Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-01-16 20:11:21 jeszcze raz wielkie dzieki za opis
Odnosnie jeszcze paska klinowego i napinacza, to sruba jaka jest przy rolce napinacza to 15 |
harison LOB MEMBER OMEGA A C2.0NE Nowe Kozuby | 2008-01-16 20:30:11 Śruba to będzie 8 na klucz 15 bynajmniej taki powinien być, choć w zamiennikach robią to różnie. Ale powinno być na 15stce |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-01-16 22:07:19 Harison, wytłumacz proszę po co ten bezpiecznik, bo nie kumam.... Jest już taki w skrzynce bezoieczników. |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-01-17 00:11:10 no tak, oczywiscie klucz 15, a sruba 8 Napisalem, bo wczesniej ktos pisal ze klucz 17.
Bezpiecznik jest zamiast rezystora, w koncu ten takze ma jakas oprnosc, a jak pojdzie za duzy prad, to pojdzie bezpiecznik a nie dmuchawa |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-01-17 09:29:35 czyli bede mial tylko najszybszy bieg?
Metoda harisona da raczej lepszy efekt |
Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2008-01-17 09:36:47 Chlopaki wrzuccie ten patent do porad bo sie przyda na bnk
to niestety jest bolaczka Omeg A |
harison LOB MEMBER OMEGA A C2.0NE Nowe Kozuby | 2008-01-17 10:42:06 Masz racje w skrzynce już jest bezpiecznik, ale tutaj zastosuj mniejszy a dmuchawa pracuje na wszystkich biegach. Można pewnie dokupić taki rezystorek w sklepie elektronicznym, lecz jaka cena nie wiem. Co do zdjęć i porad to wysłałem zdjęcia do fatboya więc on niech wstawi ja nie mam drygu do takich spraw , wolę silniki i temu podobne |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2014-03-11 17:54:02 Dzis wymieniałem pasek, ale w wersji z klima. Krótko mówiąc przejebana robota bez zdejmowania wentylatora, ale udało się, sztywny drucik i poszło
Natomiast martwi mnie inna rzecz, po wymianie jest jeszcze gorzej niz przed i wyglada na to, ze napinacz slabo napina Czy to normalne, ze ciagnac za pasek, jestem w stanie przesuwac napinaczem? Jesli nie, to jest jakas regulacja czy pozostalo mi szukac napinacz? |
-kudlaty- LOB SYMPATYK 2xsenator lublin | 2014-03-14 18:21:20 zasadniczo to napinacz da sie ugiac cignac za pasek, kwestia jakiej sily do tego uzywasz, naginajac go standardowej dlugosci plaska pietnastka raczej klucz powinien sie wbijac w reke, ze tak powiem.
Pamietaj ze sa trzy dlugosci paska do wersji z klima. Napisz co sie tam dzieje |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2014-03-14 19:34:55 Nie uzywam duzej sily by go odgiac, mam zapasowy napinacz, podmienie i zobacze. Jeszcze zajrze do drugiej trójki i porównam siłę
Przy zakładaniu paska uzywam pół metrowego klucza, wiec lekko szlo odciagniecie napinacza Kurka faktycznie sa 3 dlugosci od 2230 do 2270mm Opel numer katalogowy: 18 54 708 21.36 x 2230mm C30SE do 1.024.729 Opel numer katalogowy: 18 54 713 21.36 x 2270mm C30SE od 1024730 Opel numer katalogowy: 18 54 714 21.36 x 2260mm C30SE od 1024730 tylko co to jest za numer 1.024.729 ? silnika? gdzie on jest nabity? Jak przylozylem stary pasek do nowego, to nowy wydawal sie ciutke krotszy, wiec sadzilem, ze to kwestia wyciagniecia starego. Swoja droga nawet jesli mam zly, za dlugi, to czy napinacz nie powinien zniwelowac roznicy? Mam opakowanie, to jeszcze sprawdze jaka dlugosc mi dali. co sie dzieje? pasek sie slizga, jak dodam gazu i puszcze to jest pisk wnieboglosy. [ wiadomość edytowana przez: fatboy82 dnia 2014-03-14 19:35:35 ] |
-kudlaty- LOB SYMPATYK 2xsenator lublin | 2014-03-15 00:33:51 Rolka napinacza stoi czy podskakuje,
Zeby wykluczyc napinacz mozesz tym polmetrowym kluczem delikatnie pomoc napinaczowi naciagnoc pasek na odpalonym silniku. tylko takie akcje sa dla odwazych szczegolnie jak wiskoze masz przykrecona |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2014-03-15 01:36:54 rolka jest w porzadku, napinacz jednak tez wyglada na dobry, porownalem w drugiej Omie i sila jest podobna. Za to pasek kupilem najdluzszy, a pewnie mam ten mniejszy. Zupełnie nie zwrocilem uwagi, ze sa 3 dlugosci, a jak gosciowi podawalem, ze jest klima, to powiedzial, ze pasuje, nic nie mowil o dlugosciach |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2014-03-17 15:18:12 no i mam 2260, jak ktos potrzebuje 2270, to mam nowiutki, tylko raz zalozony
Co dziwniejsze, po zalozeniu starego nic nie piszczy |