Chce kupić samochód BMW - pytania i odpowiedzi! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
powiedzcie drodzy koledzy i koleżani jaka jest różnica mniędzy e-39 z roku 2000 a e-39 z roku 2001, czy są jakies różnice technologiczne?
pozdrawiam/ cz_b_w
  
 
Cytat:
2005-10-24 22:03:31, czysta_baltyk_wyborowa pisze:
powiedzcie drodzy koledzy i koleżani jaka jest różnica mniędzy e-39 z roku 2000 a e-39 z roku 2001, czy są jakies różnice technologiczne? pozdrawiam/ cz_b_w


z tego co mi wiadomo, tzw facelifting miał miejsce w 1999r(najlepiej jak ktoś to potwierdzi) i wtedy wprowadzono kilka nowych jednostek nepędowych:
- 520d
- 525d
- 525i

więc technologicznie myslę, że nie różni się znacząco model z 2000 i 2001. pzdr
  
 
Jak myślicie, co lepiej wybrać (chodzi mi o skrzynie biegów) automat czy manual?
Czy przebieg 200 tys km dla e-39 525 tds z 99r. to dużo?
  
 
Cytat:
2005-10-25 09:46:37, Jeztom pisze:
z tego co mi wiadomo, tzw facelifting miał miejsce w 1999r(najlepiej jak ktoś to potwierdzi) i wtedy wprowadzono kilka nowych jednostek nepędowych: - 520d - 525d - 525i więc technologicznie myslę, że nie różni się znacząco model z 2000 i 2001. pzdr



facelifting czyli lampy z ringami mial miesjce w 2001 roku
  
 
Cytat:
2005-10-26 10:14:50, czysta_baltyk_wyborowa pisze:
Jak myślicie, co lepiej wybrać (chodzi mi o skrzynie biegów) automat czy manual? Czy przebieg 200 tys km dla e-39 525 tds z 99r. to dużo?



To zalezy jak lubisz jezdzic.. jak zalezy Ci na maxymalnej wygodzie to tylko automat jesli lubisz prawdziwą jazde BMW to tylko manual ale E39 to juz chyba do dostojnego przemieszczania sie bardziej słuzy
  
 
Jeszcze w 99r doszedł silnik diesla 3.0 Common Rail

Co do wyboru slrzyni to jak dla mnie tylko automat, szczególnie że w tych latach wychodziły już razem z tiptronickiem więc jak będziesz chciał się pobawić-pościgać to będziesz miał taką możliwość. Ale na codzien do normalnej jazdy (szczególnie miasto) to automat jest naaajlepszy. Żygam już tym ręcznym zmienianiem biegów blee - sorry za wyrażenie.

[ wiadomość edytowana przez: Aldik dnia 2005-10-27 01:42:06 ]
  
 
Cytat:
2005-10-27 01:35:44, Aldik pisze:
Jeszcze w 99r doszedł silnik diesla 3.0 Common Rail


silnik 3,0d wszedł w 97 roku DOWÓD
Cytat:

facelifting czyli lampy z ringami mial miesjce w 2001 roku


no właśnie, nie byłem pewien, sugerowałem się wprowadzonymi nowymi jednostkami napędowymi
  
 
Cytat:
2005-10-27 09:50:32, Jeztom pisze:
no właśnie, nie byłem pewien, sugerowałem się wprowadzonymi nowymi jednostkami napędowymi



najabrdziej to mnie zaskoczylo w etk to ze w e39 w ogole byl silnik 2,5 td m51 116KM !!!!!!!!! w zyciu takiej e39 nie widzialem. myslalem ze tds 143KM to najstarszy i najslabszy diesel w e39
  
 
Co Wy na to???
http://autokapitol.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C612014
Powiedzcie czy taki przebieg to dużo? Jak zapewne z doświadczenia wiecie - jakich usterek można sie spodziewać?
  
 
Cytat:
2005-10-28 11:04:05, czysta_baltyk_wyborowa pisze:
Co Wy na to??? http://autokapitol.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C612014 Powiedzcie czy taki przebieg to dużo? Jak zapewne z doświadczenia wiecie - jakich usterek można sie spodziewać?




a nie lepiej dla nas i dla ciebie robic tak: http://autokapitol.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C612014 jak wiodze link ktory trzeba wklejac do explorera to nawet na niego nie zagladam, wiekszosc na forum pewnie tak samo

z doswiadczenia to raczej nikt nie wie bo chyba nikt tu nie ma 530d, a przebieg jak prawdziwy to nie ma sie czego bac.




[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-10-28 11:15:50 ]
  
 
Cytat:
a nie lepiej dla nas i dla ciebie robic tak:


wybacz (cie) postaram się poprawić / pozdrawiam
http://autokapitol.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C612014#contact_form
Jak to już gdzieś w któryms temacie na forum było - najpierw zrobic potem pomyśleć
  
 
Cytat:
2005-10-19 11:15:07, czysta_baltyk_wyborowa pisze:
Witam! od jakiegoś czasu szukam dobrego autka, chciałbym żeby to było bmw e-39, z lat 2000-,01 (na tyle mnie stać niestety). Mam na oku jedną Link do ogłoszenia:http://autokapitol.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C575454 Dodam że.......


nie zrozumcie mnie źle, ale unikam aut związanych jak kolwiek z dosyć dziwną firmą "autokapitol". z dośwoadczenia znajomego i nie tylko jego, to strata czasu i pieniędzy, a wyjazdy za granice po auto z tymi ludzmi narażą was tylko na zakup pięknie odrestaurowanych "zabytków młodego rocznika", a zdjęcia w ogłoszeniach w wielkim stopniu mają sie nijak do oferty. ostatnio nawet ktoś na allegro umieścił piękną antyreklame tym gością z gdańska.
  
 
dzięki krzysiek77
jakby ktos zechciał poczytać to proszehttp://www.autokapitoloszustwo.prv.pl/
  
 
przeicez wiadomo ze taka firma patrzy tylko na swoj zysk a na fure jak na sztuke, nie beda sie przeciez wysilac i szukac tydzien jedngo samochodu idealnego. nie ma to jak jechac samemu, niewazne ze stracisz wiecej czasu paliwa pieniedzy i w ogole ale wole przeplacic 1000zl i sam wybierac,wybrzydzac. a takie pajace wybiora pierwszy lepszy samochod i skasuja za niego jak za idealny bo wiedza ze i tak go wezmiesz.


