Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2008-03-27 20:28:23 1. Nie mam bladego pojecia czy alternator pasuje od poloneza.
2. Chcąc zamontować 5tke w mk.1 trzeba zwęzić podłużnice, oraz dorobić mocowanie. 3. A motor to 1300 od 127 mk.3 sport. Nie przepraszaj, tylko pytaj śmiało. Pozdrawiam. |
Viking13 127 Pszczyna | 2008-03-27 21:43:03
Podrążę temat skrzyni: Skoro wytargałeś z mk2 sport, to chyba do mk2 bez szrpania podłużnicy pasi ? Wiem, że do 1050 miałby za długie przełożenia niestety. Nie zależy mi na większej niż w 1050 mocy, chciałbym po prostu cichy nadbieg. Może cały sespół napędowy ze starej lancii y, seata ibizy, uno, ritmo lub cinquecento podpasi bez większych przeróbek ? Mimo,że 1050 mi starcza to dla owego nadbiegu mogę pokusić się o prosty logistycznie swap.... i drugie pytanie: Cay wg Twojej wiedzy mk2 ma tendencje do pękania, wichrowania budy ? Bo jeśli tak -to dam na 100 % spokój ze swapem na mocniejszy motor po prostu. |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2008-03-30 20:01:26 Jeśli w mk2 masz mocowanie skrzyni to temat przeróbki masz zbędny - plug & play.
A jeśli chodzi o pekanie i wichrowanie budy, to niestety 127 to typowy fiat... pęka przy słupkach A i B. |
vergasser Wlkp | 2008-04-24 23:21:06
No niestety nie jest to prawda... W mk1(przejściówka) i mk2 stosowano juz uchwyt skrzynki na podłuznicy. Ale do montażu 5tki to nie wystarczy... Silniki dostępne w mk2 czyli 903, 1050( jak 1050 to i 1300) i 1050Sport współpracowały z skrzynkami 4mi. Dopiero przejściowy model mk2 o oznaczeniu Nuova (chyba 1981rok) miał lewą podłużnicę przystosowaną do montażu 5ki. To raz. Dwa, to żeby swapować OHC do 903 i nie tylko, trzeba mieć na prawym fartuchu otwory montażowe pod łapę motoru OHC: Modele mk2, które mają to udogodnienie to odpowiednio: Tak więc jeśli NIE dysponujemy 127 model: ''900L'' to już połowa sukcesu Dużo na ten temat znajdziecie tutaj: 127.cz/skrzynki itd. Pozdrawiam! [ wiadomość edytowana przez: vergasser dnia 2008-04-24 23:26:19 ] |
vergasser Wlkp | 2008-04-25 21:43:33 tutaj widać
|
Viking13 127 Pszczyna | 2008-04-25 22:17:45 Wialkie Dziękuję - więc pobiegnę do garażu jutro zerknąć na fartuch. Auto jest z 1981 r więc może, może..... |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2008-09-04 21:21:23 Dobre wieści. Odebrałem dziś fiata od blacharza. Są już mocowania. Poszlismy inaczej i przespawalismy całą podłuznice od mk.3 Autko stoi już w warsztacie i czeka na wolne stanowisko i montaż napędu. Oby poszło już gładko!
nowa podluznica: stara dla porównania: |
janas81 Suzuki Poznań | 2008-09-04 23:29:26 Na F&F już widziałem. Elegancko to wygląda.
Rozumiem, że teraz już tylko motor do budy i śmigać? |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2008-09-04 23:44:57 "tylko" i aż tylko
jak widac nie ma ani instalacji elektrycznej, ani hamulców, zawiasu (bo to sa resztki 903), nie ma nawet silnika wycieraczek i spryskiwacza Do tego wsadzić nowo zbudowane 1300 i uzbroić.. Taaaak, tylko |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2008-09-07 20:43:34 Obecnie całe dnie spędzam na szykowaniu komponentów o takich jak np. na zdjęciu:
Na tą chwile będą to hamulce seryjne, w przyszłości rozważe montaż zestawu od CC 900 lub czegoś innego. |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2008-09-12 14:49:31 Pocket Rocket powoli się rodzi
|
el_comendanto (M) トヨタカムリ | 2008-09-12 22:52:07 Fajnie |
el_comendanto (M) トヨタカムリ | 2008-09-12 22:52:54 Fajnie |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2008-09-20 15:10:07 Gonimy z robotą, dzisiaj podpinalismy elektryke, cały tydzien zszedł na montażu układu wydechowego, mechanizmu wybierania biegów, przeróbki mocowania chłodnicy, jest juz osprzęt silnika oraz całe zwieszenie. Niedługo pierwsze odpalenie
|
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2009-06-22 00:19:13 Witam moich stałych czytelników. Ponieważ z powodu finansów w tym roku jeszcze nie startowałem, złość postanowiłem wyładować na 127. W czasie gdy trwał marcowy youngtimer w poznaniu, ja z druciakiem w reku zacząłem skrobac podłoge:
Dziur szczesliwie nie było, jedynie zniszczona wieloletnim użytkowaniem podłoga. Po oszczlifowaniu całosc odsrdzewiłem zapobiegawczo fosolem, i pomalowałem minią i lakierem. Poniewaz fabryczna gumowa wykładzina podłogowa nie wytrzymała próby czasu, postanowiłem wykonać nową, z materiału do tego przeznaczonego. Przy okazji usunąłem tylną kanape. Efekt 4 sobót z nożycami prezentuje się myslę nienajgorzej. Jeszcze kilka poprawek i bedzie fajnie: tył i z fotelami: Musze poszukac w sklepie jakiś kołków mocujących przewody paliwowe. Mam nadzieje ze takie rzeczy są jeszcze dostępne. Wymieniany bedzie też drązek zmiany biegów. Ten jest obskurny, a przede wszystkim za krótki. Temat deski rozdzielczej zostawiam sobie na zimę. |
Bart128 FKP MEMBER Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2009-06-22 20:23:42 ta wykladzina wyszla rewelacyjnie!! tez tak chcialem zrobic w moim, no ale to juz historia ----------------- sedicivalvole http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2009-06-22 21:39:21 Dzieki bardzo bracie. Odrobina luksusu za 100zł Tylko te nieszczesne przewody paliwowe musze umocowac i bedzie ładnie. |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2009-06-23 20:59:15 Przewody beda oczywiscie pod wykladzina ? Gdzies jeszcze chyba mam oryginalny lewarek z MkIII w nienaruszonym stanie jak bys potrzebowal - bo taki chyba tam masz ?Znam ten samochod i nigdy bym sie nie spodziewal ze jest taki zdrowy Dobra robota ,pozdrawiam |
Pereira Poddębice | 2009-06-24 00:15:58 Twoje i tak ładne auto jeszcze bardziej wypiękniało!
Też kiedyś myślałem o czarnej wykładzinie, tyle że u mnie będzie to raczej... pół puszki czarnej farby |