Instalacja z 6 cylindrowca do 4 cylindrowca?mozliwe czy nie? - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sterowaniem to podjade do znajomego za 30 zl mam wszystkie ustawienia itp to tym sie nie martwie. Nie mam oprogramowania wtyczki ani laptopa wiec to juz zrobi ktos kto robi przy tym na co dzien.

A dokladniej co z listwa ?

[ wiadomość edytowana przez: Axel2121 dnia 2014-02-04 20:13:07 ]
  
 
DO v6 wygląda tak:



A do R4:



Musisz coś zrobić z pozostałymi dwoma wolnymi wtryskami. Dysze od wytrysków są rozwiercane na dana pojemność zapewne, v6 miało większą.
  
 
Aha o to chodzi. dzieki Ale patrzac na tablicca.pl pelno jest na 4 cylindry wiec chyba bardziej sie skusze na 4 bo mniej przerobek
  
 
Do 6cyl też jest przecież inna jednostka sterująca.. Przerabiać absolutnie nie ma sensu..
  
 
Cytat:
2014-02-05 08:56:35, yezXR3i pisze:
Do 6cyl też jest przecież inna jednostka sterująca.. Przerabiać absolutnie nie ma sensu..



a od kiedy ? Wylaczasz 2 zbedne wtryskiwacze i juz jest jednostka do 4 cylindrowca.
  
 
Hmm no w sumie może i masz rację, elektroniką by to pewnie szło wysterować. Pytanie czy gra jest warta świeczki. Mnie zawsze bardziej interesował temat w drugą stronę - jak miałem bmw 6cyl
  
 
A jeszcze jedno. Na jaki wymiar rozwiercic dysze do mojego silnika 1.8 85kW czyli 115 km ??
  
 
na taki jakie masz dysze oczywiście weż poprawkę na gwint
  
 
dobra juz wiem zw 2.5mm ;d w necie znalazlem tabelki xD tyklko rozumiem ze jedli przy wtryskach rozwiercic na 2.5 to przy kolektorze tez musze byc takie same ;]
  
 
Co zrobisz z wiórami, które zostaną w kolektorze po wierceniu? Jak zamierzasz wyregulować wszystko podpięte pod kompa w aucie (lambda, strerowanie, przełączanie, itp)? Że nie wspomnę o szczelności instalacji...
  
 
Lepiej tego nie rob bo ja jadac za toba bez dachu sie zagazuje nie ma to jak jazda za kims kto ma tak szczelna instalacje ze az dusi