[MKV] Zmiana licznika ze zwykłego na wersje z obrotomierzem - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mialem taki przypadek w dieslu znajomego ze z zegarow kabel byl wyprowadzony ale konczyl sie na wtyczce pod maską na podszybiu po stronie kierowcy (znajdz po kolorze) i trzeba bylo go pociagnac dalej (w dieslu do alternatora).
  
 
to ma być pojedynczy kabelek ? po stronie kierowcy znalazłem ten ze zdjęcia (zielono-czerwony) przed chwilą zerknąłem jeszcze raz i następną niepodłączoną wtyczkę znalazłem tak mniej więcej na środku szyby ale tam są 2 kabelki (brązowy i taki chyba czarno-zielony) tylko że teraz nie wiem jaki był we wtyczce do zegarów bo już mam założone zegary ale z tego co pamiętam to chyba był ciemny jakiś
  
 
Witam to znooowu ja jeszcze trochę i będziecie mieli mnie dość

Wiele szukania w necie i nic konretnego znaleźć nie umiałem i postanowiłem pojechać do mechanika (w drodze pomyślałem że po co szukać tego jednego kabelka pod maską jak można pociągnąć nowy ) no ale mimo wszystko pojechałem, wytłumaczyłem mechanikowi co i jak i zasugerowałem że może pociągnąć nowy kabelek. Mechanik powiedział że może to zrobić ale nie mniej jak za 100zł (aż tak mi nie odbiło żeby tyle za to zapłacić)

Moje kolejne pytanie: gdzie ja mam podłączyć ten kabelek? alternator czy cewka? (mam benzyniaka) napiszcie konkretnie w jakie miejsce to podpiąć i to powinien być koniec moich problemów z obrotkiem
  
 
Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale podpiąłem się pod EDIS-a (ZDJĘCIE pod ten 2 kabelek od dołu)

Obrotek działa normalnie