Olej silnikowy Venol - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wymina co 6 m-cy i zostaję na 10w40
  
 
Cytat:
2009-09-17 23:08:47, archive15 pisze:
wymina co 6 m-cy i zostaję na 10w40



No i bardzo słusznie. Ja aktualnie jeżdżę na oleju Bp. Choć chyba przy następnej wymianie zaleję GM 10W 40
  
 
AAAaaa tak sobie odswieżę....

Jakieś oleje ...chyba do RolceRoyca znalazłem Słyszał ktoś coś o takiej firmie: Millers Oils ???

Ceny - kosmos...
Ja myślałem, że tylko MOTUL jest taki snobistyczny, ale najwyraźniej ten Millers je przebił
  
 
Cytat:
2009-09-17 00:10:03, bogdan1 pisze:
Proponuję zarzucić czytanie bo sobie kiedyś krzywdę zrobisz! ...albo lepiej zacznij czytać duuuużo więcej ...wiedza nie boli a póki co ..lecisz po łebkach i siejesz herezje szkoda robić tu doktoratu ..ale mocno upraszczając zasada jest taka: im starszy silnik /auto (im większy przebieg) ...stosuje się coraz bardziej "gęsty" olej .. Czyli jak motor nowy to 0W /.. , 5 W.. (full syntetyk) jak powyżej 100 tys.km to np. 10W/ ... (pół syntetyk) jak powyżej 300 tys.km 15W (mineral) /można oczywiście spokojnie użytkować silnik ..jeśli jest w dobrej kondycji ...od nowości do 300kkm czy więcej na full syntetyku..to mu na pewno nie zaszkodzi / Jeśli po sporym przebiegu zmienia się specyfikację oleju ...to tylko " w górę" !...np. z 5 W ..na 10W ....albo na 15....nigdy odwrotnie ! Amen


Normalnie zamurowało mnie po twojej wypowiedzi...moje 1.6 w benzynie:270tys pełen syntetyk od fabryki...zero zużycia,wymiana co ok.12tys i cud...jeździ. Także swoje mądrości zachowaj dla siebie i nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo wg twojej teorii moje auto powinno już jeździć na oleju lan45. A co do olejów...wszystkie mają podobne parametry...wiem coś o tym. Także nie warto przepłacać...