Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2008-06-29 10:42:11 No zakładałem 5 mm, luzu jest jakies 3-4 mm.
Twin Spoke pod tym wgledem jest oki bo ma cienkie ramiona mocno oddalone od piasty. |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-06-29 17:01:23 Klub "BREMBO" się powiększa
Następni klubowicze też działają |
Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2008-06-29 19:30:32
A to nie o to chodzilo ? Znowu dałem sie podpuścić Moje nie hamują jak powinny , robota nie skończona , jutro tarcze do tokarza i nawiercania, potem nowy klocek i jak sie ułozy to bede testował. [ wiadomość edytowana przez: Mr_Brayan dnia 2008-06-29 19:31:58 ] |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-06-29 19:51:42 No właśnie jeszcze dokładnych testów nie było, ale jeśli chodzi o drogę hamowania to i tak granicą jest przyczepność opony do drogi, a nie wielkość zacisku.
Czyli chodzi o to aby przy gwałtownym wciśnięciu hamulca zaczął działać ABS, bo wtedy wiadomo, że siła hamująca jest wystarczająca. U mnie teraz tak jest. W najbliższym czasie wymieniam tarcze hamulcowe na 323x30mm i wtedy napisze jak będzie. |
admeen LOB MEMBER już nie hybrid :) Gdańsk/Elbląg | 2008-06-29 20:15:51 Zacisk to jedno, tarcza drugie. |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-06-29 20:32:26 Te zaciski są zaprojektowane do dużych obciążeń, również cieplnych.
Są aluminiowe i mają większą powierzchnie od seryjnych. Bardzo dobrze odprowadzają ciepło. Ekstremalnych prób nie robiłem, ogólnie z 240 to raczej silnikiem hamuje Tak jak Admeen wspomniał, seryjne tarcze starczają na jedno hamowanie 240 -> 0 . Potem są już krzywe. Seryjne mają 296x28mm Te które teraz zaadoptuje 323x30 więc mam nadzieję, że lepiej będą znosić katowanie. |
Vino LOB SYMPATYK M5 Warszawa | 2008-06-29 23:30:52
Dokladnie. Ja na swoim zestawie tak mam. Robilem np proby 160 - 0: nie wiecej niz 80m Mialem tez hamowania 200 - 100 i tez bez zarzutu, ABS zalacza sie bez problemu. A seria, no coz... jak dla mnie 140 - 0 bylo strasznie cienko... na pograniczu paniki, "dlaczego to auto sie nie zatrzymuje !" Wszystko na gumach 225. |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-07-01 19:09:14 Hej
Fotki nowych jarzm pod tarcze 323mm. Wykonane z kosmicznych materiałów z dokładnością do ułamków mm. Duraluminium PA9 o wytrzymałości zbliżonej do stali, i wadze 3x mniejszej niż stal... (w tym przypadku dokładnie 192gr) Kształt łączący w sobie dużą wytrzymałość i niską masę... Wyszły spod ręki mistrza, co widać na fotkach: Wielkie dzięki dla DAN-CNC za te cacuszka. |
Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2008-07-01 19:38:22 No wyglada to super !! |
dan-cnc LOB WETERAN Opel Omega 3.0 sedan Nakło | 2008-07-01 21:42:02 zaraz mistrza, poprostu rzemiosł
drobne prace ręczne przy pomocy nazwijmy to kosmicznych urządzeń |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-07-01 22:08:17 dan z tej strony Cie nie znalem, super robota. Co jeszcze fajnego robisz? |
dan-cnc LOB WETERAN Opel Omega 3.0 sedan Nakło | 2008-07-01 22:18:44 napisał: fatboy82
mogą być ultra lekkie koła zamachowe - nawet z tytanu wszystko można wykonać, tylko kwestia pomysłu i rysuku |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2008-07-01 22:32:56 Swietny pomysl ze zmiania zaciskow i tarcz. Dan-cnc, jak zrobiliscie pierwowzor?
Ilku, a jak bedzie z dostepem np. klockow i ewentualnie tarcz? |
dan-cnc LOB WETERAN Opel Omega 3.0 sedan Nakło | 2008-07-01 22:41:53 dostałem rysunek 2D od ilka,
użyłem programu CAD SolidEdge, przy pomocy którego powstało kilka wzorów jarzm, co widać po obróbce na fotkach |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-07-02 21:45:45 Najnowszy update.
Nowe tarcze: Porównanie: od lewej: nowe 323mm / standardowe MV6 296mm / dwulitrówki i różne inne 286: No i na koniec porównanie zacisków: standardowe MV6, w kolorze "czerwień meksykańska +50" waga z klockami 7kg no i brembo, tym razem w kolorze "brutalna czerń" waga z klockami 4,2kg no to tyle, wkrótce montaż EDIT: dodam jeszcze ciężary tarcz: standard omegi ( 296x28 ) 7,95kg 323x30 - 10,5kg [ wiadomość edytowana przez: ilku dnia 2008-07-02 21:58:21 ] |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2008-07-02 21:48:49 ja tylko dodam ze na zywo to o wiele potezniej wyglada
jak to sie ostatnio mowi: ogien z dupy |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-07-02 21:55:31 slicznie to wyglada, Brutal dobrze mowi bedzie ogien z dupy
Tylko co te stare w samochodzie takie uwalone? :| a waga tarcz? cos mi sie zdaje ze to co uzyskales na zaciskach stracisz na tarczach. [ wiadomość edytowana przez: fatboy82 dnia 2008-07-02 21:58:28 ] |