Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WhiteGarbi Escort Driver Escort MK7/VW Garbus Jasło | 2018-02-12 17:27:57 a dlaczego chcesz zostawiać aluminiowy kolektor od 1,6 ??
może warto założyć plastikowy dedykowany do 1,8 ?? musiałby się mądrzejszy ode mnie wypowiedzieć, czy instalacja elektryczna pomiędzy silnikami z aluminiowym kolektorem nie różni się zbytnio do tej z plastikiem jak dopadniesz silnik np. 1,8 kompletny (czy to z Escorta czy Mondeo) to wrzucałbym kolektor taki jak będzie na silniku dolot to dość ważna rzecz - jak ktoś to wyliczył do 1,8 to ta powinno być a nie przytykać go dolotem z 1,6 bardzo podobnie jest z wydechem |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2018-02-12 22:44:42 Kupujesz:
2.0 komp bez immo o oznaczeniach deep, desk, dewy kolektor plastikowy z mondeo rura dolotowa może być z 1.8, może być też kibelrura lub ameliniowa z ładnemi kolankami 'sylykonowymi' przepustnica z 1.8 rkc przyda się do pożenienia z 1.6 Złóż do kupy, odpal. I wtedy myśl co dalej. 1.8 to strata czasu |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2018-02-13 21:15:23 gdyby nie trzeba było kombinować, to byśmy zostawiali tą przepustnicę z silvertopa... |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2018-02-14 06:48:57 A dlaczego niby trzeba kombinowac? Chyba lepiej przepustnice zostawic z 2,0 a zmienic tylko linke gazu. |
WhiteGarbi Escort Driver Escort MK7/VW Garbus Jasło | 2018-02-14 11:14:15
tutaj nie chodzi o linkę tylko o zakres pracy pedału gazu - w MDO jest inaczej dlatego półksiężyc na przepustnicy jest inny i trzeba kombinować |
WhiteGarbi Escort Driver Escort MK7/VW Garbus Jasło | 2018-02-14 15:33:26 ja mam 1,8 RKC i klamoty z 2,0 - można podnieść moc o "pare" koni
przepływki 1,6 i 1,8 są inne - 1,8 i 2.,0 takie same gaz sekwencyjny zupełnie w niczym nie przeszkadza przy plastikowym kolektorze - przy mieszalnikowym miałoby to znaczenie |
S3ci0r Sympatyk FEFK Ford Escort Łódź | 2018-02-14 15:59:09 do nga wkłada się przepustnicę dedykowaną czyli od 2.0 ale trzeba przełożyć czarny plastikowy półksiężyc z escortowej żeby linka pasowała. |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2018-02-14 16:52:55 no faktycznie, trochę konkretnie mi się pojebało |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2018-02-15 19:14:21 Dobry stan... a zmierzyłeś kompresję?
Ten 1.8 ma chyba EEC-V... |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2018-02-16 02:54:40 Komp EEC-IV wygląda tak:
EEC-V tak: Jak widać - nie jest to P&P. |
PlesniaK Sympatyk FEFK Ford Escort Mk.7 Cab ... Kraków | 2018-02-26 02:21:45 Już się pogubiłem. Tyle naczytałem się o tym że ludzie oddawali silniki bo im się nie zgrało umiejscowienie rozrusznika. A z tego co piszesz wynika że to nie ma znaczenia. Jedynie kiedy kupuje się silnik razem ze skrzynią, żeby to ona miała umiejscowienie rozrusznika po odpowiedniej stronie. Tak to rozumiem.
Drugiej części też za bardzo nie kumam . Tyle się naczytałem o niepasujących skrzyniach do silników, podnoszonych wstecznych itd. Nie kumam też powiązania pomiędzy kolektorem ssącym a skrzynią biegów i łapami ja trzymającymi. Wprowadziłeś trochę zamętu w moje poukładane plany swapowe . Ale skrzynie zostawiam swoją, więc wedle tego co piszesz będzie ok. Osprzęt przekładam, ale że nie kumam powiązania przekładania osprzętu (dolotu, przepływki, kolektora ssącego i kompa) ze skrzynią biegów i łapami ją mocującą to nie będę się tym martwił . Nie wiem, może masz rację, przyznaję się że jest późno i ledwo zipię, jutro jeszcze raz tu zaglądnę to może zrozumiem więcej z tego co piszesz. Jutro kupuje dwa czteropaki, odstawiam Forda i będę szarpać silnik, w sobotę kupuję 1.8 i za półtora tygodnia mam nadzieję że będziem śmigać. Generalnie wszyscy Ci którzy napisali na forum że przekładka z 1.6 na 1.8 to banał, bułka z masłem, wszystko pasuje, plug&play, śrubokręt + młotek + godzinka czasu i gotowe...i tego typu rzeczy powinni dostać bana . [ wiadomość edytowana przez: PlesniaK dnia 2018-02-26 02:29:11 ] |