Pytanie o części lub zamienniki Fiat 127 - poj.903 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ja mam taki w mojej 127 od początku idzie kolektor, dwururka i cały czas rura aż na końcu przelotowy od DF z dospawaną końcówką ultera, troszkę głośnawy ale nie mam wygłuszeń przy wcześniejszym silniku i wygłuszeniach było do przyjęcia, nawet dłuższa trasa nie była męcząca. zresztą jazda takim autem nie może być mecząca. Miałem też taki tłumik w corsie 1.0 i tak przy pewnych obrotach było dudnienie ale tam była seryjna końcówka i troszkę to męczyło.
  
 
uszczelki na cały silnik
  
 
Panie, ja miałem dwa układy wydechowe. Dla Abartha i dla trofeo. Został mi układ od abartha na tłumiku zastavy. Zainteresowany?
  
 
jestem zainteresowany. Samym kolektorem.
  
 
Cytat:
2011-12-30 23:11:23, Try3ek pisze:
ja mam taki w mojej 127 od początku idzie kolektor, dwururka i cały czas rura aż na końcu przelotowy od DF z dospawaną końcówką ultera, troszkę głośnawy ale nie mam wygłuszeń przy wcześniejszym silniku i wygłuszeniach było do przyjęcia, nawet dłuższa trasa nie była męcząca. zresztą jazda takim autem nie może być mecząca. Miałem też taki tłumik w corsie 1.0 i tak przy pewnych obrotach było dudnienie ale tam była seryjna końcówka i troszkę to męczyło.



W tej chwili mam przelot z jakimś wypalonym dziwacznym tłumikiem od jakiegoś losowego wozu ze złomowiska, więc jak będzie coś gwizdało czy warczało mi nie wadzi, tylko, czy daje coś poza brzmieniem? Niby lepsze odprowadzanie spalin, ale gdzieniegdzie czytałem, że to niewskazane.
  
 
no tutaj ciężko stwierdzić czy coś to daje na plus czy pogarsza osiągi bo nie jeździłem na innym zestawie. Żeby tak tak naprawdę stwierdzić to trzeba by policzyć tłumik, potem pojechać na hamownie i to wszystko porównać, ale mając jakieś doświadczenie z maluchem i kilkoma tłumikami które przerobiłem wychodzi na to że przelot nie powinien pogorszyć osiągów, ale nie liczył bym na jakiś przyrost mocy.
Ogólnie przelotowy tłumik może pogorszyć elastyczność ale odetkać górny zakres obrotów to tak troszkę z teorii, ciężko jest coś dobrać innego w tej cenie, chyba nic tańszego nie produkują z przelotowych
  
 
Podłączę się do pytania.
Czy wiecie, od jakiego modelu może pasować zawór nagrzewnicy? Instrukcja z lat 80. podaje tylko zastawę 1100p i fiata 128.
  
 
Jeśli chodzi o tłumik to na pewno kupisz od Ferroz. To polskie zamienniki. Ale to już musisz pytać bezpośrednio w sklepie producenta - http://tlumik-samochodowy.pl/ Ogólnie np. w swoim aucie od dobrych kilku lat dobieram wyłącznie zamienniki.
  
 
Tutaj akurat zdecydowanie się zgadzam - mam ich tłumik ponad 3 lata i normalnie działa. Nie ma śladów rdzy, zwiększego hałasu.
W zasadzie to po przetarciu część wygląda jak nowa. A niby wmawiano nam że zamiennik może przetrwać rok, max 2. Jednak nie.
Tymczasem sytuacja wygląda diametralnie inaczej - i podobnie jest w przypadku zamienników innych części.
  
 
A w jakim dokładnie aucie? W Fiacie czy pisałeś ogólnie? Czytałem takie bzdury, że niektóre zamienniki dobrze się spisują jedynie przy wybranych modelach aut. Np. Oplach czy Fordach, a przy innych już nie. Średnio mi się chce w to wierzyć. Jeśli marka robi dobre tłumiki to raczej od razu do każdego typu auta, co nie?
  
 
Jeżeli chodzi o zamienniki części to do każdego modelu są takie same,wątpię aby np w Fiacie sprawowały się lepiej niż np w Fordzie czy Oplu,to po prostu mit. Kw2estia na jakie zamienniki się decydujemy,moim zdaniem lepiej postawić po prostu na dobrą jakość.
  
 
Jeśli auto jest stare to lepiej korzystać ze starych lub podrób



_____________________________________
leasing aut z niemiec
  
 
Aleś odgrzał kotleta!
Jakżeś to wykopał?

Najwyraźniej nie łapiesz, o co w tym biega- nie mówimy o Golfie III lub IV
  
 
Znalazłem tulejki, chyba od 127, ale nie mam pewności czy na pewno i do czego właściwie są.
Made in Italy, oznaczenie Siderbloc 7776. Ktoś wie?



A od jakiego modelu jest ten boczek?


[ wiadomość edytowana przez: Pereira dnia 2018-08-12 23:02:19 ]
  
 
Nikt nie wie? Boczek jest od 127 czy innego modelu Fiata?
  
 
Boczek jest od 127 mk2
  
 
Dzięki za info

W międzyczasie pytałem o ten boczek McQueena- według niego boczek jest od mk III, do tego pochodzi z drzwi, które kiedyś od niego nabyłem. Zupełnie o tym zapomniałem