[MKVII] Amortyzatory Tył - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-09-06 13:44:46, lakiii pisze:
panowie szybkie pytanie czy amortyzatory tyl z escorta cabrio mk7 podejda do escort mk7 hatback?


tak
  
 
Nie oszczędzaj na tym, kup Kayaby a Kombi ma inne niż sedan i htb.... !!!!!
  
 
kupuje sportowe w dobrych pieniadzach od cabrio nie kombi
  
 
Z tego co mi wiadomo to istnieją 3 konstrukcje tylnego zawieszenia w Escorcie:
-hatchback, sedan, cabrio
-kombi
-van
  
 
cztery
zapomniałeś o moim

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
No tak, racja. Twój to chyba w żadnych książkach nie występuje.
  
 
No tak występuje, ale na razie ma urlop i wyjechany jest - wiec nie pracuje - dla zrozumienia poprzednich wyrazóf
  
 
panowi zakupilem te amortyzatory od cabrio do mojego htb i nie wim czy to bedzie pasowac powiedzcie mi czy gorne gniazda da sioe zmienic ? poniewaz z przodu mam na 3 sroby a od cabrio sa 2 a tyl jest calkiem inny tez na dwie sroby ja mam na 3 i nadodatek ja mam skrecane jedna sroba od gory a w cabrio jest tak jak na tym zdjeciu pomoze ktos?

klik

[ wiadomość edytowana przez: lakiii dnia 2013-09-18 15:18:29 ]
  
 
heh, kupiłeś amory do mk5/6 . Już Ci tłumaczyłem temat miesiąc temu w esemesach.
lakiii, kupiłeś amory z 91 roku, więc z mk5, mk7 są od 1995.

jesli te amory chcesz do swojego wrzucic, to musisz zdjąc te mocowanie i wywiercić 3 dziurki, potem wbić 3 śrubki do teych dziurek wcześniej wywierconych i montujesz do auta.

Dla potomnych

MK5/6 - przednie i tylnie amory mają zawsze 2 śruby
MK7 - przednie i tylnie amory mają zawsze 3 śruby


lakiii, kupiłeś amory z 91 roku, więc z mk5, mk7 są od 1995.



[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-09-18 16:20:53 ]
  
 
link do tablcy jest tylko w celach podgladowych a amory kupilem zdjete z mk7 cabrio wiec jakos musialy byc tam zamontowane bez wiercenia juz mam na to paten tylne mocowania da sie obracac wiec bedzie na 2 srubach zamiast trzech mam nadzieje ze sie sprawdzi tak jak mysle bo w mk7 zeczywiscie sa 3 sruby tu i tu ale tak jak mowie zostaly one zdjete z mk7 cabrio i nie jest nic wiercone wiec jakos tak musza wlesc trzeba tylko zmienic kat w tym gornym mocowaniu zeby trafic na dwa otwory w budzie i jeden zostanie wolny skoro w mk6 wytrzymuje na dwoch to mysle ze to tez wytrzyma a z przodu zmienie gorne mocowania co wy na tto?
  
 
G&wno prawda.
Amortyzatory do których dałeś zdjęcie nie są z mk7 na 100%.
Albo koleś ma przerobionego mk7, albo nie wiedział jaką generacje ma.
Nie jedno mk7 cabrio widziałem i każde miało i ma amory na 3 śruby.

Na 2 śrubach nie zamontujesz !!!
3 śruby są pod katem, a 2 są na wprost siebie.

No chyba, że koleś wiercił w budzie mk7 by dać amory z mk5/6 i dlatego Ci wciśnął z mk7 niby.
Nie każdy sprzedawca wie co sprzedaje.


[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-09-18 18:03:10 ]
  
 
kiciek wiem o tym ze nie sa z mk7 to po pierwsze po drugi mysle ze zamontuje na dwoch srobbach masz racie sa na wprost siebie dlatego tez obroce gorne mocowanie i tez dam pod katem i bedzie sie je dalo przykrecic pod ta z prawej str i ta z lewej str tzn o te sroby co sa z tylu dwie .z przodu gniazda jest jedna odlegolosci srub sa te same bo prowizorycznie to zmierzylem i widzialem zdjecia tego escorta na tym zawiasie i byl to mk7 gosciu nic nie mowil ze byly wiercone dziury w sobote sie bede bawil to dam znac czy zrobilem po swojemu czy twojemu i nie musze wiercic wszystkich 3 dziur bo tak jak mowilem po przekreceniu gornego mocowania wwystarczy wywiercic jedna ta trzecia dziure moze sie myle nie wiem wszystko wyjdzie w praniu
  
 
ja dokładnie wiercić musiałem dwie dziury, bo jedna była już przecież.

Ja sobie to na porządnie zrobiłem, konus19 też zrobił moim sposobem i oboje jesteśmy zadowoleni. A zresztą co będę pisał. Sam zobaczysz. A szkoda, bo mi leżą amory bilstein b5 do tyłu z mk7 ciągle nie potrzebne.

Weź pod uwagę, że mocowanie w mk5/6 jest jajkowate, w mk7 nie pamiętam dokładnie, ale chyba jest okrągłe.
  
 
kiciek masz racie jest jajowate i trzeba wiercic dwie dziury bo ta jedna z przodu zostaje jak bylo by okragle to by bylo wtedy tak jak ja mowie ale jest jajowate i masz racje cza wiercic w mk7 tez jest jajowate o ile dobrze pamietam wywierce dwie dziury potem cykne migiem od spodu srruby i bedzie bo oryg w dziurkach sa zabki przez co szpilki sie nie obracaja
  
 
lakiii.

Zacznij proszę pisać PO POLSKU

Kropki i przecinki dla mnie bynajmniej są bardzo ważne, bo czasem nie czaję kompletnie co piszesz.

Wiem, że mam rację odkąd się udzielam w tym temacie .
Ja w tych jajowatych wywierciłem dwie dziury i wbiłem te dwie śrubki z ząbkami. Ząbki muszą wejść w blachę.


[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-09-18 18:45:44 ]
  
 
pisze na telu i dlatego.To ty tez masz z mk6 z tylu? i kurde nie pamietam czy oryg u mnie z tylu jest jajo ale raczej tak bo nie wydaje i sie ze okragle w sobote bede to ogarnial jakie tam wiertlo cza?
  
 
Sam to przerabiałem ostatnio.
Tyły z cabrio i hackback są takie same amory i sprężyny
Przód cabrio ma inne sprężyny niż hackback ale amory są takie same
Dzieli się je na escorty do mk5/6 i mk7 tak jak wcześniej pisali.
  
 
z tyłu mam weiteca z mk5/6 w swoim mk7.
jak wierciłem to najpierw wiertłem fi 6 a potem fi8 na śrubę z ząbkami.

Przyłóż wiertła do śrubki dla pewności.

i pisz po polsku, proszę.
  
 
dziekii chłopaki w sobotę wiercimy mam nadzieje ze moje springi mts spasują do tych amorów lowtec tyl spasuje ale nie wime znowu co z przodem bo przy tych amorach sprężyna zwęża sie u dołu a moja mts jest takiej samej średnicy "chyba"
  
 
a nie możesz pozmieniać górnych mocowań ze swoich amorów??
Same tylne amory są takie same dla mk5-mk7, sprężyny również. inne są sprężyny przednie.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-09-18 21:37:39 ]