Lekkie koło zamachowe C30SE..... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po dzisiejszej pogawędce z Ilkiem już wiem, do kogo pójdzie puchar za najbliższe ścigi

...żółty bez szans.
  
 
Cytat:
2009-03-19 21:45:23, 7gsi pisze:
po dzisiejszej pogawędce z Ilkiem już wiem, do kogo pójdzie puchar za najbliższe ścigi ...żółty bez szans.



...do właściciela omegi Be?

  
 
Cytat:
2009-03-19 22:19:30, MEGA_3 pisze:
...do właściciela omegi Be?



cóż, będę trzymał kciuki za taki obrót wydarzeń
  
 
Cytat:
2009-03-19 22:19:30, MEGA_3 pisze:
...do właściciela omegi Be?



a może do właściciela omegi A?

  
 
No i w koncu jest
waga 5.5kg


Jeszcze tylko tarcza...
  
 
hmmm a gdzie zdobyles do C30SE to koleczko? i ile dales?
tez sie przymierzam do tematu
  
 
Sam sobie zrobilem , cena ze tak powiem bardzo promocyjna
  
 
wygląda przewspaniale
ale 30 % z oryginalnej wagi to może być za mało - ciekaw jestem efektów
przyznaj się od czego jest to koło - otwory na śruby też przerabiane
  
 
Nie przerabiane tylko sie walnelo przy wierceniu
  
 
ja poskręcał bym to na tytanowe śruby, to wyszło by o 0,5 kg, mniej
  
 
Cytat:
ja poskręcał bym to na tytanowe śruby, to wyszło by o 0,5 kg, mniej


gdybym tylko takie mial
poki co to odebralem tarcze, teraz pora na reszte gratow do przekladki

  
 
Nie szkoda ci tego koła pod spiek??
  
 
Nie bardzo wiem co moze mu sie stac ?
  
 
Cytat:
2009-08-12 23:08:13, -kudlaty- pisze:
Nie bardzo wiem co moze mu sie stac ?


Więc po sezonie jazdy na nim zdejmij koło zamachowe i docisk to zobaczysz.
Większa wytrzymałość i twardość tarczy sprzęgła (spiek) musi się na czymś odbić...
  
 
Tak myslalem ze chodzi o wycieranie sie bierzni.
Jak sie wytrze to kupie/wytocze drugie, poki co to pierscien zostal zahartowany. Teraz trzeba to zlozyc i zobaczyc czy wogole dziala
  
 
Po co spieki w aucie co ma 200-250 koni?
W aucie w którym skrzynia R-28 nie wytrzymuje więcej jak 320 Nm?
  
 
Cytat:
2009-08-13 10:05:41, PiotrS pisze:
Po co spieki w aucie co ma 200-250 koni? W aucie w którym skrzynia R-28 nie wytrzymuje więcej jak 320 Nm?


  
 
Cytat:

Po co spieki w aucie co ma 200-250 koni?


Zeby trudniej sie jezdzilo po miescie
  
 
Cytat:
2009-08-14 08:22:01, -kudlaty- pisze:
Zeby trudniej sie jezdzilo po miescie



Racja lewą nogę trzeba trenować, o zawał wtedy trudniej...
  
 
Getrag ?