[kolo21dg] VB Whites of all current - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-11-15 06:14:44, Magik123 pisze:
Sprawdz czy połaczenie kabli przy kostce czujnika walkow jest ok, czasem jest tam przerwa. Czujnik walkow i walu musi byc z logo GM, inaczej bedzie kupa.



BZDURA

Siemens to wykonuje dla GM

Posprawdzaj kolego wtyczki .... jaki masz kod błędu?
  
 
Oba czujniki oryginaly. Kod 0335 wtyczki byly sprawdzane jako pierwsze.
  
 
czyli jeśli wtyczki sprawdzałeś pozostaje kwestia kabli dochodzących do wtyczki,
druga sprawa musisz skasować ten błąd - odłączenie akku nie pomoże tylko tech lub inny fejs

poza tym pozostaje kwestia tego czy miałeś LPG i jaki?

w razie czego służę pomocą



[ wiadomość edytowana przez: lukas_s dnia 2010-11-15 14:05:35 ]
  
 
Podtlenku LPG nie mam i nigdy nie było. Autko jest krajowe z połową szafy dokumentacji Nawet mam zapisane kiedy zmieniane były oponki (zima, lato) i przy jakich przebiegach
Silniczek nadal pracuje na oleju 5W-50

Odłączanie aku nawet nie przeszło mi przez myśl. Zczytywałem kod z kompa metodą (garażową) na zworkę. Po wyświetleniu kodu komputer sam usuwa go z swojej pamięci (przynajmniej teoretycznie)

Ale faktycznie trzeba będzie go podłączyć pod coś konkretnego. Myślę nad kupnem EURO SCAN przynajmniej szybko się zwróci
OPEL TECH nie jest taki uniwersalny.
  
 
Cytat:
2010-11-15 14:56:01, kolo21dg pisze:
Myślę nad kupnem EURO SCAN przynajmniej szybko się zwróci OPEL TECH nie jest taki uniwersalny.



Opel Tech 2 - jest dobry do zczytania i usunięcia błędów,
Euroscan nie miałem i nie polecam,
sam czekam na przesyłkę z .... Opcomem.
duże możliwości

Zczytywanie na zworkę niestety nie kasuje błędu - jakbyś był w okolicach Krk to mógłbym Ci podpiąć Viki pok Techa i skasować błąd.

co do Twojej diagnozy i zczytywania błędów polecam lekturkę oraz kody błędów
  
 
Dziękuję za pomoc Kody już sobie ściągnąłem i nawet wydrukowałem żeby były dostępne pod ręką w garażu
Przed chwilą przyniosłem do domu OPEL TECH-a 2
Jutro zobaczymy co pokaże o ile cokolwiek pokaże
  
 
i jak tam prace?
  
 
Cytat:
2010-11-16 18:13:58, bobas_sk pisze:
i jak tam prace?



A powoli powoli, ale do przodu
Dziś była maleńka przymiarka
Oto efekty :




Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img695.imageshack.us/img695/6633/dsc02911f.th.jpg][/IMG]
  
 
ożesz Ty w morde ale bajka śliczna sprawa! Gratuluje zakupu A jak to sie ma do skręcania? Nie przyciera nigdzie?
  
 
Fajnie to wygląda. Szkoda, że od przyszłego tygodnia mają pojawić się mrozy i śnieg :/.
Letni ogumienie będzie musiało schować się do garażu :|.
  
 
Nawet ich nie zakładałem w komplecie. Założyłem tylko jedną stronę w celach przymiarkowych Nic nie przyciera więc jest ok. Niestety nie zdziałam za wiele z gwintem, da rade opuścić jeszcze ze 2 centy od tego co jest teraz. Więcej nie da rady bo kółko jest prawie równiutko z błotnikami
  
 
A nie trą Ci koła o gwint? W BMW bardzo często po założeniu gwintu trzeba dawać dystanse.
  
 
Oj prezenci się zacnie. A na spota w jakim komplecie się wybierasz :>
  
 
mam nadzieje, ze bedzie pogoda to przyjedziesz jeszcze na letnich gumach ja zimowki sobie przygotuje w tygodniu. zawioze chociarz dio wywazenia, zeby w razie wu mozna bylo szybko przelozyc

fajnie to wyglada nie powiem

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Nie boisz sie że tak duże koła bedą miały znaczny wpływ na dynamike jazdy...
115PS to wcela nie tak dużo jak na takie koła...
Nie mniej ładnie wygląda
  
 
faktycznie prezentuje się jak rasowy bolid, koła idealnie komponują się z budą, vectra pasi do obręczy lub obręcze pasują do vectry jak kto woli

Nie mniej jak Rafał_K napisał, przy tym silniku rozpędzanie tego będzie trwało wieki, już przy 17" i gumie 225/40 wskazówka obrotomierza idzie do góry jak w aucie z małolitrażowym silniczkiem, a przy 18" nawet nie chcę myśleć jak to się rozpędza. Jeśli spotkasz taką samą vectrę na światłach i kołach 15" ... nawet nie próbuj

Do tego koła powinno być 115KMx2
  
 
Bez obaw, śmigałem 1,4 z podtlenkiem LPG na 205/40/17 i nie było dramatu
Fakt faktem że koła są ciężkie ale obwód jest prawie identyczny z oryginalnymi kołami (czyt dużymi balonami na 15") więc różnicy wielkiej nie powinno być
Zresztą mi nie zależy na osiągach, ja śmigam spokojnie i bez nerwów
Cabs mnie tego nauczył

Co do spota to niestety pojawie się na zimowym ogumieniu.
Felg nie zakładam bo muszę sobie w robocie pierścionki dystansowe dorobić. No i na piątek zapowiadają śniegi, śniegi i jeszcze raz śniegi.
  
 
Cytat:
2010-11-15 08:53:49, lukas_s pisze:
BZDURA Siemens to wykonuje dla GM Posprawdzaj kolego wtyczki .... jaki masz kod błędu?




Czytasz czy wychwytujesz literowki jakies? Chodziło o to zeby był oryginał, a to ze Siemens robi to wiem.

Kodu nie trzeba kasowac bo kasuje sie on sam z pamieci komputera, po 10 odpaleniu silnika. Po samej wymianie czujnika blad znika i zostaje tylko w pamieci kompa i nie jest uwzgledniany podczas pracy silnika. Tak ze techem mozna go usunac ale nie musowo.
  
 
A w ogóle jak tam Viki? Już "odmulona" ?
  
 
Niestety jeszcze nie. Ale działam i jestem chyba na dobrej drodze żeby w końcu śmigała jak należy. Kwestia jest jeszcze taka że nie mam zbyt wiele czasu aby się nią zajmować dlatego tyle to trwa.