Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-12 19:45:46 Jeśli nigdy nie próbowałeś zrobić czegoś samodzielnie to nie zrozumiesz chęci, ambicji i satysfakcji po skończeniu projektu. |
zeppelin Ford Escort Jugów/Kraków | 2012-10-12 20:03:46 Popieram całkowicie. Swoją drogą silnik 1,6 16V, w saxo Vts ma 118 120 KM, i praktycznie większość na hamowni wykazuje tą moc lub większą, drobne modyfikacje dolot, wydech, dają około 130 KM, myślę że jest to też możliwe do uzyskania z zeteca 1,6 16V. Chouna, powodzenia . A pokażcie które RQB trzyma moc?? Naprawdę mało ich jest.
[quote] 2012-10-12 19:45:46, Chouna pisze: Jeśli nigdy nie próbowałeś zrobić czegoś samodzielnie to nie zrozumiesz chęci, ambicji i satysfakcji po skończeniu projektu. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2012-10-12 20:04:53 Ooooo...
a Czapa ost. rozdawa silniki. Sprawne. |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-10-12 22:03:02 graty z mondeo (2,0 136 silvertop 96"), które z resztą mi zalegają też w sumie można wrzucić do 1,6 i ma się już jakąś większą moc. Do 1,6 nie wrzucałem gratów z mondeo, więc nie wiem. Może ktoś, kto to robił się wypowie. |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-12 23:43:52 Z MDO 2.0 spokojnie adoptujesz wałki, przepustnicę i obudowę przepływki. Moc spada, moment rośnie, trzeba stroić świniakiem. Na zetekowskiej hydraulice, po zrobieniu głowicy da się wyciągnąć sporo z 1,6. Gdzieś obiło mi się o wzrok, że Ford Motorsport zrobił z tego 165bhp N/A.
[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-10-12 23:44:24 ] |
maddox7 WLA 108 Władysławowo | 2012-10-13 08:03:24
pasuje również przepływka ze scorpio 2.0.bebechy oczywiście przekładamy ze starej |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-10-14 09:18:11
A ja sądzę, że najpierw powinieneś sobie posprawdzać wszystkie wymiary w tych silnikach i chociaż pobieżnie przeanalizować ich konstrukcję. Honda ma silniki 1.6 160KM i 185KM i co to ma do rzeczy? Zdajesz sobie sprawę co trzeba zrobić żeby wycisnąć 100KM z litra w silniku, który był projektowany w zupełnie innym celu?
Niby czemu moc ma spadać? I nie trzeba stroić, gwarantuję, ale wtryskiwacze z RKC już by się przydały. A co do projektu Ford Motorsport, taka mała uwaga - ich budżet pewnie był taki, że za tą kasę byś kupił coswortha. Skrzynia - polecam z Fiesty, jednak ma inne mocowanie jednej łapy. Popychacze -z pewnym marginesem wystarczają tak to plus minus 7000-7100 obrotów. |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-14 11:49:00 |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-10-14 12:31:33 - przepustnica Zetec 2.0
- wałki rozrządu Zetec 2.0 97r - miedziane kable WN - tłumik przelotowy 2" zamiast katalizatora - środkowy i końcowy tłumik 2" seryjny z RS2000 marki Ferroz Jeszcze coś? To to z wykresu Twojego było hamowane przed modami? Bo się zaraz może okazać, że silnik to jakiś zajazd, któremu zostało 50KM i stąd takie kreski Jak na razie wszystkim w/w mody dodawały mocy (organoleptycznie na swoim aucie też sprawdziłem), a Ty znajdujesz jeden wykres i nagle twierdzisz, że to mocy odejmie No ja Cie prosze... |
maddox7 WLA 108 Władysławowo | 2012-10-14 12:45:57 |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2012-10-14 13:09:20
Można obudowę przełożyć chyba |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-14 13:36:35 Tamten wykres był robiony na 1,6 a nie 1,8 bo chyba nie o tych silnikach tu rozmawiamy.
