zrobilem pare fotek na aluskach ) Na poczatek RS2000 Brake

dalej juz jakos samo szlo
  
 
Jak sie edytuje temat ?
Tak wiec dzis udalem sie na dzialke z zamiarem rozbierania powoli mk5 na czescie, ale w praniu zmienilem zdanie Wybebeszylem wnetrze Gromiastego do blachy. Moim oczom ukazal sie szok, dziur cala masa, rdzy rowniez. Fotel kierowcy wyrwalem, bo mi sie nie oplacala odkrecac jeden sruby. Tak wiec obecnie poruszam sie MK5 ktora mialem rozbierac
Tak wiec rozklad robot Gromiastego:
- Polatac(slabe slowo) podloge blacha z scian Autosana
- 2x fotele z mk5 przednie, tyl brak siedzien bedzie
- wszeslkie wygluszenia, obszycia,plasticzki OUT [ z tylu i podloga(mata)]
- Wymiana wahaczy przednich,
- wymiana tuleji z tylu
- progi od RSa
- zderzak RS + seria zderzak mk4 = BUMPER
- moze spoiler od RSa aczkolwiek mi sie nie podoba
- swap z mk5 1.8 105KM (pasowaloby sprzeglo wymienic)
- no i odpalic go, podejrzewam z elektronika i paliwem sie troche bede bawil.
- Szukam rozporki przod, tyl do MK4

Ile wazy mk5 3d ?

tak ogolnie to zyczcie mi szczescia planuja do wakacji to wszystko zrobic
Rally Style c.d



[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-04-13 18:16:08 ]
  
 
Edytujesz w pierwszym poscie.

Życze powodzenia

Ładnie wygląda
  
 
kurde czy mi sie zdaje,czy wybebeszanie aut ostatnio weszlo w mode? bo tak w mojej okolicy mi sie juz kilkanascie wyprutych z wnetrza aut przewinelo ostatnio a mnie starzy w domu od psychopatow wyzywaja hihi
  
 

czeka na swap ale to jeszcze troche potrwa