Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-13 21:12:21 ok, dzięki |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-14 12:28:04 Jak odczytałeś te 45 stopni? |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-14 12:45:34 nie za bardzo, masz wpięcie szeregowe, równoległe, gdzie (w nagrzewmicę)? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-12-14 12:53:39
|
waldii1 kia sephia gtx Trzeszczany | 2007-12-14 13:08:54
Danek tylko ten gaz jest od jakichś 8kkm w samochodzie i nie wydaje mi żeby od razu było coś przytkane bo od początku ma taką temperaturę. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-12-14 20:33:09 A gdzie to napisałeś wcześniej, że instalacja świeża? Jasny gwint cycki opadają i pisać się nie chce. Człowiek się głowi, chce pomóc, a tu się okazuje, że przecież tu same wróżki siedzą i wiedzą dokładnie wszystko co kto ma pod maską i od kiedy. Sory za sarkazm, ale naprawdę odechciewa się wszystkiego.
Sprawdź to co podał Omegolot. Reduktor ma być prawie tak samo gorący (kilka stopni mniej) jak reszta układu. |
waldii1 kia sephia gtx Trzeszczany | 2007-12-14 22:24:41
reduktor jest wpięty równolegle z nagrzewnicą a ci fachowcy co mi założyli gaz to mówią że to normalne i tak ma być. Sorry Danek że wcześniej tego nie napisałem, że jest to praktycznie nowe, mój błąd a jeszcze jakby Was interesowało to reduktor tomasetto zintegrowany. Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: waldii1 dnia 2007-12-14 22:26:05 ] |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-15 12:19:00 ....., hmmm, może masz wysoko reduktor i występują korki powietrzne, co wydatnie osłabia przepływ cieczy przezeń..... |
waldii1 kia sephia gtx Trzeszczany | 2007-12-15 23:02:16
Reduktor jest trochę niżej od głowicy także to nie jest to. Teraz udało mi się zejść do 9 l/100km ale to przez funkcje cut off i nietety trochę szarpie więc trzeba zmniejszyć zubożenie mieszanki. już tydzień jeżdzę z lapkiem i cały czas niby wszystko jest ok, sonda oscyluje w granicach 0,1-0,96V tylko jak wejdzie na bogatą to na 2-3 sekundy się zatrzyma i zchodzi do ubogiej. krokowy na 90 kroków przy obciążeniu około 95 na jałowym 70 i dalej jest bogata a jak nastawię większy zakres to zaczyna falować i zchodzi do 500rpm a potem na 1000 i tak faluje. jeśłi macie jakieś pomysły i wecie jak ograniczyć spalanie i co może być z tym reduktorem o którym wcześniej wspomniałem to piszcie wszystkie uwagi mile widziane. Pozdrawiam serdecznie. Waldii1 |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-16 09:38:13
Zjawisko występuje i jest szczególnie upierdliwe w silnikach o dużej pojemności kol dol, gdzie mieszalnik jest w znacznej odległości od głowicy silnika. Gwoździem do trumny jest sonda lambda umieszczona daleko od głowicy. Układ regulacji oparty o sygnał z sondy sobie z tym nie radzi (bardzo często). Może jest ochotnik który wyłoży na przykładzie zaawansowane nastawy krokowego W celach naukowych w moim aucie krokowca zastąpiłem registrem. auto lepiej jedzie i mniej jara. obserwuję to na razie. [ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-16 09:40:27 ] |
waldii1 kia sephia gtx Trzeszczany | 2007-12-18 19:41:15 Koledzy a jak podnieść temperaturę parownika? U mnie jest w granicach 45 stopni, dla ciekawości podłączyłem audi kolegi i u niego po krótkim czasie jest 80-85 stopni i jego 2.0 audi pali około 9.5l a mój 1.5 10l co można z tym zrobić. Proszę pomóżcie. pozdrawiam, waldek |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-12-19 11:51:08 Zmienić trójnik wyprowadzający obieg do reduktora. Często wkładają trójniki o dużo mniejszej średnicy odejścia (działa jak kryza) i wtedy przez reduktor jest słaby obieg. |
waldii1 kia sephia gtx Trzeszczany | 2007-12-21 14:32:50
trójniki zmieniłem wszystkie wyprowadzenia na 16mm i dalej jest tak samo na postoju max temperatura 47 stopni podczas jazdy spada nawet do 20 już nie wiem co z tym zrobić, proszę o porady! Pozdrawiam, Waldii1 |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-12-21 14:37:30 No to sprawdź ten obieg płynu. Odkręć powrót w reduktorze i zobacz czy porządnie płynie czy tylko za przeproszeniem sika. A może masz jednak wpięty w szereg z nagrzewnicą. Poza tym to off-top zrobiłeś z wątku o regulacji Bingo . |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-21 17:44:21 Może specom wydaje się , że wpieli w mały obieg , czasami w dziwnych samochodach (na dodatak z erkondyszyn) lokalizacja odpowiednich rurek nie jest taka oczywista, jak w autach które robi się niemal rutynowo. |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-01-19 19:00:35 albo termostat do wymiany. albo mało płynu. no i resztę napisałeś.
|
lookaash 125p: '70 1,6 16v, '85 Opole | 2008-04-29 20:00:55 Co prawda nie Bingo S, lecz M, ale to chyba nie ma znaczenia.
Samochód to 125p 1,4 (silnik z poloneza z rovera). Właśnie jestem w trakcie zakładania Bingo M w miejsce zwyklej śruby. Problem jest z wartością napięcia na sondzie. Na benzynie wskazania są poprawne, po przełączeniu na gaz napięcie na początku jest 0,75, potem nagle powoli spada do 0,00, silnik zaczyna mulić, przy wyższych obrotach lambda na chwilę rośnie i potem spada do 0, po czym silnik zaraz gaśnie. Czułość membran jest ustawiona (pojedyncze, powolne bąble po włożeniu węża do wody. Czego może to być wina? Mam nadzieję na szybką pomoc, gdyż w czwartek z rana mam do przebycia długą trasę |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2008-04-29 20:41:31 Lookaash, a PWA krokowego? Robiłeś "naukę"? |