[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-10-28 14:27:57 ]
  
 
Prawda jest taka, że pełnowartościowe samochody tej marki za granicą się cenią odpowiednio, a do tego 530D jest najbardziej poszukiwanym modelem. Ja jestem tego zdanie, jak mamy kupić samochód tej klasy to lepiej wydac kilka groszy wiecej i kupić naprawde dobry egzemplarz a nie zawracać sobie głowe samochodami, które wydają się być tzw. (schnapchen) okazją, bo niemiec nie jest głupi i nie przeda za bezcen dobrego samochodu. Mam znajomego który sprowadza samochody tej klasy i nawet wyższej. Jego samochody nie należą do tanich na naszym rynku a mimo tego bardzo dużo ich sprzedaje bo są to auta w dobrym stanie. Ceny na zachodzie potrafią się różnić nawet do 5tyś eur w przypadku E39 z tego samego roku, tym samym silnikiem i podobnym wyposażeniem.
  
 
no pewnie, okazja jest moze jedna na 100. jak ktos kupi ladne e36 za 2000 albo e39 za 6000euro to naprawde przypadek. przeciez bmw i mercedes to duma niemcow i wiedza ile sa warte egzemplarze w idealnym stanie a oni do robienia prezntow polskim handlarzom nie sa zbyt chetni.
  
 
cześć wszystkim

witam po dłuższej nieobecności (od wypadku smaochodweo w sierpniu) i pozdrawiam


rozawzam zakup bmw -325 z 1987 z silnikiem 2,7 dlatego tez bede wdzieczny za wszelkie uwagi i komentarze na temat w/w samochodu a w szczegolnosci silnika, m-40 juz mialem i drugi raz to

czy dobrze mi sie wydaje ze te 2,7 to wieksza wresj a silnika 2.0 m-20 sześć cyclindrów

pozdrawiam

michal
gg:2314862
  
 
A juz sie niepokoiłem co z Toba..
A co autko do kasacji?? I gaz poszedłsie pasc czy cos pokombinowałes?
I widze ze w miare jedzenia apetyt rosnie 2.7 to jednostka wolnoobrotowa i tylko 136KM(obym sie znowu nie mylił ) podobno nie do zarzniecia ale ja bym sie chyba skłaniał ku 2.5 w standardzie, a najlepiej jakis swap-ik 24v
  
 
Cytat:
2005-10-28 22:06:56, michal25 pisze:
cześć wszystkim witam po dłuższej nieobecności (od wypadku smaochodweo w sierpniu) i pozdrawiam rozawzam zakup bmw -325 z 1987 z silnikiem 2,7 dlatego tez bede wdzieczny za wszelkie uwagi i komentarze na temat w/w samochodu a w szczegolnosci silnika, m-40 juz mialem i drugi raz to czy dobrze mi sie wydaje ze te 2,7 to wieksza wresj a silnika 2.0 m-20 sześć cyclindrów pozdrawiam michal gg:2314862


no witam Cię Michał, fajnie że wróciłeś, co do 2.7 to jest typ m20(tak jak 2.0 i 2.5) silnik który jest takim benzynowym dieslem(obroty) bardzo trwała jednostka, bardzo elastyczna jednostka i jak na pojemność bardzo oszczędna, lecz jemu brakuje tego czegoś czyli wysokich obrotów, on ciągnie jak diesel, czyli wysoki moment obrotowy i przyspiesza mocno ale jednostajnie, jeżeli samochód jest w stanie BDB to myślę, że zakup będzie dobry.
Cytat:

2.7 to jednostka wolnoobrotowa i tylko 136KM


można powiedzieć że "tylko" lub aż 122(do 86' lub 129KM od 86', zalezy od wersji wtrysku, jeden jest na LE-Jetronic, a mocniejszy jest na Bosch motronic, różni się m.in mocą, moment obr przy troszkę niższych obrotach, stopniem sprężenia, mniejsza pojemnościa ukł chłodzenia, przełożeniem przekładni głównej i lepszymi osiągami do 100km/h nowsza ma 9,5s, a starsza ma 10s prędkość max odpowiednio: 187/196km/h, jak kupowac to tylko z motroniciem :d, pzdr
  
 
hi


te 2.7 tylko dlatego mnie interesuje ze ma gaz i klime i cena jest dosc rozsadna,
mam na oku jeszcze 2.0 ale ono jest do oplat,

co do mojego m-40 to go opchalem, kase z pzu bo wielu bojach wyciagnolem ogolnie troszke jestem w plecy ale to blad tolerancji

co do 2.7 to tez mi sie wydaje ze powinien byc bardzo trwaly ale slyszalem ze kilku kolesiom padlo (zarzneli je) , jesli chodzi o 2.0 to wszyscy go polecaja przynajmniej ci ktorych znam , no nie wiem co zrobie na razie mi sie nigdzie nie spieszy i pomalu przemysle temat

pozdrawiam