[Falcon] Foka MKI, już 10 lat razem! :) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
takie rzeczy powinno sie robic jak auto jest nowe, wtedy by tak nie polecialo, a teraz to i tak wylezie:9 ale przynajmniej znacznie pozniej. troche ta ruda przychamowales, ale po zimie posprawdzaj jak to wyglada.
  
 
Jak juz to progi trzeba byłoi zalac preparatem do profili zamknietych, ewentualnie wczesniej brunox/cortanin etc, po tym elakson bo jest sporo lepszy od fluidolu, lub iny wynalazek.

Co do spodu to dobrze zrobiłes, tylko nie wiem, bo cos widac, przed podkładem malowałes jakims odrdzewiaczem, bo jesli tak to dobrze, jesli nie to podkład tylko bedzie przykrywał wychodzaca rdze.

Ogolnie jest jeszcze srodek duzo lepszy niz preparaty antykorozyjne, jeden to cos podobnego do podkładu antykorozyjnego, koler rowniez podobny z tym ze ten działa bezposrednio z rdza, a minia to juz przezytek.
Kupowałem takie cos na escorta, koszt ok 30zł.

A drugi jest jeszcze lepszy, tyle ze ponoc trzeba go wypalac w piecu, a nie miałem gdzie tego zrobic wiec darowałem sobie, chociaz moze i by wysechł tak, ale nazwy tego nie pamietam, kosztuje cos ponad 50zł.
  
 
Cytat:
2009-09-02 08:13:05, Magik123 pisze:
Jak juz to progi trzeba było zalac preparatem do profili zamknietych, ewentualnie wczesniej brunox/cortanin etc, po tym elakson bo jest sporo lepszy od fluidolu, lub iny wynalazek.


Magik czy ty czytasz co ja pisze? Poczytaj sobie TO To jest do tego wszystkiego co ty wymieniasz i to jest ten wlasnie inny wynalazek
Cytat:

Co do spodu to dobrze zrobiłes, tylko nie wiem, bo cos widac, przed podkładem malowałes jakims odrdzewiaczem, bo jesli tak to dobrze, jesli nie to podkład tylko bedzie przykrywał wychodzaca rdze.


Żadnym odrdzewiaczem nie malowałem przed podkładem - nie było to konieczne...bo nie czytales TEGO

Cytat:
Ogolnie jest jeszcze srodek duzo lepszy niz preparaty antykorozyjne, jeden to cos podobnego do podkładu antykorozyjnego, koler rowniez podobny z tym ze ten działa bezposrednio z rdza, a minia to juz przezytek. Kupowałem takie cos na escorta, koszt ok 30zł. A drugi jest jeszcze lepszy, tyle ze ponoc trzeba go wypalac w piecu, a nie miałem gdzie tego zrobic wiec darowałem sobie, chociaz moze i by wysechł tak, ale nazwy tego nie pamietam, kosztuje cos ponad 50zł.


Czytając neta nie znalazłem lepszego śordka...większośc polecala właśnie te które użyłem czyli TECTYL
  
 
Odświeżam temat i wygląd Foczki...drobne zmiany wizualne, ale jakże korzystne
Foczka dostała halogeny (oryginalne używki), kratka między halo (zamiast pasków),oryginalny grill w kratkę (zamiast ohydnych pasków) z wersji poliftowej,przeźroczyste kierunki w zderzak (clear Depo),boczne kierunki clear (oryginał Ford), do tego nowe letnie oponki Fulda w standardowym rozmiarze no i komputer pokładowy - jakże przydatny bajer






  
 
Teraz mi przypomina wersję USA
  
 
Ja przerobiłem swoją "żabę" na czarno...czy do komputera musiałeś coś dorabiać czy instalacja już była?
  
 
Instalka na szczęście juz była...kompletna...wystarczyło tylko kupić i podłączyć kompa,założyć ramkę licznika pod kompa,kupić manetke kierunków z funkcją INFO oraz czujnik temperatury i zbiornik sprysków z czujnikiem poziomu Ogólnie wszystko plug&play...łącznie z halogenami
  
 
jak na auto z 2000r to jest 'mała' masakra z tą rdzą.. widac ford nie wyciagnal zadnych wnioskow z escorta.
  
 
Gdyby to był samochód z Włoch to by była zupełnie inna bajka...kumpel ma Włocha i bez porównania...moj niestety jest z Alp austriackich...
  
 
Dziś Foka dostała seryjne focusowe piętnastki (Vario-Y) wraz z nowiutką gumą Toyo Proxes 195/60.





  
 
pięknie się prezentuje i skrobnę zaraz priva z zapytaniem
  
 
Na felgach ładniej, ale tak rdza , widze wziela sie juz za nadwozie: ranty drzwi nadkole z tyłu. Ciekawe czy nowe focusy tak samo beda rudzieć
  
 
Taki mały, drobny tuning...myślę, że warto o nim wspomnieć...

Do rzeczy...dziś Foka zawitała do grodu Kraka (http://www.gcstuning.pl/) na małe co nieco czyli tuning mechaniczny bez otwierania maski Foczka dostała drugie życie, które jest znaaaacznie żwawsze niż poprzednie
Czips (tak, Foka dostała czipsa ) mocno daje radę, a fun z jazdy mooocno wzrósł...elastyczność wymiata! Oto wykres:





[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2014-06-03 15:09:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2014-06-03 15:10:33 ]
  
 
no widze, ze sie oplacila ta wycieczka szkoda, ze nie mialem czym podjechac do ciebie.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Szkoda ze mnie nie odwiedziłeś. Ale warto bylo jechać po dodatkowe konie.
  
 
no no a podpowiesz ile taka przyjemność
  
 
Cytat:
2011-11-12 18:18:57, zeberko pisze:
Szkoda ze mnie nie odwiedziłeś. Ale warto bylo jechać po dodatkowe konie.


Nie odwiedziłem Cię bo Częstochowę omijałem szerokim łukiem Jechałem trasą przez Leszno-Wrocek-Katowice-Kraków (A4-ką) i powrót tak samo.


Cytat:
2011-11-12 18:31:16, zsmarti pisze:
no no a podpowiesz ile taka przyjemność


W grupowej promocji FKP czips kosztował 800pln+bak paliwa
  
 
a nie orientujesz z się czy mdo tez czipują??? z chęcią bym coś pokombinował
  
 
Widzę, że w ogóle nie zaglądałeś na ich stronę, którą podałem wcześniej...czipują wszystko, co sie da, oto przykład :
Mondeo TDDi
Oczywiście chip chipowi nierówny ze względu na m.in. stan samochodu...


[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2011-11-12 20:05:23 ]
  
 
no tak pytam bo byleś wiec wiesz jak i na czym to polega jak sam wiesz jest dużo tych firm co to robią ale jak zrobią nie wiadomo lepiej zapytać i zrobić w sprawdzonym warsztacie dzięki wielkie