[pudzik90] Mk7 by pudzik90 ... - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Amorki mi nie potrzebne, same sprężynki jak coś. Jaki stan, jaka cena i czy Ess równo siądzie Twoim zdaniem (czy nie będzie efektu motorówki).
  
 
Teoretycznie powinno siąść równo, w praktyce różne cuda się dzieją.

Żebyś nie miał kłopotów z felami przy obniżeniu. Jakie tam masz ET ??
Bo oponki z tego co widzę to 195/50 więc gut
  
 
ET w tych felgach to 38. No właśnie ludziska tutaj pisali, że np. jak wezmę -40/40 to może siąść nierówno. Czyli albo startujące F16 (przód w górze), albo kot nasra na drogę i będę dachował (dupa w górze) . Nie no, pasuje kupić tak żeby było gites bez dodatkowego wkur***nia się
  
 
To kup sobie gwint

ET masz dobre pod essa, ja bym Ci proponował przód -60 tył -40 bo nawet jak przód będzie niżej to nie będzie źle - gorzej jak będziesz miał na odwrót. Poza tym dużo sprężyn -40 (nowych) jest wyższych niż ubita seria
  
 
Często jest tak, że jak zakłada się równe sprężyny na przód i tył to wychodzi motorówka i dlatego są komplety np; 60/40, 80/60 itp. Wydaje mi się, że przy -40 czy -35 nie powinno być tego problemu, chociaż escort escortowi nierówny

Cytat:
Poza tym dużo sprężyn -40 (nowych) jest wyższych niż ubita seria


To akurat jest szczera prawda :

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie':






[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2012-03-21 18:27:21 ]
  
 
Czyli metoda prób i błędów?
Tylko troszku szkoda kasy na te błędy ...
No, ale jak wezmę choćby nawet zestaw -60/40 jak piszesz, to na seryjnych amorach i tak to nic nie da, tylko dostaną po dupie ...
  
 
Jeśli to ma być normalne auto użytkowe i będziesz nim sporo jeździć to na 60/40 amorki działać będą, ale będę się zużywać znacznie szybciej. Ja zdaję sobie sprawę, że niektórzy tak jeżdżą i twierdzą, że jest spoko, ale osobiście nie polecam.
  
 
Oczywiście, że ma to być auto użytkowe, ale sprawa się ma tak: na -40/40 boję się, że nierówno siądzie, a na -60/40, które wziąłbym dla "pewności" boję się negatywnej ingerencji w sprawy, które się nawet fizjologom nie śniły :p
  
 
Zawsze można zmierzyć długość kupowanej sprężyny. Najważniejsze żeby sprężyna nie była luźna przy maksymalnym wyciągnięciu amora.
  
 
OK, no i dajmy na to, że znam te długości, ale jak to mam wykorzystać w praktyce? Sorki, ale orłem w "obnichach" nie jestem, tak jak pisałem poniżej
  
 
Kojarzycie może taki samochód / kierowcę na tym forum --->PolskaJazda <--- ??
Z tego co widzę to felga taka jak u mnie, opona przód też, i obnicha -60/-40 taka jaką chcę założyć. Czy mogę oczekiwać podobnego rezultatu skoro jest to MkVI ??
  
 
Dzisiaj w pracy tylko do 11:00 więc była chwilka na grzebnięcie w aucie, efektem czego pojawił się nowy kolega na pokładzie



Pzdr i wesołych
  
 
Witam, sprawa jest następująca, potrzebuję same klosze do lamp angel eyes do Mk7. Czy jest możliwe wypolerowanie zwykłego (ryflowanego od środka) klosza? Jeśli nie to w jaki sposób powinienem kombinować? Pzdr
  
 
Nikt nie wie? Nie wierzę .. Panowie pomóżcie laikowi ;D
  
 
??
  
 
klosze do szklarza to Ci powie czy się podejmie czy nie.
Albo szukanie uszkodzonych angeli z całymi kloszami.
  
 
Tak podejrzewałem, tylko przeważnie w angelach sprane są klosze. A na forum nikt się przypadkiem w tym nie trudni ;D?
  
 
Warto walczyć o takie cuś ?
Zawieszka
  
 
Myślę, że warto.
  
 
Co do kloszy to są plastikowe i można spolerować jeśli są poryte. Zawieszenie fajne