Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2015-02-04 21:56:19
Kwestia pasty i jej wypracowania. U mnie też lekkie ryski zostają, ale trzeba się przyjrzeć żeby je zobaczyć. Jak polerowałem lakier to wyszedł zdecydowanie lepiej. Klosze są pewnie sporo twardsze od lakieru i trzeba dłużej bawić się pastą wykończeniową. |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2015-02-04 22:42:40 Na plastik użyłem spray motipa do lamp, i nie ma śladu po rysach,mało się narobilem, do tego efekt powinien być trwalszy bo ten lakier powinien zabezpieczać plastik przed czynnikami zewnętrznymi.
coś takiego [ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2015-02-04 22:45:29 ] |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2015-02-05 19:27:03
Gdybym miał kompresor i pistolet, to na pewno i tak bym zmatowił reflektory papierem. Wyprowadził na mokro papierem 3000 i polakierował clarem. |
rider49 Sympatyk FEFK Essior mk7 Grodzisk Wielkopolski | 2015-02-05 22:26:03 I chyba taka opcja jest najlepsza |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2015-02-06 10:12:22 położenie lakieru na lampy to najgłupsza rzecz jaką można zrobić wystarczy wypolerować i już.Weście pod uwagę że reflektor ma różne temperatury oprócz tego jest narażony na różne warunki atmosferyczne.Temat jest prosty jak bardzo zapyziałe ja zaczynam od 800 potem 1500 i na koniec 2000 oczywiście woda.Potem pasta faricla i na koniec tempo efekt idealny oczywiście używam polerki ręcznie nic nie zrobisz |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2015-02-08 19:36:42 1. Przednie lampiszony plastikowe mają powłokę przed UV.
2. Temperatura lampy wbrew opinom nie jest duża, wystarczy sobie dotknąć szkła. 3. Plastik spokojnie można dojechać pastą na mokro do lakieru. 4. Można też dać folię bezbarwną... Klik Klik Klik Klik P1010009.JPG [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2015-02-08 19:56:50 ] |
S3ci0r Sympatyk FEFK Ford Escort Łódź | 2015-02-08 23:09:32 matko boska, jak to czytam to po prostu nie wierzę...
finish pastą tempo? czy wy w ogóle macie pojęcie o tym co robicie? chyba nie? pasta tempo to jedna z agresywniejszych past - mocnościernych! zawsze zostaną po niej mikrorysy tzw hologramy. co do gradacji papieru na którym kończymy to im jest ona większa tym łatwiej nam będzie wypolerować powierzchnię, ale takie minimum to 2500. jak można dać 3000 albo 3500 lub więcej to warto z tego skorzystać. co do past to na początek jakaś mocno/średniościerna (cutting/polishing), pady tak samo twardy/średni. po tym kończymy pastą lekkościerną (finishing) na miękkim padzie. polecam pasty menzerny bo nie trzeba do nich wody i są dostępne w małych pojemnikach (250ml) |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2015-02-08 23:29:05
S3ci0r - ale chodzi o wyjazd z rysami, więc musi być agresywna przynajmniej na pierwszy ogień. Później daję 250, na koniec SF 4000 na czarnym padzie i po herbacie. Ale co do wody, to ja niewielkie ilości daję, bo inaczej szybko zużywam pastę. No i na koniec tak jak na lakier - wosk twardy. |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2015-02-09 07:50:35 głupot się na czytaliście o tempo i tak dalej powtarzacie przeczytaj najpierw skład tej pasty.Oprócz tego są dwa typy tempo.Ja używam tej pasty od początku jej istnienia i jestem zadowolony pierwsze słyszę o smugach czy hologramach.Tempo po prostu jest nie wygodna dla konkurencji i firm zajmujących się detalingiem bo jest tania i można nią przywrócić blask auta za 20zł a nie parę tyś.Jak jest stary lakier to tempo jest nie zastąpione daje radę 100% ja używam i jestem mega zadowolony |
S3ci0r Sympatyk FEFK Ford Escort Łódź | 2015-02-09 10:01:03 wiesz dlaczego tempo jest taka "rewelacyjna"? bo zawiera pełno wypełniaczy które maskują rysy które powstają w wyniku działania tej pasty. wystarczy że przelecisz jakimś zmywaczem silikonowym albo mocną chemią i od razu widać jaki syf zostawiła po sobie tempo.
surec, na pierwszy ogień spoko jak chce się przyoszczędzić, ale konieczne jest użycie delikatniejszych past żeby wyprowadzić rysy po tempo, a czasem może nie starczyć finishowa pasta i trzeba użyć pośredniej. a tu porównanie korekty dwustopniowej (lewa strona) do tempo (prawa strona), obie części zostały wymyte z wypełniaczy: dalej chcesz dyskutować nad zejebistością tej pasty? [ wiadomość edytowana przez: S3ci0r dnia 2015-02-09 10:07:35 ] |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2015-02-09 15:40:08 ja tam tak nie mam używam i jest dobrze i dalej twierdzę że jest super a takie fotki mnie nie przekonują ja to sprawdziłem na własnej praktyce.Takie fotki można zrobić z każdym innym produktem.To skoro tempo jest złe to dla czego ma jedną z większych sprzedawalności i dla czego większość znanych firm chce wykupić tą markę. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2015-02-09 20:22:13 Ale nikt nie mówi, że jest zła, tylko mocno agresywna. Dla niektórych użycie Tempo wystarcza, zwłaszcza, że kosztuje 4xmniej niż inne. Każdy używa wg własnych potrzeb i ni wszystkim przeszkadzają hologramy po Tempo.
