[JmB] Żółwik - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bedzie zapindał spod świateł jak szalony, krótsze przełożenia w dieslu... nie powinno być zadnych problemów jeśli macie zamach i sprzegło pod ib5 przy silniku RQB, ewentualnie na odwrót... aha nie wiadomo co z wałkiem, wielkość i ilość zębów... macie skrzynie z RQB, a od tego diesla dopiero zakupicie??


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2011-12-02 00:08:05 ]
  
 
W czarnym cabrio był MTX niestety w marnym stanie.
Mamy dobrą ib5 z diesla. Stąd to pytanie.

  
 
będzie pasować, jedynie będzie częściej zmieniał biegi i raczej półośki muszą być z diesla bo mają inne przeguby.
Może w D jest tak samo jak w benzynie ale td ma inne przeguby.
  
 
bolo jesli masz problem lub boisz sie zamontowac ib5 to ja mam mtx-a z rsa. co prawda kupilem dla siebie na zapas ( u mnie 2-jka juz czasem o sobie przypomni ), ale jesli baaaaardzo bedziesz chcial to moge ci go odsprzedac.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
RQB jak i RS2000 miał już MTX jeśli się nie mylę? Jeśli zamach jest inny to nie jestem pewien czy będzie P&P pasować do IB5.

Ja mam 2.0 blacktopa z MTXem z diesela 1.8TD (66KW) i aby to zmontować trzeba było kupić sprzęgło od mondeo/focus a łożysko od essa, dodatkowo nie pasowała osłona skrzyni od strony silnika i trzeba było zrobić nową, bardziej wypełnioną. po złożeniu działa bez zarzutu.
  
 
Panowie, Prośba!
Potrzebuje zdjęcie EDIS-a który mieści się koło zbiornika na płyn do spryskiwaczy
z MKV z silnikiem Zetec-a 1.6/1.8


Mam problem, obrotomierz nie działa.
  
 
Cytat:
2011-12-01 23:34:36, tevenet pisze:
w takim tempie prac to nas święta zaskoczą



Chyba wielkanocne
  
 
obrotek podepnij pod 2 pin edisa
  
 
Miał ktoś już w swoim aucie tęczowe spreżyny??




  
 
Ja po prostu kocham to auto i jego kolorową naturę
  
 
Lato idzie
  
 
Cytat:
2012-03-19 21:57:07, JmB pisze:
Miał ktoś już w swoim aucie tęczowe spreżyny??


Ja miałem... i to nawet dwa razy

Ale poszły w odstawkę

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
  
 


No i nie mam szczęscia do RQB, znowu dużo mniej, tym razem 107,6 KM i 139,8 Nm
Jedyne pocieszenie, że równo idzie.

Drugie pocieszenie to takie, że nasze małe modyfikacje sprawiły że 1.8 diesel zyskał te 48 KM bez dodawania turbiny


Dlatego już z Tevenet-em myślimy o paru zmianach

Kilka fotek








[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2012-04-22 14:50:23 ]
  
 
wynik wynikiem, ale wyglada bardzo fajnie

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
a co te sprężyny potrafią że mają trzy kolory? są jakieś specjalne czy producent miał fantazje?
Maska chyba z dawnego RSa Yeża?
  
 
Cytat:
2012-04-22 15:29:26, Kleszczak pisze:
a co te sprężyny potrafią że mają trzy kolory?



Golą, pie...olą, krawaty wiążą, radzą se z ciążą
  
 
Cytat:
2012-04-22 16:35:50, kolo21dg pisze:
Golą, pie...olą, krawaty wiążą, radzą se z ciążą

to dobrze bo mam dwa komplety
  
 
Dzisiaj prostą modyfikacją podnieśliśmy z Bolkiem moc żółwika. W związku z tym wczorajszy wykres jest nieaktualny
  
 
Cytat:
2012-04-22 21:55:15, tevenet pisze:
Dzisiaj prostą modyfikacją podnieśliśmy z Bolkiem moc żółwika. W związku z tym wczorajszy wykres jest nieaktualny


Jaka to modyfikacja ??
ps. Ja też mam tęczowe sprężyny. Były wymieniane, więc to chyba jakieś firmówki tylko nie wiem jakie
  
 

Potwierdzam, wykres nie aktualny!

hehe

Sprostowanie:
Tęczowe sprężyny są teraz w pudełku. Były zamontowane, jak siedział w tym aucie jeszcze silnik Diesla.
Te zamontowane na aucie teraz są w jednolitym kolorze