Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-04-01 12:38:56 A ja wcale nie mam pozytywnych wrażeń, jeżeli chodzi o szeroki zawiaz w Fiatonie.
Nie wiem czemu, ale jazda na mokrym do dupy. Lepiej skręcało na wąskim zestawie, podobnie było na suchym. Już tłumaczę. Wyglądało to tak, jak by auto było za mocno wpisane w kwadrat. Ciężko go było włożyć w zakręt przy większej prędkości. Ha powiem dalej. Przy wąskim zestawie i dystansach po 2.5 cm na stronę było zupełnie inaczej - czyt. LEPIEJ. Ale najlepiej było na seryjnym. Zestaw amorów Bilstain cały czas ten sam, sprężyna i resor też. I w czym leży zagadka????? |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2010-04-01 13:00:53 Rozumiem, że do geometrii nie można było się przyczepić? Może np. tuleja górnego wahacza nie była dobrze wspawana?
U mnie w kancie po zamianie zawiasu na szeroki było lepiej niż na serii. Głupie te fiaty |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-04-01 15:29:05 Wszystko było oki.
Od tego aczołem sprawdzanie ; geometria, zbieżnośc, kąty itp. Na prostej było git. Tylko w szybkich i krótkich zakrętach , hmmm chujowo |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-04-01 20:13:01 Fabryka do szerokiego zawiasu przewiduje dużo twardsze amortyzatory, może geometria pracy jest inna i te bile były po prostu za miękkie. |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-04-01 20:42:06 czyli amory ze zwykłego poldka z szerokim zawiasem są twardsze od fiatowskich?
jeśli tak to chętnie kupię takie |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-04-02 07:59:17 Bile był twarde, spręzynki także....
Strasznie głupie uczucie, z resztą podobnie miałem kiedyś w Mini Cooperze. Z tym że w Mini była troszkę za mocna szpera... Po odpuszczeniu się poprawiło. Nigdy w żadnym innym aucie się z czymś takim nie spotkałem, chociaż było ich sporo. |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2010-04-03 08:52:50 Cos musiales zdupczyć Panie , u mnie jest wielka poprawa , a nie mam jeszcze zrobionej gometri a juz fajnie sie jezdzi :p ale jesli masz geometrie , katy dobrze ustawione to w czym rzecz ??? a moze cos na gałkach nie haloo . No albo cos jest krzywe i dlatego jest chujnia ???? |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-04-03 16:30:46 dokładnie, musiałeś coś spieprzyć, ja odczułem KOLOSALNĄ poprawę prowadzenia |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-04-03 21:04:39 To was zmartwię
To nie były tylko moje odczucia...jeździło kilka osób , które mają o tym pojęcie. Aha i też macie pozakładane Bile? |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2010-04-03 21:25:44 Gregor, nie oceniaj na podstawie jednego egzemplarza w którym ewidentnie było coś spieprzone. Bo zarówna w moim jak i w większości fiatów na szerokim prowadzenie znacznie się poprawiło. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2010-04-04 09:54:40 Ja osobiście miałem bile i założony szeroki zawias. Po ustawionej samej zbieżności już prowadził się lepiej w zakrętach |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2010-04-07 20:42:13 ale bez ustawionego negatywu to dalej jest taczka.... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-04-08 07:40:48 Tomek, negat był..... - 2 ....
znasz mnie, że lipy nie wypuszczam.....i fura musi być na tip - top |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-04-08 09:40:05 no i poduszki gornych amorow w poldzie tez sa inne - solidniejsze i maja tulejke pod kątem. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-07-03 16:39:15 podsumowując chcę wrzucić szeroki zawias z poldka (mam całego) Co muszę dokupić a co przerobić, by miało to ręce i nogi, bo czytam czytam i już głupieje pomału... |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-07-03 19:59:36 w kancie wspawujesz tulejke przedniego mocowania gornego wahacza - jak porownasz polda i kanta to zauwazysz.
-wykrecasz tylne mocowania gornego wahacza z polda wsadzasz do kanta - gorny wahacz masz juz szerzej. Przy okazji swapa na poldorovera wsadzasz belke z poloneza i drazek reakcyjny tez z niego (fiatowy nie siegnie?) - dolny wahacz jest juz szerzej. Przekladasz gorna poduszke amortyzatora. drazki kierownicze z polda i git. Chyba wszystko? |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-07-04 00:51:25 ok jak by sobie ktoś jeszcze coś przypomniał to by było miło dzięki Jasiek |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2010-07-04 09:13:50 Negatywa zrób od razu w belce. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-07-04 11:30:45
true. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-07-04 13:26:47 ma ktoś jakies zdjęcia jak to robiliście... |