Schemat wiązki klimy do mk5 - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przy samym kompresorze. Przewody byly dobre. Musialem zachaczyc jak zjezdzalem z kraweznika. Nie do naprawy. Ja mam wszystko przygotowane. To co nie jest potrzebne do jazdy mam odpiete i zabezpieczone. Jak znajde przewody to podpinami bede wiedzial czy dziala.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
To rzeczywiście lipa. Łatwo tym przewodem zahaczyc

A jak powinien iść przewód od układu chłodzenia żeby na pewno go nie uszkodzilo o rolkę? Jakieś foto możesz zrobić?
  
 
nie mam ori przewodu. poszukalismy w tedy fotek w necie jak ma isc przewod od chlodzenia i z dwoch zrobilismy jeden tak aby nie zawadzalo o rolke. fotke moge zrobic, ale kolo 15 jak bede jechal po corke do zlobka.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Ok, to czekam chętnie zobaczę jak powinno być
  
 
Popatrzylem pod maske i chodzi o waz, ktory idzie od zbiorniczka wspomagania do pompy. On jest inny w wersji z klima. Fotke mige ci mailem podeslac tylko go podaj..

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
A to raczej mam ok,wszak pompa jest zupełnie gdzie indziej, priv.


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2016-07-22 17:32:30 ]
  
 
a masz oryginalne lapy? ja mam z RS'a MK7

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Tak mam oryginalne i tak jak u mnie mają wszystkie mk7 jakie widziałem.
  
 
podeslalem ci jeszcze jedno foto jak jest w MK7. Ja u siebie pompe wspomy wymienialem i jakies delikatne roznice byly z ta ori. Pasek mam ori. Przewod od wspomagania jest chyba z XR lub diesla. Osoba, ktora mi to sprzedawala mowila, ze z RS'a wyciagniete, ale pozniej sie okazalo, ze tak nie jest, ale na szczescie pasuje wszystko.


-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2016-07-23 08:43:59 ]
  
 
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Dziś lub jutro dokładnie przyjrzę się wiąże i skrzynce w mim aucie.
  
 
jeszcze ci cos podeslalem.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
W czarnym mam klime która ogarniałem niedawno. Wiec jak z elektryki czegoś bedzie potrzebował czy Cus wał śmiało .
  
 
Chyba sobie poradziłem bez schematów mk5. Wygląda że wszystko działa i zasilania dochodzą tam gdzie powinny,wentylator chlodnicy też działa. Mk5 ma taką samą biała kostkę w skrzynce, ma też te same przekaźniki o których pisał Rocky, ale u mnie wszystkie przekazniki brązowe wg oryginalnej instrukcji.

Za to skrzynka mk5 ma zupełnie inaczej wyprowadzone przewody w białej kostce niż w mk6 i tym bardziej mk7.

Użyłem tylko 3 kabelkow ze skrzynki, zasilanie z przycisku, zasilanie po załączeniu silnika (ten sygnał pojawia się na przekaźniki R10 który powiązany jest z R12, tego R12 miałem bo mam grzania szybę) i obieg zamknięty który u mnie i tak nie będzie działał bo nie wycialem otworów.

R11 nie użyłem bo i tak brakowało mi pomysłu jak go użyć, bo z pomiarów wynikało że nie nada mi się na nic. Zrobiłem zwore we wtyczce w podszybiu żeby ominąć przekaźnik który jest w mk7 (odpiecie kompresora przy maksymalnym obciążeniu silnika). Za to dołożyłem info na komputer o załączeniu kompresora. We wtorek nabijam klime i zobaczymy czy wszystko szczelne i czy ruszy od razu
  
 
Tylko nie odpalaj odrazu na fulla, bo spalisz kompresor jak dkugo niebyl uruchamiany.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Ja mam tam prawie wszystko nowe, kompresor też wiec nie obawiam się raczej o takie rzeczy