Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-07-09 23:19:34 Z tym nierdzewnym to nie jest dokładnie ponieważ strona pasażera jest uszkodzona w trakcie kolizji a podczas lakierowana samochodu został uszkodzony ocynk w paru miejscach i tam już powypadały dziury Gdyby była idealna to nigdy bym jej nie pociął ale tak na poważnie to progi i drzwi trzeba by wymienić. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-07-10 00:10:18 Wystaw na allegro może jeszcze kogoś pocieszy. |
ISO-lator F&F Sympatyk Fiat 126p x3 Tomaszów Maz. | 2007-07-10 00:46:53 Jasne, może ktoś jeszcze potrzebuje budy, bo jest ciekawa, za bym chociaż wystawił i sprawdził. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-07-10 15:46:41 NIE TNIJ!! |
CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2007-07-10 17:31:17 Panowie, bądźmy poważni, kto kupi pognita bude z poloneza? To nie jest jakies rarytas!!
|
marcin126 F&F Sympatyk 126p Drzemlikowice k.Oławy/Wrocław | 2007-07-10 18:04:21 fajny poldek będzie niezła wymiatarka-życzę powodzenia w dalszych pracach |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-07-10 18:22:49
Rarytasem był by wtedy gdyby miał wszystkie graty jak kiera po lewej itp. ale niestety tak nie jest. Niema sie co mazać. Gillette zrobi przynajmniej z niego jakieś dobre jednorazówki i nawet w reklamie wystąpi ten poldek |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2007-07-10 18:45:12 Rarytas to jest dupa 16latki a nie pordzewiały poldek. |
EksiL F&F Sympatyk Łódź | 2007-07-10 19:55:13 i jej matki ciąć.
[ wiadomość edytowana przez: EksiLeR dnia 2007-07-10 19:55:35 ] |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-08-26 13:09:05 Wprowadziłem kilka "drobnych" zmian do poldolota i następująco prace wyglądają o tak:
Silniczek już siedzi,jutro montaż skrzyni i wału.W silniku poza poszerzeniem kanałów kolektora wydechowego,montażu przerobionego gaźnika 34ADF250 zmian większych nie było.Oczywiście takie rzeczy jak olej,uszczelki,filtry,świece i przewody są nowe z wyższej półki co by oszczędności na mnie się nie mściły później.Tarcza sprzęgła jak i łożysko oporowe też jest nowe żeby jakoś tą moc na koła przenieść bez poślizgu Zawieszenie jest całkowicie zmienione,całość jest z poloneza caro dzięki czemu przód i tył jest szerzy o 3,5cm na strone końcówki drążków i inne drobiazgi metalowo-gumowe nowe rzeczy wkońcu można było kręcić kierownicą na parkingu w miejscu. Przedni zawias ma ciachniete sprężyny o 1,75zwoja i amorki zalane hipolem a tylny zawias ma sklepane resory na 15cm i amorki również zalane hipolem. Tylny most jeszcze nie jest przełożony ponieważ jutro będzie zaspawany dyfer co by szpera 100% pomagała w nawrotach. Wydech przelotowy(został tylko pusty tłumik końcowy) Jeszcze troche roboty zostało ale już bliżej niż dalej więc za jakieś 2 tyg. będe chyba mógł pokazać poldka w całej okazałości z kilkoma zmianami zewnętrznymi No i bym zapomniał-kolektor hamowania kół tylnych wyciągnięty żeby i hamulce lepiej wyhamowywały tego ciężkiego poloneza. [ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2007-08-26 13:10:48 ] |
EksiL F&F Sympatyk Łódź | 2007-08-26 18:59:36 zapowiada sie zajebiście,2 tygodnie szybko miną |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-08-26 19:55:24 Spoko jak skończe go to bankowo podjade Przy okazji pozbieram reszte moich gratów nie potrzebnych do 903.
p.s: ja już przyzwyczaiłem sie do jazdy bez kolektora i nie narzekam |
TomcatT4 CCS/Xsara II/Impreza ... Wrocław/Warszawa | 2007-08-27 10:19:36
IMHO to mocowanie płyty pod silniekiem urwiesz przy pierwszym kontakcie z jezdnią. Miałem taką samą płytę i silnik DOHC i musiałem dorobić jedynie 1 cm dystansu. O ile pamiętam to miałem go za pomocą dużo szerszych tulejek (siły działające wzdłuż auta i w poprzek auta). Dziwi mnie też czemu tak duży masz ten dystans - chyba masz już mocno dogięto płytę pod silnik i należąloby ją podklepać, żeby odzyskała swój oryginalny, wygięty kształt. |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2007-08-27 11:38:03 tez bym uwarzal na ta płyte,pomijajac nienajlepsze mocowanie dospawał bym scianki do niej, tak jak ma mar. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-08-27 22:11:48 Moja płyta ma właśnie dospawane na ściankach płaskowniki a mocowanie płyty faktycznie nie jest dobry rozwiązaniem dlatego na montaż czeka już kątownik o wysokości jakiej mi potrzeba.
Najpierw muszę uporać się z mostem i przednimi hamulcami bo wszystkie przewodu kupiłem nowe ale pomimo,że są fabryczne do poloneza to jeden gwint mi nie pasuje a nie mogę u siebie dostać nic innego Dzisiaj zabrałem sie za most,co prawda przełożenie długie bo 11/43 ale ze szperą poradzi sobie Jutro porządnie całość wykarcheruje i zaspawam. |
JanKo Polonez Warszawa | 2007-09-10 18:12:12 Jak już postawisz poldka na kołach to wrzuć zdjęcia tutaj albo na mejla. Przymierzam się do wymiany zawieszenia w swoim i chciałbym zobaczyć jak mocno klepać resor i ciąć sprężyny. Pozdrawiam. |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2007-09-12 01:27:06 też jestem ciekawy efektu po wsadzeniu tych resorów...bo sam przymierzam sie do tej modyfikacji.
jak poskładasz tylny zawias to postaw go na kołach,najlepiej 165/65 R13 z tyłu to wpełni zobrazuje mi finał tej przeróbki żartuje oczywiście... |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-09-13 20:22:30 No więc jest aktualizacja,przedni i tylny zawias szeroki i obniżony,hand made szpera spisuje się jak należy tyle,że podczas zwykłej jazdy będzie trochę dokuczliwa ale mi to jakoś nie przeszkadza nadto.
Przy okazji zrobiłem usztywnienie pompy hamulcowej i efekt mnie zaskoczył pozytywnie,teraz hample działają o niebo lepiej Maska i felgi z oponami będą inne a puszka filtra powietrza to tymczasowy drut dopóki nie kupię czegoś normalnego. |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2007-09-13 21:03:55 fajny zawias, hmmm wysoki troszke myslalem ze bedzie nizej, szczegolnie tył,jaki jest efekt po usztywnieniu pompy ???? w czym to pomoglo bo nie siedze w temacie wogole to pompe masz polonezowska ???? aaa no i co to za blachy przynitowane do drzwi ??
[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2007-09-13 21:05:49 ] |