Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() spinacz25 Sympatyk FEFK Ford Escort MK6 Kombi Żywiec / Kraków | 2011-07-05 00:32:21
czyli 1,8 TD z Intercoolerem nie ważne czy zwykly czy Endurade dysponuje mocą 90KM? |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-07-05 00:36:10 , [ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:42:27 ] |
![]() Mateklobez Sympatyk FEFK MK7 3d Łobez / Rees | 2011-07-05 01:16:26
Błąd, literówka ![]() ![]() |
![]() Mateklobez Sympatyk FEFK MK7 3d Łobez / Rees | 2011-07-15 19:46:29
A dlaczego? Ja mam Endure De 70 konną... |
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2011-07-15 20:20:12 Bo wg mefisa były tylko 90 konne, a nie endura tylko TD 88 konne. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-07-16 19:40:14
|
krzysiek_099 eskort mkVII okolice Gliwic | 2011-07-17 13:12:11 jak śrubokrętem złączyłem śrubki na rozruszniku silnik odpalił tylko ujest problem że wogóle rozrusznik nie reaguje na kluczyk miernikiem sprawdziłem napięcie tego kabelka od stacyjki do rozrusznika przy rozruszniku napięcia nie ma ale w skrzynce bezpieczników jest więc to raczej immobilizer a nie wiem jak go pominąć |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-07-17 13:21:55
![]() |
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2011-07-18 16:51:03 Co ty masz pod maską mefis, z całym szacunkiem ale tylko jakąś padlinę wartą tyle co hmmm np. wysprzęglik w normalnym aucie, nie czarujmy się ale czasy świetności escortów raczej minęły, z wyjątkami oczywiście ale i tak nie zmienia to faktu iż es stał się autem dla delikatnie mówiąc średniozamożnych i pasjonatów, z których i tak 99% dysponując większą gotówką swoją pasję i miłośc ulokowałaby w innym modelu. Są też tacy u których jest to np. 2 auto służące do przewożenia tyłka z pkt A do B.
wracając do tzw. swapu, od czego się zaczęło, nikt rozsądny i średnio rozgarnięty nie wyważa otwartych drzwi, nawet dla własnej przyjemności, a za takie uchodzi w obecnych czasach dokładanie turbin, pomp, intercoolerów itp do starych trupów jeśli za te same pieniądze można kupic cały silnik, oryginalny TD. Rozumiem zabawę ze zmianą lokalizacji IC np. przed chłodnicę ale zamiast pisac tu doktoraty, zrób, pokarz to cię pochwalę oczywiście jak robota będzie miała ręce i nogi. Mefis napisz tu proszę czy temperatura zewnętrzna silnika przekracza 180 st C? Temperatura w miejscu oryginalnej lokalizacji IC? Myślisz że obudowa chłodzonego cieczą silnika może przekracza tą wartośc? No napisz jak myślisz. |
profil-usunięty | 2011-07-18 17:01:46 Panowie.Nie znam się na silnikach Diesla i nie będę zajmował stanowiska w Waszej dyskusji,nie mniej jednak bardzo Was proszę o kulturalne wypowiedzi i zachowanie spokoju. |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-07-18 17:02:01
|
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2011-07-18 17:45:22 przemo2 - spokój is cool ![]() Jeśli nie przekracza 180 st. to należy zadac sobie pytanie po co go przekładac w ogóle, bo argument że nagrzewa się od silnika jest lekko mówiąc chybiony z prostego powodu, powietrze podczas sprężania do ciśnienia ok już 0,6 rozgrzewa się do temp 180 st. więc czy on będzie tam gdzie jest czy też będzie na dachu efekt będzie ten sam. A wasze wypociny nt. tjuningu, przeróbek itp. to tylko stek głupstw nieświadomych pseudo praktyków. I zgadzam się z tobą że można to robic dla zabawy jak piszesz z tą małą różnicą że są rozsądniejsze i pożyteczniejsze zabawy, nawet przy aucie ![]() |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2011-07-18 18:05:54
|
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2011-07-19 20:10:50 Haha oj mefis jaką ty masz ograniczoną wyobraźnię, przenosząc go na zderzak będziesz go chłodził w czasie jazdy tak samo jak na seryjnym miejscu, a stojąc w korku nie będziesz go chłodził tak samo jak w seryjnym miejscu. Gorące powietrze z wydechu tak mu szkodzi jak zeszłoroczny śnieg. Dając go pomiędzy silnik a chłodnicę będziesz go tym bardziej ogrzewał, czaisz... będzie wiało na niego z chłodnicy no jaśniej się tego nie da wytłumaczyć. Wiem że mowa była o przylepianiu różnych wynalazków do silnika diesla a to, to tylko kolejna próbka pustych frazesów domorosłych mechaników. kolejny przykład - większy IC - mniejszy stopień sprężenia powietrza i pupa zamiast pałeru, i tak można by mnożyć głupoty smarowane na tym forum. Wspomnieć jeszcze należało by powierzchni wlotu powietrza przez przedni zderzak a powierznię wlotu na IC z maski (seryjne rozwiązanie)Niestety z tych silników niewiele się wydusi a jedyny sposób na poprawę czegokolwiek to tylko wykręcenie śrubki regulacyjnej boostera o kilka obrotów, co oczywiście wiążę się ze znacznym zużyciem paliwa co w efekcie opłaca się jak .......j ![]() |