Carinka E. -Talusia - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fajnie ta siatka wyglada - pasuje. Co do szybek to też bym lekko przyciemniła przednie tylko mogą być kłopoty w razie zatrzymania przez policję.
A linia nadwozia w wersji Liftback... cudo!
  
 
Na szybach mam folie. Odziedziczyłem je po poprzednim właścicielu. Nie są w najlepszym stanie i wypadało by je zmienić. Jak będę to robił to wezmę trochę jaśniejsze.

A w pytaniu o felgi chodziło mi raczej o odpowiedź w stylu "att to dobra marka, nie wykrzywią się bez powodu" . Wzór szukałem taki od początku i zgadzam się, że mi się mają przede wszystkim podobać.

I jak już się tak spowiadam, to napiszę, że zdjęcia są efektem lekkiego znudzenia w pracy Wziąłem aparat, pstryknąłem dwa zdjęcia i przelałem moje myśli na pixle. Przynajmniej zaoszczędzę troche grosza na nieudanych próbach zmiany imagu

[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2006-10-27 12:16:51 ]
  
 
no włąsnie tak patrzyłem że te fele jakies małe wyglądaja
i jakoś czarno za nimi
  
 
słońce już zachodziło i było za samochodem
  
 
Dawno tu niczego nie dodawałem, a akurat dostałem zdjęcie na maila...

Cari in the Fog



[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2006-12-13 20:56:01 ]
  
 
fajna fotka
  
 
Super wyszło
  
 
Cytat:
2006-10-23 22:15:06, Pigletto pisze:
Wszyscy mają bordowe Cariny... hehe. No ale w sumie to fajny i elegancki kolorek Co do tuningu silnika to ostrożnie bo jak już zostało zauważone to to będzie chyba LeanBurn...



no nie wszyscy ja mam dwie zielone... albo niebieskie... zalezy z jakiej perespektywy słońce pada no i jeszcze troche bordowej mi zostało

co do mocy to 1,8 miały 107KM

a Carinka Fajna , lecz wolę sedany no i jednak gril to bym zrobił cos ala kamei i bez znaczka a siatka w czarnym kolorze
  
 
no przecież pisałem, że 107KM... chociaż miałem ostatnio okazję zobaczyć na kanale wydech i się zastanawiam, czy oby napewno jest tyle rumaków (jakieś takie wszystko pogięte jest, przynajmniej dla mnie...tekiego laika). Ale przynajmniej już wiem ile mniej wicej będzie mnie kosztowała wymiana na sportową wersję max 1500zł... za katalizator, strumienicę i tłumik końcowy (ok?). Przynajmniej tyle mi wycemił gość (z tuning design), z którym rozmawiałem przez telefon. Daleko nie mam, a chwalą się fajnie ale jakby ktoś słyszał jakąś miłą lub złą opinię o nich to z chęcią przecztam
  
 
a ja jestem przciwko wymianom wydechów
nie lubie jak głośno pierdza
  
 
Cytat:
2006-12-18 10:09:26, Suchy pisze:
a ja jestem przciwko wymianom wydechów nie lubie jak głośno pierdza



hehe no dokładnie ja tez ja od jakiegos czasu mysle jak maksymalnie przyciszyc Cari
  
 
Ja też nie chce być głośny, dlatego chce zmienić to 'coś' co teraz mam na coś lepszego. Dlatego też zostawiam katalizator, a nie robię tak jak 'prawdziwy' tuner... wyciąć kata i wstawić w to miejsce strumienice i oczywiście zmienić końcówkę na pierdzącego potwora.
  
 
Ja lubie jak buczy , nie pierdzi


[ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2006-12-18 11:44:08 ]
  
 
Wiadomo co to i do czego służy
Napisze tylko, że liści już nie ma


  
 
ladnie pod maska
  
 
ale wysprzatane
  
 
Robiłem tam wielkie nic
Ja tylko grabie liście.... czasami i dolewam płynu do spryskiwaczy.
Mogłem sobie sprawdzić poziom oleju, bo jeszcze znowu zapomnę jak się otwiera klapę


[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2006-12-20 19:14:18 ]
  
 
mam taki sam silnik w swoim kombiaczku a jakze on inny jest

grill to moze z takim jak ja z hollandi przywiozłem Cari moja jest wersja Flash tez 1,8 , a w grilu własnie mysle o siatce w kolorze czarnym

  
 


a jak ładnie się twoja Cari błyszczy wrrr
gdyby nie to tesco w tle to byłoby naprawde ładne zdjęcie
  
 
Ładny silnik i jego otoczenie
ooo i klime masz