Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2003-04-19 12:58:47
żółte pole |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-04-19 13:05:29 tyle ile w tabelach kol. Mrożka czyli 6000 obr/min co daje 159 km/h |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-04-19 14:15:49 a myslisz ze ja ma inny niż 41/10 no chyna ze masz 43/10 bo wtedy to 5600 zamiast 5300
trzeba byo napisać ze to na LPG to wszystko tłumaczy |
Qvasiu Polonez Caro 1.6 GLi Lublin | 2003-04-19 15:21:27 Hehe.. spoko to wyglada, ale chcialbym zobaczyc jeszcze ujecie gorki z ktorej zostalo to wykonane ... zartuje rzecz jasna... spoko jest... kiedys tez tak bede mial |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-04-19 17:10:12 Bodziot u Sera jest właśnie 43/10. |
Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2003-04-19 19:24:49
|
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-04-19 19:45:48 jak na taki most to moje gratulacje 180 to 6200 obr
Seru zwracam honor |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2003-04-21 20:35:57 blleeeee. Ja też chcę 2.0!!!!!!!!!!!!!!! |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-04-21 23:35:43 Formula: 2.0 na roverkiem ma tę przewagę, że zbiera się praktycznie z 2000 rpm |
Maciek_czer Chevrolet Lumina APV ... Częstochowa | 2003-04-26 20:41:42
Cześć! Janio da radę przekroczyć 200 km/h przy 2.0DOHC tylko potrzeba przełożenia mostu od Argenty Turbo Diesel problem w tym że licZnik poloneza będzie pokazywał prędkość o 23 km/h za niską. Przełożenie tego mostu ma 13/41 podczas gdy zwykła argenta ma 11/41. Właśnie przerabiałem kumplowi most (przespawywałem wieszaki). A potem sprawdzaliśmy na dwa auta i na radar zainstalowany pod Siewierzem Na DK-1. Polonez 2.0 DOHC z mostem 13/41 na zegarze miał 90, Renault Trafic za nim jadący 120 a radar pokazał 113km/h! Tylko most od argenty TD jak i sama argenta TD jest wielką rzadkością! |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-04-26 20:53:34 Ja też chciałbym mieć tak dyfer |
Maciek_czer Chevrolet Lumina APV ... Częstochowa | 2003-04-27 11:17:54
Widzisz Piotrek taki dyfer to fajna rzecz jak się ma w aucie ponad 120 KM. Polonez kumpla ma gaźnikową 2.0 DOHC i jeździ na gazie i są problemy żeby autko dynamicznie rozbuijać do dużych prędkości. Poprostu buja się i buja a jak się rozbuja to wystarczy niewielkie wzniesienie i trzeba redukować. Ten most był stosowany jeszcze w argencie 135VX. Ale tak jak mówiłem trzeba mieć kupę mocy i dobry moment obrotowy. Wydaje mi się że trzeba mieć ok. 125 KM i moment obr. ok 200 N*m. A takich osiągów nie daje nawet 2.0 na wtrysku! Turbo Diesel miał 90KM ale moment obr ponad 200 N*m! Taakże mogło to jeździć! A do zwykłego 2.0 (gaźnik lub wtrysk polecam zwykły most 11/41 z argenty lub 132 po 1977 r. Jak ktoś znajdzie taki most to mogę przerobić! |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-04-27 20:54:51
Jesteś blisko, bo 2.0 argenty (wtrysk) miało właśnie 122 KM. Inna sprawa, że ja wcale nie pakuję seryjnego 2.0 do poldka. Seryjny jest tylko blok i układ korbowo-tłokowy. Głowica jest już trochę dłubnięta - splanowana 0.5mm i zapakowane szersze zawory ssące od ritmo 130TC. Oczywiście do tego zostały roztoczone gniazda zaworów i obrobiona cała ich okolica czyli poprawione kanały i ranty wokół gniazd od strony komory spalania. Całości dopełniają świerzutkie wałki rorządu. Wszystko to powinno dać odpowiedni przyrost mocy. Jaki? Okaże się w praniu i pewnie kiedyś na hamowni. Według szacunków (!!! - to nie jest pewnik!) Mrozka to właśnie ponad 120 koni. Pozdrawiam Piotrek #389 (PTK) [ wiadomość edytowana przez: Piotrek389 dnia 2003-04-27 20:56:30 ] |
Maciek_czer Chevrolet Lumina APV ... Częstochowa | 2003-04-27 22:35:12
No to wtakim wypadku pozostaje tylko poszukać takiego mostu! Ale jak zajmuję się takimi sprawami to jest to rzadkość. Taki most miały napewno Argenty 135VX i TD mozliwe że takie samo przełożenie mają mosty z 131 2.0 TC Compressore. Ale to także rzadkość przynajmniej w Polsce. Gdyby Ci się udało znaleźć taki most i przełożyć to szczerze gratuluję! Będzie to Polonez napewno szybki i dynamiczny (teoretyczni na skrzyni fiatowskiej i mośxci 13/41 na V biegu przy 6000 obr ok 230 km/h) |
Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2003-04-27 22:41:46
MASAKRA Tylko zdejmijcie wszystkie spoilery, bo jeszcze odleciecie.... |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-04-28 12:30:07 Panowie,
to ze mozna zastosowac "dlugi" most to jeszcze nie wszystko. Co z tego, ze teoretycznie mozna "wyciagnac" 230 km/h jak zabraknie mocy aby pokonac opory aerodynamiczne? Opor powietrza rosnie z kwadratem predkosci, a wiec nawet zwiekszenie mocy o 10-20 KM nie pozwoli osiagnac takch przyrostow predkosci. No chyba, ze zmienicie nadwozie na bardziej aerodynamiczne To co pokaze licznik to jeszcze inna sprawa. Takze mniej emocji prosze. Pozdrowka Adamus |
Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2003-04-28 12:58:04 Moje 132 na gazie daje 163 km/h (potwierdzone na radarze) na czwórce (na V - 150km/h), a na dobrej benzynie (shell V-Power Racing +) na pod toruńskiej autostradówce zamknąłem szafę (powaga). Jeśli wiem, że licznik przekłamuje nawet do 8% przy prędkościach ponad 150km/h to i tak daje ok. 185 km/h. BTW: oficjalny V-max 132 to 175 na IV biegu i 170 na V biegu |
Blady FIAT | 2003-04-28 17:34:53 Moim 132 z 75r - krótszy dyfer - rozpędziłem się do licznikowych 160 na LPG , myślę że te 170 które podaje fabryka by poszedł , ale ile to jest na prawde , kto to wie... |