Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
qwerty67 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Zielona Góra | 2013-05-04 20:14:36 Z wlewu idzie wydłubać zwężkę |
Marcin91 Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Ostrów Wielkopolski | 2013-05-04 20:48:41 no nie wiem czy koszty swapu nie przekroczą kosztu zmiany całego auta na drugie, a choćby nawet przekroczyły o 200, 500 czy nawet 700 to i tak moim zdaniem warto |
qwerty67 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Zielona Góra | 2013-05-04 22:23:20 rezerwa będzie ok jak zostawisz pływak a co do obrotka to nie bedzie działał bo diesel bierze sygnał obrotów z alternatora |
JmB (S) Sympatyk FEFK Escort RS / Mondeo S ... Kraków | 2013-05-04 22:49:33 Generalnie musisz rozebrać całe auto i wkładać wszystkie bebechy nowe.
Wiązkę i osprzęt. Licznik, ze względu na obrotomierz. Skrzynia może zostać. Ja z Tevenetem zostawiliśmy ib5 z diesla 1.8 do silnika 1.8 benzyna i działa. (Skrzynia z diesla ma dłuższe przełożenia.) [ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2013-05-04 22:52:28 ] |
cwojdzik Sympatyk FEFK MK 7 kombi Sulejewo | 2013-05-04 23:08:06 A nie jest tak ze jak wejdą oryginalne wiązki silnika i skrzynka diesla to po wpięciu wtyczki wszystko zagra ? |
cwojdzik Sympatyk FEFK MK 7 kombi Sulejewo | 2013-05-07 08:10:12 Ja inaczej nawet do tematu nie podejdę właśnie załatwiam auto na swap cale tak ze pewnie przyszły wikend zacznę zabawę |
pawcon Sympatyk FEFK opel vectra Grudziądz | 2013-05-07 09:19:49 mojego masz gotowego td i dotego duzo wlozone w niego i 2000rok |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2013-05-07 12:58:15 wg mnie to jest bez sensu. wyjdzie cię drożej niż kupienie gotowego ropniaka. pomijając nawet koszta i nakład pracy to zostaje ci jeszcze papierkologia, bo kto temu cudakowi przegląd podbije?
Kup poprostu diesla i oszczędź sobie kłopotów. Silniki swapuje się zazwyczaj mając na celu zwiększenie mocy, czy zmianę pojemności na mniejszą (np jak masz loche 4.0 o mocy raptem 170 kucy) przy zachowaniu lub nawet poprawieniu parametrów. twój pomysł jest porównywalny ze swapem 1.4 na 1.6 8v czyli sztuka dla sztuki. |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2013-05-07 13:09:41 1,6 8v to dobry motor jest
A tak w temacie - żeby zrobić wszystko dobrze przerobić to w zasadzie poza budą i wnętrzem wszystko jest do wymiany. - Silnik - Skrzynia - Półosie z przegubami - Zawieszenie przednie - Elektryka (wiązka, komputer, nawet głupi akumulator z benzyniaka niewydoli) - Zbiornik paliwa, rurki, wlew - Cały układ wydechowy Tak jak koledzy pisali - pogoń lepiej to co masz póki jeździ (bo jak zaczniesz dłubac i coś się nie uda to po cenie złomu będziesz sprzedawał), a to co planowałeś włożyć w SWAP dorzuć na kupno nowego auta. |
iglaxr3i Sympatyk FEFK ford escort Ze wszad | 2013-05-07 17:31:41 Skoro zadałes to pytanie to raczej tego nie zrobisz ,to co wiekszosc pisze wogule mija sie z celem ,zastanów sie czy sensem jest taka przemiana.
Sama przemiana nie jest skomplikowana i czesc podzespołow mozesz wykorzystac do swapa. Powodzenia w przemysleniach. |
cwojdzik Sympatyk FEFK MK 7 kombi Sulejewo | 2013-05-07 22:17:05 Pewnie macie racje ale doswiadczenie bezcenne , wiadomo ze wszystko trzeba wywalić bo nic nie pasuje robilem dwa lata temu swap z 1,3 mk 7 na 1,6 mk 6 ,1,3 się zatar a miałem pod reka 1,6 w budzie mk6 i tez wszystko musialem zmienić nawet tłumik .Pytam bardziej pod katem np.:
- czy licznik będzie gral z benzyny z dieslem dodam ze elektronik -immobilajzer czy zagra bo to mnie najbardziej nurtuje ten temat już opanowany wiem za trzeba mostek zrobic Pre100n silnik mam 1,6 16 V zetec za dużo pali a faktyczne 1,6 8 V jest super miałem kiedyś [ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2013-05-07 23:23:58 ] |
Golin Sympatyk FEFK mk7 Cabrio RS2000, ... Grudziadz | 2013-05-07 22:26:08 Na pewno czeka Cie bardzo dużo pracy. Nie lepiej tak jak inni piszą sprzedać to co masz i kupić TD? |
cwojdzik Sympatyk FEFK MK 7 kombi Sulejewo | 2013-05-07 22:50:04 Pewnie było by lepiej , ale to auto kupiłem okazyjnie a sprzedac będzie trudno, koszty zakupu i swapu mi zamknie się w 3000 zl, a za ta kase nie kupie diesla z 2000 roku |
karolek_88 Sympatyk FEFK Ford Escort (kombi) Warszawa | 2013-05-07 23:49:03
czy ja wiem czy takie 2000r ten silnik konstrukcyjnie leży w końcu lat 80tych miałem w escortach 1.8D 1.8TD i 1.8 TDintercooler a teraz mam okazje jeździć 1.9tdi 110 w audi 2000r i powiem z doświadczenia że to zupełnie różne epoki, A wracając do swapa to robiłem w mk7 z 1.8 td na 1.8 tdintercooler to w zasadzie wszystko co jakiekolwiek ma połączenie z silnikiem musiałem przełożyć z immobilaiserem tez były cyrki, wiazki też sie nie zgadzały, skrzynka bezpieczników też rózna ogolnie miałem drugi cały po dachowaniu wiec miałem przekładać tylko silnik a przełożyłem wszystko tak ze jakbyś miał drugi cały z marna blacha to możesz się bawić ale to budowanie samochodu od podstaw jak chcesz żeby wszystko działało jakby co służę radą PS Drugi raz bym tego nie robił przy tym spalaniu i tej cenie paliwa |