Short shift - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-03-11 09:04:31, marcinos_rs pisze:
POMPA, Ty masz skrzynke od RS'a czy cos innego wyrzezbiles?


ja mam orginalna skrzynie (XR3i) od RSa poprostu sie nie miesci
napewno na short shifcie biegi beda wchodzily ciezej
  
 
Cytat:
2008-03-11 12:28:02, Quattro pisze:
Nie stwierdzono koniecznosci uzywania nadmiaru, sily ale ja mam Nissana Z to odbije twoja prawde mechaniczna inna prawda mechaniczna - wydluzenie tylko dolnego fragmentu bez skrocenia gornego powoduje nagly wzrost sily wrzucania biegow - zycze Wszystkiego Najlepszego synchronizatorom...



tyż prawda - i w końcu będziemy mieli lewarek jak w autobusie ...
  
 
Cytat:
2008-03-11 13:20:01, bzikol pisze:
tyż prawda - i w końcu będziemy mieli lewarek jak w autobusie ...



ni wlasnie...

Wydluzanie samego dolu jest bezsensowne... albo skrocic gore... allbo skrocic gore jednoczesnie wydluzajac dol (co rowna sie wytoczeniu nowego elementu de facto)...
  
 
z teorii dźwignic wynika ze jak wydłużymy dól to będzie dłuższe ramie, a górne pozostanie bez zmian, czyli zmienia sie proporcje wiec siła potrzebna do załączenia wzrośnie
  
 
Cytat:
2008-03-11 19:44:35, Kamil_K pisze:
z teorii dźwignic wynika ze jak wydłużymy dól to będzie dłuższe ramie, a górne pozostanie bez zmian, czyli zmienia sie proporcje wiec siła potrzebna do załączenia wzrośnie


dokladnie
a gore skroce tylko dla wygladu.
Modzicie juz cos u siebie?
  
 
ja sie bede teoretyzował jak wezme sie do roboty -czyli po niedzieli bym chciał.
nie napalam sie na to w zadnym razie,ale mysle ze mozna to zrobić rozsądnie-tak jak Pompa napisał z 15mm dla 30% skrócenia skoku

kolega ma w hondzie lewarek jak joystick stykowy
lewarek chodzi moze kilka centymetrów i jest króciutki-i jezdzi sie super.
  
 
tylko w escorcie zbyt krotki lewarek to porazka, za daleko i za nisko sie robi...

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2008-03-12 18:10:15 ]
  
 
ale ja to pod kubełek przytne,zeby było optymalnie
...jesli cos wyjdzie
  
 
rozebrałem lewrek i da sie tak zrobic zeby nie było podciągania do wstecznego i zeby zwiększyc odstęp od mocowania lewarka do wybieraka biegów.
planuje 2cm przedłuzenia i skrócenie troche góry-ale pewnie kilka razy trzeba bedzie poprawiac
nie bedzie to najpiękniejsze ale powinno działać.
powstały odstęp między kasetą z wybierakiem a podstawą lewarka trzeba zapełnic odpowiednio dociętą płytką lub płytkami z tworzywa o grubosci takiej jak przedłuzenie lewarka czyli u mnie 2cm i powinno działac


[ wiadomość edytowana przez: Lachu8v dnia 2008-03-15 16:18:39 ]
  
 

wymontowałem mechanizm podnoszonego wstecznego,skróciłem lewarek,wymieniłem plastik na jabłku,nasmarowałem
i jest super,krótko ,sztywno i precyzyjnie
short shift odpuszczam
  
 
Jak działa to super, w końcu tylko o to chodzi
  
 
Ja u siebie skróciłem górną część lewarka o dobre 5-6cm, iest zaje******, nie jest ani za daleko ani za krótko, biegi wchodzą elegancko i nie trzeba uzywać do tego siły. Proponuję taki zabieg, lewarek uciąłem najzwykleiszym brzeszczotem i zajęło mi to ok.10minut (z montażem gałki)
POZDRO
  
 
to mial byc temat o short shifcie a nie o reanimacji lewatka
ja tam zrobie short shifta ze shift rzeczywiscie bedzie short
  
 
ciecie lewarka traktuje jako zabieg przejsciowy
na short shifta mam juz patent-podobny jak kolega Pompa
mam juz szablon dystansu do kasety i nawet goscia co mi to wytnie laserem.
jak bede pod autem cos robił to na pewno spróbuje to zmontować
  
 
Cytat:
2008-03-06 00:43:07, mgborg pisze:
a ja znalazłem juz dawno cos takiego i myslałem ze bedzie pasowac tylko miałem inne wydatki ale przed latem bede pewnie kupował: Short Shift klik



Niestety kupiłem tego shorta, ale w żaden sposób nie podchodzi on do mojego essiego, w ogóle inaczej jest u mnie skonstruowany mechanizm zmiany biegów. Nie wiem, może w ostatnich modelach jest taki, który do tego pasuje. Identyczny jest do zx2

Jak ktoś coś więcej w tym temacie to proszę o pomoc, w razie jak by pasował do MKVII ot będzie na sprzedaż w dobrej cenie
  
 
ten short shift jest do escorta, ale niestety do amerykańskiego.
Sprzedający często nie maja pojęcia co sprzedają
  
 
No właśnie, są dwa identyczne a do różnych modeli Esocrt eu i escort zx2 us


[ wiadomość edytowana przez: YaReQ dnia 2008-04-11 22:47:11 ]
  
 
Cytat:
2008-04-11 22:46:39, YaReQ pisze:
No właśnie, są dwa identyczne a do różnych modeli Esocrt eu i escort zx2 us [ wiadomość edytowana przez: YaReQ dnia 2008-04-11 22:47:11 ]



No fotki sa takie same w obu przypadkach, ktos to sprawdzal czy faktycznie ten eu pasuje?


[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2008-04-12 01:35:26 ]
  
 
UPUPUPUPUPUP
  
 
i jak tam panowie boje? ktos cos kombinuje? ja znalalem takie cos, tylko ja germanskiego nie trybie, ale z fotek wszystko widac