[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2015-02-09 20:26:37 ] |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2015-02-09 21:56:12
ale jeżeli te fotki Cie nie przekonują to my nie będziemy w stanie... na forach detalingu znajdziesz takich fotek od zatrzęsienia. Za nim detaling stał sie tak modny i popularny kiedyś zadałem sobie pytanie jak to możliwe że nałożyłem tempo, praktycznie nie wcierałem i po wyschnięciu łagodnie przetarłem koliście bez użycia siły a element świecie się jak psy.... wiadomo co.... i pomyślałem sobie że coś jest nie tak. Po pierwszej mocnej myjni. , zrozumiałem co jest nie tak. Udział w rynku powiadasz.... zasada cena czyni cuda pewnie jest ci znana.... a tak niska cena i szybkie choć krótkotrwały efekt mówi sam za siebie. Większość osób które jej używają nie nakłada jej na drogie zadbane auta, tylko na auta codzienne by jakoś wyglądały... i to ,,jakoś'' w proporcji do ceny...oraz dostępność i czas w jakim znajduje się na rynku stworzyły markę....a to że marka jest znana, rozpoznawalna, i ktoś chce wejść w jej posiadanie.... jest po prostu oczywiste. Użyj kiedyś porządnej pasty, poświęć polerowaniu więcej czasu... a wtedy zobaczysz że efekt po polerowaniu utrzyma się dużo dłużej a patrząc na lakier w słońcu nie zobaczysz tylu hologramów. Ale jeżeli nie chcesz i masz swoją wizję.... to przecież Twoje auto i twoja sprawa. Tylko proszę Cie używaj argumentów że zdjęcia takie jak wkleił kolega poniżej to nie dowód a nawet manipulacja.... bo to mi przypomina pewne stwierdzenie, które obiegło internet o treści.. ,,przecież to nie nasi żołnierze a takie mundury można kupić w każdym sklepie'' |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2015-02-09 22:46:54 spoko każdy robi po swojemu mi pasuję a tak na marginesie to ja kupuję tą lekko ścierną z woskiem i nanocząsteczkami tak jest na tubce może wy mieliście inną.Do starych zapuszczonych aut jest super potem można nakładać co się chce.Miałem teraz astrę G w czerwonym lakierze wypłowiałą okropnie po tempo wyglądała jak nówka.A nic nie robi lepszego wrażenia na kupującym jak super lakier.U mnie się sprawdza i tyle. |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2015-02-09 23:35:24
Masz rację, że po papierze 3000 lakier bezbarwny może się złuszczyć i bezpieczniej jest użyć papieru 2500. Generalnie jak bezbarwny będzie dobrej jakości, to wytrzyma bardzo długo, ale ryzyko jest. Natomiast przy polerowaniu maszynowym ja polecam jednak użycie papieru 3000 przed pastą polerską. Chociażby tak dla zasady . |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2015-02-09 23:48:50 Do zmatowienia pod lakier w zupełności styka 1000...2000. I tak nakładasz klar kilka warstw, więc połysk będzie z klaru, a większa szansa, że nie odpadnie. Polecam też podkład do plastiku, ja używam Motipa w sprayu.
Przy maszynowym i paście grubej też spokojnie wystarczy 1000. Po prostu trochę dłużej pojedziesz polerką, co jest szybsze, łatwiejsze i bardziej dokładne. |
shadk-k Sympatyk FEFK mkV Ghia Kędzierzyn-Koźle | 2015-02-10 12:18:55
Gorzej jak kupujący pojedzie po zakupie na porządną myjnię i auto znów wyblaknie. Tempo się nadaje do... hmm... niczego. Równie dobrze możesz sobie wypłowiały czerwony lakier posmarować kujawskim i wytrzeć do sucha - efekt podobny. Tak się składa, że na własnej skórze testowałem tempo, farecla g3, 3M i inne - różnica jest nieporównywalna, brak swirli/hologramów, lakier nie wygląda jakby był natłuszczony, można polerować jedno auto kilkanaście razy, przy tempo może się okazać że zebrała już wcześniej za dużo lakieru i nie ma już czego polerować |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2015-02-10 20:47:01 to żeś poleciał z tym kujawskim sprzedałem sporo aut znajomym i jakoś nie narzekają nawet yeżowy escort był tak polerowany i mam go praktycznie za płotem i po prawie dwóch latach świeci się dalej jak psu ja.....Ja też używam farecle ale na pierwszy raz po lakierowaniu jak pyłki wycinam jest faktycznie ok.Lecz dalej twierdze że do starego lakieru tempo daję radę.Dobra ale skończmy te wywody bo temat jest o czym innym |
S3ci0r Sympatyk FEFK Ford Escort Łódź | 2015-02-11 12:40:24 nie dziwi cię to trochę że tempo tak super radzi sobie ze starym wypłowiałym lakierem, a przy tym jest "lekkościerna" jak zapewnia producent? |