Obudowy skrzyń są takie same, mocowania można zmienić wraz z łapami. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-10-14 14:12:37 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-10-14 15:43:48
I co zmienia pojemność w tym momencie? Wałki czasy mają takie same, tylko wznios jest większy. Jest więcej paliwa, jest więcej powietrza, strojone nie było - to fakt. Ale kurde, to nie są jakieś niesamowite modyfikacje i konstrukcje silników są takie same. Nie ma możliwości, żeby to odjęło aż 10KM. Swoją drogą jeszcze jedna sprawa - 1.6 ma chyba ciut wyżej odcinkę niż 5200 obrotów? Hamownia z tego co widzę to MAHA, więc rewelka, ale może ktoś kto to obsługiwał dał ciała tym razem? A co do skrzyni z fiesty. Obudowy można przełożyć, ale imo łatwiej tą jedną łapę ciut porzeźbić. I one nie są takie same. Tutaj są moje fotki, które wrzucałem przy wkładaniu do siebie skrzyni z fiesty - jedną łapę trzeba rzeźbić i koniec kropka. Na skrzyni z fiesty nie ma w ogóle jednego punktu montażowego (w escorcie do niego przykręca się 4 śruby z przedniej łapy). ... link został edytowany ponieważ nie przekierowywał na pożądaną treść // edit : metis Generalnie sprawa wygląda dosyć zabawnie bym powiedział. Bo skrzynia z Escorta do Fiesty pasuje bez przeróbek, ale odwrotnie już tak nie jest [ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2012-10-14 15:50:59 ] [ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2012-10-14 15:52:21 ] [ wiadomość edytowana przez: metis dnia 2012-10-15 17:58:49 ] [ powód edycji: edycja linka ] |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-14 16:16:19 Nie siej niepotrzebnego zamętu, 1,6 to zupełnie inna przepustowość głowicy, specyfika pracy i inne mapy paliwa, nie przybędzie mocy bez strojenia, można się ewentualnie pokusić o podpięcie kompa z RDA po obejściu immo. Tu oprócz zmian w głowicy był też wydech IMO za szeroki dla tego silnika.
Co do obsługi hamowni to też podejrzewam buraka. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-10-14 16:18:30 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-10-14 20:05:12 Nie przesadzajmy z tym zamętem Wydech aż takiej tragedii robić nie powinien generalnie. Przepływy w głowicy na pewno są mniejsze, tutaj bezwzględnie się zgadzam, ale tak czy owak powinien być przyrost, no nie ma siły na to. Ciekawe czy faktycznie burak na hamowni za słabo nie złapał pasami auta albo coś w tym stylu. |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2012-10-15 12:30:53
tak z ciekawosci, ile bylo PRZED ?
no, musze kiedys sprobowac... czytaj dokladniej zamiast cwaniakowac. nie mowie zeby nie modzic... mowie, ze nie ma sensu wkladac kasy w modzenie 1.6, jak mozna wsadzic mniejsza kase w zmodzenie 1.8/2.0 i uzyskac sporo lepsze wyniki, niz dobicie jednostką 1.6 do seryjnych osiągów 1.8 i to przy zapewne wiekszym spalaniu.
o, tu potwierdzasz po czesci moje slowa. trzeba sporo pracy wsadzic w glowice, zeby cos z niej bylo, a w 1.8 masz o wiele lepsza baze. a jak sie dobrze zakrecisz, to 1.8/2.0 dostaniesz za free, sporo osob ma tutaj zbedne silniki, wystarczy po nie podjechac [ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2012-10-15 12:35:29 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-10-16 20:34:25
Odniosę się jeszcze do tego powyższego Tak po krótce jeśli chodzi o kompy - wrzucanie kompa od większego silnika bez wrzucenia wtrysków z tej samej jednostki = fail. A wydech jest właśnie baaardzo dobry |