!!! Moja Carinka !!! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A nie jest tak ,ze szersze opony = wiekszy opor toczenia czyli poprostu jedziemy wolniej , jedynie szum jest wiekszy. ?
  
 
niektórzy znają lepszą prawdę...
ale może być też tak, że felgi 16" są sporo cięższe od stalówek 14" i wtedy z górki zwiększona siła ciążenia mogłaby być większa niż to dodatkowe tarcie....









gdzie g oznacza przyspieszenie ziemskie, a α jest kątem nachylenia równi do poziomu

wiadomo, jeszcze tu powinno być tarcie, ale dam sobie spokój z tym bo i tak gdyby nie F>T to by nie pojechał...
(oczywiście wziąłem to z wikipedi)



hmmmm nie chce mi się więcej pisać o tym.


  
 
Cytat:
2007-04-23 20:38:16, valek11 pisze:
Widzisz śmiać to możesz sie ze swojego kiczowatego grilla, a nie z tego, że auto rozpędza sie z górki, bo na węższych oponach to tego efektu nie było. Chcesz to sprawdź...



wyluzuj troszkę
  
 
Cytat:
2007-04-23 20:57:50, Talus pisze:
niektórzy znają lepszą prawdę... ale może być też tak, że felgi 16" są sporo cięższe od stalówek 14" i wtedy z górki zwiększona siła ciążenia mogłaby być większa niż to dodatkowe tarcie.... gdzie g oznacza przyspieszenie ziemskie, a α jest kątem nachylenia równi do poziomu wiadomo, jeszcze tu powinno być tarcie, ale dam sobie spokój z tym bo i tak gdyby nie F>T to by nie pojechał... (oczywiście wziąłem to z wikipedi) hmmmm nie chce mi się więcej pisać o tym.


"Kupić, wydupić, ma być" znacie to powiedzonko???
Kup sobie fele takie jak ja, poszerz nadkola i zobacz jak to jest...
Chyba, że kogoś nie stać, to już nie moja sprawa, teoria to nie praktyka...
  
 
Cytat:
2007-04-23 22:22:56, valek11 pisze:
"Kupić, wydupić, ma być" znacie to powiedzonko??? Kup sobie fele takie jak ja, poszerz nadkola i zobacz jak to jest... Chyba, że kogoś nie stać, to już nie moja sprawa, teoria to nie praktyka...



Pozdrowienia dla fizyków
  
 
ja powiem tak...

na takich felgach to sie jezdzi jak taczką , opony nisko profilowe i duzy rozmiar felgi to nie na nasze drogi , szersze oony to tak jak juz było to napisane wiekszy opór toczenia i wieksze spalanie , ciekaw jestem ile licznik oszukuje w tym wypadku

ogolnie Carina powinna być na felgach 14" lub ewentualnie 15" nie wiekszych , no ale jak kto lubi , jezdziłem kilkoma Carinami na felgach 15" i 16" i nie jest to przyjemna jazda po naszych drogach

co do jazdy z górki to moja CArina na felgach 14" normalnie sie rozpedza a wiec nie wiem w czym problem
  
 
Ja też nie wiem w czym problem, ale ktoś tu mówi że się muli na szerszych oponach, a jest praktycznie tak samo, a licznik nie może oszukiwać jak się dobry profil dobiera - prawda?!
  
 
Cytat:
2007-04-23 22:24:48, valek11 pisze:
Pozdrowienia dla fizyków



A dziękuję
Moment bezwładności cięższych kół jest większy(przymjując jednankowe rozłożenie mas) a zatem trudniej je rozpędzić.. zatrzymać też trudniej. Ciekawe kto o tym pamięta

Serdecznie pozdrawiam. Wszystkich
  
 
Cytat:
2007-05-05 12:52:00, MisiekII pisze:
A dziękuję Moment bezwładności cięższych kół jest większy(przymjując jednankowe rozłożenie mas) a zatem trudniej je rozpędzić.. zatrzymać też trudniej. Ciekawe kto o tym pamięta Serdecznie pozdrawiam. Wszystkich



pamieta czy nie pamieta - to sie czuje, przynajmniej u mnie jak w zimie bylo 185/65/14 a teraz 205/55/16

strata przyspieszenia, elastycznosci, hamowania, pewnie i wieksze zuzycie paliwa ale za to fajny wyglad i lepsze trzymanie w zakretach do nastepnego auta pewnie tez zaloze wieksze felasie
  
 
kolega ma nowe fele
ciekawe dlaczego się nie pochwalił
fajniejsze są

  
 
a ty w szpiega się bawisz PP
  
 
tak przypadkiem wyszło
...a jak tam u bordowej ? będą jakieś zdjęcia ?
  
 
ostatnio tylko mignęła mi przed oczami
znaczy się że jeździ i żyje
  
 
kolega sprzedaje

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5179450
  
 
No muszę przyznac, że felgi idealnie pasują do liftbacka w tym kolorze