Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2006-08-19 21:11:41 Jak z wystawionym kompytem to tyle, co złom. Poszukaj lepiej całego 2.0 i zrób w nim remont.
Co do przeróbki przednionapędówki na tył to także odradzam. Na forum jest mój post o perypetiach z tym związanymi a swap był dużo łatwiejszy niż z cromy turbo do poloneza, bo pakowałem silnik z ritmo abartha do 131. |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-19 21:23:00 a glowica tez mogla od tego pasc?? |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2006-08-19 21:40:12 Najpowszechniejszą przyczyną wystawienia kopyta przez te silniki jest zerwanie paska rozrządu. Wtedy poza spotkaniem tłoków z zaworami, 2 korba spotyka się z mimośrodem pompy paliwa na wałku pośrednim i mamy potężną kraksę i bałagan-dziura w bloku, pogięte zawory i silnik na złom. |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-19 22:02:12 a gdyby pasek byl caly? silnik padl po 100 kilometrowej scigance ze srednia predkoscia 180..... |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-19 22:08:29 nie wiem nie ja jechalem tak twierdzi wlasciciel.......... |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2006-08-19 22:11:22
kosmita. |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-19 22:12:18 troche tak |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-19 22:13:28 to co z ta glowica przy calym pasku? |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2006-08-19 22:18:38
cos taki desperat ? rozbierz silnik i zobacz. nie mamy rentgena w oczach. Pasek cały.. nic nie wnosi to okreslenie. Mógł przeskoczyc. I to najpewniejsze. Olo ma wprawe w tym temacie. małe koło rozrządu sie kłania. |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-19 22:21:16 desperat jak desperat tylko mi silnik pada i za chwile nie bede mial czym jezdzic.............. |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2006-08-19 22:25:05
i co ? chcesz kupic kolejne padło ? napaliłes sie jak szczerbaty na suchary. Ochłonij. Wyjmiesz swój złom i co włozysz? padline? potem powiesz jakie te DOHC są awaryjne.. Poszukaj silnika poloneza OHV i włóż - mniejsza szansa ze bedzie zajechany. Ale powodzenia. |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-19 22:37:58 buahaha...........
za takie rady to dzieki bardzo a dohc nie sa awaryjne... znam sztuke ktora przez piec lat zrobila 500 000 km. z przyczepami kempingowymi i nic sie nie dzialo (nieprzewidywalnego) acha i nie bede ladowal kasy w kolejny silnik polonezowski ohv.... padaja jak muchy [ wiadomość edytowana przez: lukasz1987 dnia 2006-08-19 22:38:51 ] |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2006-08-19 22:40:14
przeczytaj co napisałem jeszcze raz. Potem przeczytaj mój profil. potem poszukaj moich watków o Devilu. Potem podnos głos na forum. Pozatym Luzik. Pzdr ! |
Bodzioo 2xFSO Ryki | 2006-08-19 22:42:05 jestes tego swiadomy ze w dohc nie wchodzi się bez jego uprzedniego wyremontowania? Jesli nie odstrasza Cię koszt remontu, wsadzenia i walka z różnymi kwiatkami podczas przekladki to baw sie. btw do tego musisz miec ogromne samozaparcie powodzenia
[ wiadomość edytowana przez: Bodzioo dnia 2006-08-19 22:43:42 ] |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-19 22:46:00
wiem, dzieki |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2006-08-20 00:18:16 silnik ktory wystawil kopyto warty jest tyle co glowica i osprzet. Kupilem kiedys z kolega argente, w ktorej ktos przy zmianie paska zapomnial chyba ustawic walek posredni. Wal na zlom, blok na zlom, pompa oleju miala zmielony smok, w misce dziura, polamane dwa tloki i troche innych kwiatkow. Silnika z tego nei szlo zrobic, mimo szczerych checi. Jesli kupowac cos takiego to tylko dla osprzetu do innego silnika |
lukasz1987 polonez caro Gdańsk | 2006-08-20 00:23:57 jasne ze z tego silnika to juz nie bedzie jak w bloku jest dziura wielkosci piesci..... ale osprzet ma i skrzynia do niego jest |
automatic | 2006-08-21 10:03:59
|