Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2014-01-29 21:18:03 atakuj na priv. będzie chciał to poda telefon osobiście.
Migdał ogarnie temat bez problemu. ma już takie zabawy sa sobą |
Tigerbart Sympatyk FEFK Mk7 Kombi/Mk7 HBK5D Gdańsk | 2014-01-30 00:00:43 ST zdecydowanie lepsza opcja moim zdaniem.
A co do anglików to skrzynia i rozkład biegów jest dokładnie taki sam jak w autach na starym kontynencie. Jadąc anglikiem wrzuca się tak samo biegi jak w waszych autach. Migdał6 jest tu niezbędny, bo są takie tematy do obejścia jak hydraulika, której w Essie nie ma, brak linek, jak w Essie - sygnały z czujników idą do kompa, który dopiero daje wskazania na zegarach, dorobienie łap do silnika i osprzętu, no chyba, że mówię coś nie tak. Ja chciałem pójść o jeden krok za daleko i niestety mi się nie udało (komp stand alone). Generalnie życzę sukcesu, bo z perspektywy moich doświadczeń wcale nie jest to takie trudne do zrobienia. |
thomas77 Sympatyk FEFK Focus 1,6 Ecoboost krakowskie przedmieście | 2014-01-30 17:14:22 Tak do wiadomości kupisz silnik niby od ST-ka za 2500 co jest od razu padaką na bank ,ale pewnie nie wiesz ze ten silnik posiada jako jeden z nielicznych dwumasę która kosztuje 3 tys |
Wymiot Sympatyk FEFK Bytom | 2014-01-30 21:01:07 ale czemu by temu motorowi odejmowac jego uroku przez puszczanie go na ecu zeteca ? |
Tigerbart Sympatyk FEFK Mk7 Kombi/Mk7 HBK5D Gdańsk | 2014-01-31 22:58:12 Wszystko zależy jaką skrzynię tam dać, ale najlepszą opcją jest zostawić MTX75 który ma razem z zamachem i sprzęgłem, bo taniej to raz, poduchy są w aucie to dwa, bardzo szybko osiągalny maksymalny moment to trzy. Jedyna rzecz do ogarnięcia to czujnik prędkości na zegary i osłona skrzyni od strony bloku, którą trzeba będzie dorobić (blok 1.8 TD jest innego kształtu i są szczeliny między blokiem a skrzynią jeśli damy tam blok Zetec i osłonę z diesela). |
lukirs Escort Driver ford escort rs2000 bielsko-biała | 2014-02-01 17:59:12
|
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2014-02-02 16:51:24
idąc tym tokiem rozumowania po co wsadzać ST lepiej wsadzić 2.0 do tego wałki i kolektory i po problemie |
Wymiot Sympatyk FEFK Bytom | 2014-02-02 17:33:31
albo jeszcze tloki doprezajace, wieksze wtryski i jazda... |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2014-02-02 19:13:51 Niestety, ale mój tok rozumowania rozmija się z tym co napisaliście Skupcie się, wypiszcie sobie na kartkach plusy i minusy każdego rozwiązania, weźcie kalkulator i wtedy pogadamy Jak się zagłębicie w temat to wtedy przestaniecie pisać pierdoły.
|
iglaxr3i Sympatyk FEFK ford escort Ze wszad | 2014-02-02 20:29:03 Daj na luz Emtes ,co niektórym ciezko zrobic mocniejsze hamulce ,a Ty chcesz ich prosic o taki wysiłek jak przeliczenie efektu danego silnika. |
Wymiot Sympatyk FEFK Bytom | 2014-02-02 20:36:27 daj mi suche fakty na temat tego silnika bez zmiennej fazy i dolotu, wykres pokaz i tyle styknie |
iglaxr3i Sympatyk FEFK ford escort Ze wszad | 2014-02-02 20:39:29
Pokaz mi jakikolwiek silnik ,który jezdzi bez dolotu .Wiesz o czym mówisz ,2.0 zetec moze ma 125 kucy moze ,st napewno 160 dziekuje dowidzenia. |