Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-03-26 21:21:24 Komputer nie będzie najbardziej odpowiedni ale lepszego nie znajdziesz bo nie było 1,6 na monowtrysku. Najlepiej by było zmienić jednak sposób zasilania paliwem bo na mono szału nie będzie... |
max19921 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk IV Gryfów Śląski | 2012-03-26 22:28:42 Nie było ?? Oblukaj dobrze. |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-03-26 22:37:56 Nadal twierdzę, że nie było...
1,6 gaźnik 90 km 1,6 wielopunkt z katalizatorem 90 km 1,6 wielopunkt bez katalizatora 105 km 1,6 EFI 102 km 1,6 RS Turbo 132 km Coś masz jeszcze? CFI było tylko 1,4... [ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2012-03-26 22:42:44 ] |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-03-27 09:18:03 podeślij mi fote to Ci zaznaczę
chyba że naprawde nie ma :O |
max19921 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk IV Gryfów Śląski | 2012-03-27 13:55:29 Oblukałem w książce i faktycznie w 1.4 nie ma tej rureczki, przy filtrze tevenet mam w danych technicznych że było parę wersji 1.6, mam w tabeli silnik 1.6 HC 2V na gaźniku Webera (o mocy 90KM). Powiedz mi nie lepiej by było do niego przełożyć monowtrysk z mojego 1.4 ?? A tak poza to przyznaję Ci racje nie było 1.6 CFI mój błąd [ wiadomość edytowana przez: max19921 dnia 2012-03-27 15:01:13 ] |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-03-27 19:30:24 Moim zdaniem nie lepiej... Weber 2V to całkiem fajny dwugardzielowy gaźnik, który właściwie wyregulowany odwdzięcza się bardzo fajnymi osiągami. A CFI? Nie mam o tym wynalazku dobrego zdania i raczej szaleństwa nie będzie. Tak czy tak w Twoim przypadku jak nie chcesz zmieniać osprzętu to 1,6 byłoby lepsze.
A powiedz mi czy Ty masz czujnik położenia wału korbowego? Bo nie pamiętam czy występował przy tych silnikach? Bo jeśli masz to w zwykłym 1,6 (gaźnik lub wielopunkt mechaniczny) nie ma dziury do jego przykręcenia. Ma to tylko EFI ale wtedy prawdopodobnie nie będzie pasował kolektor ssący. Musiałbyś albo wiercić precyzyjnie dziurę w bloku albo mieć blok z EFI i głowicę ze zwykłego. Ale to już raczej się nie opłaca... Najlepszym rozwiązaniem byłoby zakupić silnik EFI z wiązką i osprzętem |
max19921 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk IV Gryfów Śląski | 2012-03-29 21:46:33 hmm a wie ktoś jak to jest z wałkami od świątka? |
Praethorians Sympatyk FEFK Ford Fiesta MK7 Hong Kong | 2012-05-21 21:43:09
też tak miałem, też sugierowano wode ale i również to że mało km robiłem dziennie i nie nadążył się zagrzewać konkretnie. jak narazie wszystko ok, robie więcej km ze wzglęgu lpg i kłopot znikł. nie wiem ile roboty by było z przekładką na 1.6, spalanie mniej więcej z tego co sie oriętuje i z opowiadania użytkowników 1.4 przybliżone. miałem 1.6 i spalał 8-10 tyle co 1.4 dwóch panów. ----------------- EscortDriver #893 Preto on Tour www.youtube.pl/pretoontour |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-05-21 22:56:37 mam 1,6 95' 16V (90 koni) na sprzedaż. Żyleta silnik, nowe sprzęgło, półośki, zwrotnica, przeguby nowe. Silnik ze skrzynią . Chcę sprzedać, ponieważ zrobiłem swap niecały miesiąc temu.
