Nagrzewnica elektryczna w escorcie mkVII - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Radek a możesz pokazać jakieś zdjęcia?
Sam wolałbym podpiąć coś pod silnik aby on się nagrzał.
  
 
Jak to ma 1000W to pobiera 70 A ???
Czym wy to zasilacie? Chyba kolejnym alternatorem;P
  
 
Klaszczu, grzałka do miski olejowej, lub dogrzewacz żarowy jak w dieslach na przewodach wody. Ta grzała z allegro ogrzewa bardziej wnętrze niż silnik.
  
 
altek 150A
  
 
wiem że silnik tylko ale jak silnik ciepły to i spalanie mniejsze, i w wnętrzu szybciej ciepło.
W swoim vw jeszcze tylko dlatego nie zamontowałem bo nie potrzebuję, trasy dłuższe i auto w garażu a ford stoi i tak pod śniegiem do wiosny.
  
 
zawsze można zamontować alternator z vw 150 A , mam taki u siebie daje rade
  
 
z jakiego VW to jest altek? pasuje p&p? Podejdzie do 1.8D?
  
 
Albo z sharan albo galaxy od chyba vr6. rzeźba jest ale nie taka znowu dużaszlifierka do ręki, kilka podkładek w razie W, przymiarki i pasowanie. Czy do 1,8 podejdzie tego nie wiem, ja łapę w rs'ie trochę podciąłem z obu stron, w razie czego oryginalny tez się założy z kilkoma tulejkami
  
 
no to chyba z łopla łomegi mniejsza rzeźba jest?
  
 
nie miałem w rękach altka z omegi więc nie wiem., akurat ten z vw sie trafił w fajnej kasie to go załozyłem
  
 
Od Forda

Od omegi


Dodam, że w skodzie nagrzewnice te włączają się tylko gdy napięcie akumulatora nie jest niższe niż 12V a temperatura na zewnątrz nie wyższa niż 8 stopni oraz tylko i wyłącznie gdy silnik jest włączony. Takie zabezpieczenie, żeby nam akumulatora w kilka sekund nie wydoiło.


[ wiadomość edytowana przez: Kakiel dnia 2014-01-27 18:27:22 ]