Gdzie zakłądać gaz LPG w Częstochowie? - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no właśnie tylko tak się zastanawiam zy lepiej jak gazownik założy słabsza instalkę, ale na której się zna, bo robi tego seki, czy lepszą o której pojęcia nie ma?
  
 
Słuchaj jak założysz słabe graty np słaby reduktor ,to sterownik będzie podpierał się benzyną i więcej będziesz jeździł na PB niż na gazie .Reduktor będzie generował spadki ciśnienia i żaden gazownik tego nie ogarnie .
  
 
no ja tak tylko gdybam ,bo nie mam za dużo pojęcia o tym.

A co sądzisz to zestawie Stag4, reduktor ZAVOLI/N i wtryskiwaczami Magic Jet?
  
 
Cytat:
A co sądzisz to zestawie Stag4, reduktor ZAVOLI/N i wtryskiwaczami Magic Jet?



Jak Zavoli to raczej z literką S ,N jest w teorii do 150 km .Producenci troszkę zawyżają obsługiwaną moc .Weż S-kę różnica 20-30 zł .Stag 4 jest starszą i wyposażoną w mniej funkcji niż stag 300 .Polecam Stag300 , a najlepiej z plusem.Magic Jet może być .Pamiętaj ,że wtryski powinny stać w pionie ,zwróc uwagę na to gazownikowi.Najlepiej jak pisałem przeglądnij forum LPG i tam zadaj pytanie .KLIK
  
 
Cytat:
2010-10-22 18:02:11, kamil76 pisze:
Jak Zavoli to raczej z literką S ,N jest w teorii do 150 km .Producenci troszkę zawyżają obsługiwaną moc .Weż S-kę różnica 20-30 zł .Stag 4 jest starszą i wyposażoną w mniej funkcji niż stag 300 .Polecam Stag300 , a najlepiej z plusem.Magic Jet może być .Pamiętaj ,że wtryski powinny stać w pionie ,zwróc uwagę na to gazownikowi.Najlepiej jak pisałem przeglądnij forum LPG i tam zadaj pytanie .KLIK



a ja się ma wielkość reduktora do czasu rozgrzewania? Dobrze myślę że taki S będzie potrzebował więcej czasu na "rozgrzewkę"?

ps. co do stag 300 z tego co czytałem to w porównaniu z stag 4 to po prostu ma jakieś dodatkowe bajery które w zasadzie zbyt wiele nie wnoszą, więc nie wiem czy jest sens płacić dodatkowo za coś z czego i tak nie skorzystam.
Zdaje mi się że stag 300 to powstał bardziej pod 6 i 8 garów. a ta wersja 300/4 to chyba tak na doczepkę , żeby tym co mają 4 cylindry nie było smutno że nie mogą mieć najnowszej zabawki , no bo przecież dawniej nie było 300 i też dało się jeździć i to nawet bez wykresów 3D
  
 
Cytat:
no bo przecież dawniej nie było 300 i też dało się jeździć i to nawet bez wykresów 3D



Dawniej nie było sekwencji i też się jeździło ...Jedno jest pewne znajdź kumatego gazownika żeby Ci to ładnie ustawił .Większość sekwencji wypuszczana jest tylko po auto kalibracji ,żebyś się cieszył z LPG potrzeba ustawić mnożnik na trasie.
  
 
Ja przełączanie na LPG mam ustawione na 25 stopni i jest dobrze.
  
 
Cytat:
2010-10-23 00:23:30, kamil76 pisze:
Dawniej nie było sekwencji i też się jeździło ...Jedno jest pewne znajdź kumatego gazownika żeby Ci to ładnie ustawił .Większość sekwencji wypuszczana jest tylko po auto kalibracji ,żebyś się cieszył z LPG potrzeba ustawić mnożnik na trasie.



no i tu właśnie jest pies pogrzebany

no nic będę szukał.

dzięki i pozdrawiam!
  
 
no i mam kuchenkę.

założenie 2100 zł zbiornik w baku, wlew pod klapką.

stag4+ wtryski rail + zavoli. chyba standardowy minikit AC stag

już 1600 km machnąłem. do pierwszej regulacji było słabo, szarpanie i brak mocy, ale już jrestem po regulacji i wygląda na to że jest ok.

spalanie na razie. 9,2-11,2

mondeo 97r kombi 2.0 130 KM.

no i jazda wychodzi taniej niż na PB o 35-42 % 22 zł na 100 kilometrów.
  
 
Aha, okazało się że mam gazownika 150 m od mieszkania

W Blachowni, za biedronką, na terenie "komunalki". Seba-auto.
  
 
Panowie odgrzewam kotleta podtlenek LPG zakupiony i czeka na montaż w Essim. Poradzicie u kogo i gdzie ? Czekam na info