Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-02-22 18:00:22 Panie..toż to piękna Fiacina! Orginalny lakier z pewnością dodaje mu uroku bo jest tak samo stary jak samochód
Gratulacje p.s: z tyłu sprzydały by się dystanse 2cm na strone żeby koła nie gubiły się tak w nadkolach |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2007-02-22 18:21:01 bardzo pozytywny fiat, ale wez mu wyrównaj chociaz wysokosc tylu z przodem. |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2007-02-22 18:30:59 widze ze w profilach mamy dwa wspolne zainteresowania
fiacik gicior, moim zdaniem nie ma sensu zakladac chromowanych lusterek. niewiedziec czemu plastiki pasuja mi do calej kompozycji ----------------- Kupie 126p ze zdrową blachą - 604609088 |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2007-02-23 00:26:10 ale misiek wewnątrz rządzi |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2007-02-23 13:19:28 Misiek musowo powinien zostać. Szkoda że nie w cętki, ale tez ujdzie. Do tego chlapacze w szachownice, paski antistatic, obowiazkowo piesek z kiwającą głową na tylniej półce - kwintesencja fiaciora |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2007-10-23 11:44:00 Odgrzebuję watek, bo w autku zaplanowano zmiany.
Autko z zewnątrz nadal wygląda jak na fotach, rdza = 0, lakier = git, wosk = 1*na tydzień, od kilku miesięcy fiat posiada garaż (to z powodu kupienia domu). NATOMIAST od jakiegoś czasu silniczek bardzo się nieładnie zachowuje, rzęzi, charkocze i przebiera w wysokiej temperaturze. Oststnio zaczął pożerać spore ilości olleum najlepszy wynik jak dotąd to 1.5 litra na 1500 KM. No i z rury wydechowej mu olejem jedzie nie gazem i jakieś spaliny takie niebieskawe. Skutek jazdy poprzedniego właściciela 50km/h i czwarty bieg = zjechane pierścionki. A swoją drogą to pewnie poleciały i uszczelniacze. Zaplanowano: - wymiana motoru na posiadający jakieś osiągi i niezły stan - obecny plan to 1.6 GLI z kolektorem z kanta i gaznikiem polda, kolektor wydechowy GSI, może ostrzejszy wałek - może (wymiana silnika głównie nakierowana na poprawienie elastyczności samochodu, który sie użytkuje na codzień do wzbudzania zainteresowania na mieście, hahaha) - wymiana skrzyni na posiadającą V biegów do przodu - poprawa trakcji przez GLEBĘ i oczywiście wymiana wszystkiego co gumowe w zawieszeniu - zmiana profilu opon, bo te wysokie 80-tki tylko mi auto szpecą (będzie 13'' /175 /65) - uszczelnienie mostu bo jakoś delikatnie ciecze z niego przekładniowy - drobne poprawki tu i tam no i konserwacja spodu bo ... a tak na wszelki wypadek - na koniec PIESEK Z KIWAJĄCĄ GŁÓWKĄ POD SZYBĘ Z TYŁU Jak to widzita... hę |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2007-10-23 11:48:02 normalna eksploatacja, a litr oleju na tysiac km to fabryczna norma zuzycia oleju |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2007-10-23 11:54:18
bez jaj. Pomarańcz. Co ja będę olej zamiast paliwa kupował. Poza tym jak temp. oscyluje w gr. 90-95 st. to okrutnie przebiera, się nie zbiera i wogóle nie chce jechać... a jak się jeździ na codzień to czasem na korek się trafi... Poza tym pikanterii powinien dodać fakt, że silnik napukał tylko jakieś 74 tys. [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2007-10-23 12:07:36 ] [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2007-10-23 12:08:19 ] |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2007-10-23 12:45:08 pomarancz ma racje, upewnij sie czy napewno lepiej zmieniac silnik, zmien termostat, sprawdz kompresje,zobacz czy jest "maslo" pod korkiem oleju i czy na zapalonym sie dymi z pod niego,przeplukaj chlodnice itp, zuzycie oleju jest w normie,tak podaje ksiazka, oczywiscie jest mozliwe zeby bylo mniejsze ale takie to nie jest tragedia |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2007-10-23 12:57:58
masło pod korkiem jest, chłodnica niedawno była wydzierana bo pasek nierządu musiałem wymienić i od razu płukanie było, termostat nie ruszany spod auta się nie dymi, fakt, że blok cały obsrany olejem i piachem w okolicach kolektora dolotowego, Z tym, że w planach jest poprawa elastyczności a na tym silniku wydaje mi się że nic się nie da wskórac tak aby spalał jak teraz czyli 9-10 l LPG. Bo z tego co wiem można walnąć ostry wałek i coco - jumbo 15-20 l PLG (taki słyszałem opinie) |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-10-23 19:11:03 Mój borewicz z silnikiem od poldka 1.6CF też nieźle palił olej,obecnie przy normalniej jeździe u kumpla w kancie mój silnik z poldka pali jakieś 1,3l/1000km tyle,że ten silnik ma idealną kompresję 12bar na każdym garze i jedyne co trzeba będzie zrobić to uszczelniacze zaworowe wymienić. |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2007-10-24 10:52:14 furiusie, bimber miał myśli dymienie spod korka oleju |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2007-10-24 11:05:44
AHA. Ale i tak po waszych opiniach pojade sprawdzić ciśnienie bo może faktycznie wystarczy uszczelniacze wymienić... i drobne pierduły porobić w silniku... martwi mnie jednak to że jak się w korkach trochę pogrzeje to nie chce jechać, poza tym przydałoby sie pare koni mu dorzucić i nad elastycznościa popracować. Kumpel z lubelskiego zarzucił do 125 cały układ silnik-skrzynia z polda na jednopunkcie i w porównaniu z moim zdecydowanie elastyczniej się zachowuje a w trasie na ostatnim spocie ledwie za nim nadążyłem... |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2007-10-25 12:06:13 Natrafiłem na motorek, 1.8 DOHC z całym samochodem - i chyba kupie... ale bedzie jazda, kurde bedzie jazda... niedługo fotosy etc...
Projekt 1.6 ohv chyba odejdzie do nicości |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2007-10-25 13:25:36 cieszymy sie razem z toba |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2007-10-25 14:21:04 a to dopiero początek uciech |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2007-10-25 18:47:42 DOHC TO ZŁOOOO |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2007-10-25 18:51:25 OHV to jeszcze wieksze zło |
borysirl F&F Sympatyk 15 x 125p OPOLE | 2007-10-25 19:14:14 OHV to tansze zlo |