Mój były silnik spalał max 9l, na trasie ok. 6,5l. Wyciągał 190km/h, więcej nie próbowałem. Przebieg 86tys., nie wiem jednak czy 186 czy 86tys. ma motor. Silnik mam od zakupu auta, tj. od 19 czerwca minionego roku. Poprzedni właściciel, znajomy z drużyny hokejowej miał essiego od 30-12-2003 i zrobił nim 35tys. Silnik ze skrzynią biegów i prawie nowym sprzęgłem ... Silnik nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Sprzedaję, ponieważ nie jest mi już on potrzebny ze względu na swap. W silniku jest nowe sprzęgło LUK, miska olejowa nie puszcza oleju. Wymienione w silniku zostały uszczelniacze parę tygodni temu. Generalnie o swoje auto dbam jak najlepiej mogę, i gdyby nie szybka decyzja o swapie dalej śmigałbym swoim cabzem 1,6. Silnik nie żre oleju, nie kopci, chodzi jak ta lala. W zimie odpalał bez zająknięcia (bardzo dobrze się nagrzewał, w szoku byłem). Od czerwca zrobiłem nim 16 tys. i nigdy mnie nie zawiódł. Na trasie do Grotnik i nazot wziął mi 7 l przy załadunku i 4 osobach. W mieście spala 9l/100, mimo, że czasem lubię pociągnąć go poobrotach . Gdybyś chciał, komputer, kable i wszystko co mi zostało po swapie chętnie dam Ci za frytki , kwestia dogadania się . Z transportem tez mogę pomóc. Remont silnika odradzam Ci, trochę siana wyłożysz. Ja ze swojej strony gwarantuję, że gdybyś zdecydował się na odkupienie silnika ode mnie, nie pożałujesz. Bo naprawdę, gdyby nie "szybka okazja" swapu, jeździłbym swoim 1,6 dalej, a dbam o swojego essa bardziej niż o kobietę. Jak coś to priv lub 791-842-932 [ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2012-05-22 22:22:47 ] |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-05-22 06:34:50 Weźcie pod uwagę, że kolega ma MKIV i to polecane przez Was wrzucenie 16-tki nie jest takie bezproblemowe jak chciał kolega.
Magik a Ty głupot nie pisz bo większość 1,6 w MKIV było na wtrysku mechanicznym MFI. EFI w MKIV to rzadkość, która była montowana w końcowych latach produkcji... |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2012-05-22 21:19:12 Faktycznie sugerowałem się MK5, z drugiej strony, wystarczy poprawić, a nie zaraz ze głupoty wypisuje, zwykłe niedopatrzenie.
|
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-05-22 21:32:25
I tak się to kupy nie trzyma bo według moich informacji w MK5 nie było silników z turbiną. I dlatego też się myślałem, że piszesz o MKIV. Ale kończąc offtopa to ponownie sugeruję autorowi żeby wrzucał cokolwiek innego niż 1,4. A jeśli chce dłużej się tym autem pobawić i ma trochę kasy to najlepiej pomyśleć nad RST lub szesnastozaworówką. Bo inny motor na pewno radości zbyt wiele nie da |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-05-22 22:23:44 macie może kontakt z autorem tematu ?
Chciałbym z nim pogadać, bo za parę dni jak nie sprzedam silnika, będę go rozkręcał i na części ... |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2014-02-21 21:30:23 Maylo, 1.6 też nie jedzie a z tego co wiem to i chłodnica też nie pasuje i przewody chłodzenia i komp, okablowanie.
tak mi się wydaje. |
jarcyk Sympatyk FEFK escort mk6 Kraków | 2014-02-21 21:56:17 jak 1.4 było na pełnym wtrysku to najprawdopodobniej tylko sam komp, reszta pasuje p&p przerabiałem to
1,6 juz jedzie ma 100 kuni [ wiadomość edytowana przez: jarcyk dnia 2014-02-21 21:57:25 ] |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2014-02-21 22:09:20 który 1.6 ma 100 kuni? |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2014-02-21 22:13:03 1.4 było na pełnym wtrysku, dzięki za pomoc .
Kleszczu - masz pewnie na myśli swap 1.4 8v na 1.6 16v to są dwa różne silniki, a ja mam na myśli 1.6 8v CVH ten 105 konny, który był w mk5 i mk4 jeśli się nie mylę. Dzięki z góry za info. Muszę tylko jeszcze porównać kolektory wydechowe czy są takie same, i średnica układu wydechowego. Nie chcę wsadzać nic większego niż te 1.6, gdyż zależy mi na jak najprostszym montażu, bez zbędnych przeróbek. Ogólnie buda jest w całkiem dobrym stanie, także jeszcze nada się do polatania przez jakiś czas. tak wygląda te 1.6 klik a tak moje 1.4 klik [ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-02-21 22:16:03 ] [ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-02-21 22:16:18 ] |
PiEkU Sympatyk FEFK Escort rs2000 zawiercie | 2014-02-22 10:58:08 powinno sie obejsc bez zadnych problemow u mnie 1.4 smigalo na wiazce z 1.3
kazdy silnik escortowski ma te same mocowania lap (poduszek)wiec nie bd jakis cyrkow ze nie pasuje itp tak samo z wezami od chlodzenia bd wsio plug&play bo to sa te same silniki tylko rozna pojemnosc |