Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Try3ek bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2009-02-17 19:58:56 a po co Ci szpera?? przy seryjnych 75KM które z czasem uciekły nie będzie dużej różnicy. Co do skrzyń to 4 od sporta ma na pewno krótsze przełożenie i podobnie chyba 5 z mkIII |
Pereira Poddębice | 2009-02-18 19:27:15
A maluch to nie Fiat? Myślałem o dość niewielkim odelżeniu, widziałem gdzieś zdjęcia co stało się z Calibrą, w której ktoś chyba przesadził z odchudzaniem. Koło zamachowe dosłownie eksplodowało! Fragmenty przebiły maskę, inne zrobiły "mielonkę" w komorze silnika... Jeśli odchudzać, to o ile mniej więcej? |
vergasser Wlkp | 2009-02-18 21:11:10 A bebechy skrzyni Zastava 1100 podejdą do 127? I drugie pytanie: czy do 127 z 4ką podchądzą obie półosie z cc900 czy tylko jedna?
|
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2009-02-18 22:11:17 Prawa polos jest taka sama ( skrzynia V 1.3 ) lewa ma 530mm - nie wiem jak z cc.
Dyfer z cc jest taki sam jak w 1.3 Kolo zamachowe - jest tam co ciachac , mam jedno zciachane Evo II , jak odgrzebie to podam mase . Pereira - jak zaczniesz grzebac silnik to sie odezwij sie - chetnie doloze sie do walka wzamian za mozliwosc skopiowania go ( tylko produkt zza granicy) Czy ktos orientuje sie w temacie wtrysku mechanicznego do naszych fiatow?Widzialem na wielu zdjeciach silniki z zachodu i oni tam stosuja wtrysk : pompa wtryskowa ala diesel lub maly rozdzielacz montowany w glowicy , napedzany od walka rozrzadu .Z czego to lub jakiej firmy? |
kosa131 (S) 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2009-02-19 10:12:17
bosh kugelfisher. BMW 2002 Tii, fiat 131 abarth i inne takie |
Pereira Poddębice | 2009-02-21 22:12:25 Wow, narobiło się! W związku ze zmianami w regulaminie Y-P rezygnuję z silników 1300 i skrzyń do nich
Są do sprzedaży, umieściłem je w ogłoszeniach. Zakładam więc z powrotem świeżo wyciągnięty 903 Nadal poszukuję skrzyni od mk1, mam nadzieję że przekładnia główna będzie pasować do skrzyni CC. Jeśli nie, stanę się posiadaczem kolejnego gadżetu do kolekcji... Ręce opadają, ale nie pozostaje mi nic innego, jak przyjąć cios z godnością i pokorą |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2009-02-22 14:07:22 Przelozenia glownego nie przelozysz , chyba ze zrezygnujesz z piatego biegu , i mimo tego walek glowny z MkI moze byc za krotki .
Zaluz poprostu skrzynie z MkI . |
Pereira Poddębice | 2009-02-24 06:48:09 Przemyślałem sprawę jeszcze raz, na spokojnie. Zrobiłem już tyle, że nie będę się wycofywał. Jednak jadę na 1300, a 903 zostawiam na wszelki wypadek. Zobaczymy co będzie. |
Beatles FKP MEMBER wspomnienie po 127 Rzeszow | 2009-02-24 16:32:59 Witam
Ten silnik wsadzisz z walkiem abarta? Sewen ma odejscie z silnikiem 1300 dziesiec sekund do setki a moze walek cos polepszy. pozdrawiam |
Pereira Poddębice | 2009-02-24 18:15:34 Witam, kolego Beatles! Wkładam właśnie ten silnik, który przywiozłem od Ciebie. Zobaczymy, jak będzie śmigał. Jakby co, wstępnie rozglądam się za ostrzejszym wałkiem, kolega Cech (jeśli dobrze pamiętam nick) polecał krakowską firmę Rewar (jeśli znów nie pokręciłem).
Mam pytanie: o ile można/ trzeba stoczyć koło zamachowe? Czy po przetoczeniu należy je wyważyć? Czy ktoś może polecić gaźnikowca, osobę która stuninguje mądrze gaźnik i go ustawi? |
Pereira Poddębice | 2009-02-26 23:33:43 Z tym wałkiem to trochę pokręciłem, chodziło o Halczyńskiego...
Koło zamachowe wyjęte, jutro zawiozę do tokarza. Jeszcze dokładnie nie wiem, ile stoczyć. Skrzyni mk1 nadal niet Może ktoś się chce zamienić: za V od 1,3 (coś trze się na najwyższym biegu) ? Wyjaśniły się pewne szczegóły mojego tylnego zawieszenia: belka jest jednak od 127, tylko zamiast resora założone mam "gwinty". Hamulce już sprawne, niedługo zakładam wspomaganie i nową pompę. Ze zmianą zacisków/ tarcz/ bębnów na razie się wstrzymam, zobaczymy jak się będzie spisywać to co jest. Czy ktoś przerabiał już temat poliuretanów? Dziś już późno, ale w wolnej chwili zapodam link do firmy, która ma w ofercie niektóre do 127. Ceny niewysokie. Przy okazji dziękuję za informacje, jakie dostaję na priv. Pozdrawiam! [ wiadomość edytowana przez: Pereira dnia 2009-02-26 23:36:10 ] |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2009-02-27 15:33:28 Ja kupilem poliuretany na przod za 20zl 2szt na allegro .Nie zakladalem ich jeszcze , obecnie jezdze na unibolach .W 127 do sportu wymiana sinenblokow z przodu to koniecznosc - oryginaly sa bardzo liche.Podaj linka moze maja poduszki silnika. |
Pereira Poddębice | 2009-02-27 19:45:19 Poduszek silnika z tego co wiem nie mają. Zawsze jednak można spytać: Poliuretany
Jest jeszcze producent w Olkuszu, na zamówienie gotowy jest zrobić prawie wszystko. Tylko cena będzie raczej nieco wyższa: Poliuretany Olkusz Podejrzewam, że np. Powerflex ma też w swojej ofercie tuleje do 127, ale cena będzie całkiem inna. Niektórzy twierdzą, że jakość jest też inna, adekwatna do ceny. [ wiadomość edytowana przez: Pereira dnia 2009-02-27 19:54:41 ] |
vergasser Wlkp | 2009-02-27 19:59:15 Wszystko super, tylko czy buda wytrzyma łączenia zawiecha na sztywno . |