[126p] Czerwona Rajdówka z Krakowa FL91 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ogólnie bardzo ładny tylko.... Chromowane zderzaki i listwy FL na drzwiach. Gryzie się to trochę
  
 
Jak narazie listwy zostają, mimo waszej negatywnej opinii ogólnie mam plan zastąpić je czarną matową folią, a co do białych dodatków to raczej ich nie przewiduję


[ wiadomość edytowana przez: MRallyGH dnia 2011-11-21 22:24:47 ]

[ wiadomość edytowana przez: MRallyGH dnia 2011-11-21 22:44:21 ]
  
 
Widzę poliwęglan. Jakieś dodatkowe zabiegi redukujące masę planujesz? Jakieś fotki wnętrza pokażesz?
  
 




To są moje jedyne fotki z wnętrza.
Wszystko zostało wyczyszczone do zera porządnie zapodkładowane i pomalowane na biały połysk, Fotel to Bimarco Dakar, pasy tymczasowo schroth, kierownica M.Carlo też raczej tymczasowo.
Na wiosnę postaram się żeby do auta wleciała klatka.
  
 







Zdjęcia By Mat107

[ wiadomość edytowana przez: MGHRally dnia 2011-12-31 17:16:58 ]
  
 
jaki clearlook

bardzo estetycznie - brawo
  
 
Cały czas na maxi trenujesz ?
  
 
Cytat:
2011-11-21 21:52:49, Tybek pisze:
Ogólnie bardzo ładny tylko.... Chromowane zderzaki i listwy FL na drzwiach. Gryzie się to trochę


FL to FL
A ja bym zaproponował plastikowe wąskie zderzaki, bez metalowych wsporników wewnątrz (bo chyba miały). Mozna pobawić sie tez otwornicą - tak jak to miało miejsce w polonezie.
Oczywiscie to tylko moja wizja

Środek swietny!
  
 
Cytat:
2011-12-31 18:06:59, MCQUEEN pisze:
FL to FL A ja bym zaproponował plastikowe wąskie zderzaki, bez metalowych wsporników wewnątrz (bo chyba miały). Mozna pobawić sie tez otwornicą - tak jak to miało miejsce w polonezie. Oczywiscie to tylko moja wizja Środek swietny!


Fajny pomysł. Mam P4 właśnie bez metalowej szyny, dużo lżejsze są wtedy. Do rajdówki na tył można by dać włoskie P4.
Ale ja i tak lubie połączenie listew z chromami, przecież były takie wersje tylko że listwy te exportowe.
  
 
podoba mi się ten wypierdek. Czysto, schludnie i przyjemnie - bez zbędnego szajsu. Zderzaki dałbym oryginalne szerokie plastixy - jak FL to FL na całego
  
 
Wszystko ładnie pięknie ale mój FL np też 90 data pierwszej rejestracji 91 wyszedł nie na szerokim platistixie tylko wąskim P4 dopiero mój remont przysporzył mu chromów i pozbawił go listew.
więc to do czego dążę wiąże się z oryginalnością części do FL a ta historia nie jest taka prosta.
  
 
Bardzo fajny maluch, porządnie, schludnie, tak trzymać.
  
 
z Jasła jests czy go tylko tam kupiles?
  
 
Został kupiony w Jaśle i przyjechał do Krakowa o własnych siłach jako seria Z resztą wszystko jest od początku w temacie

Dziękuje, aż się miło czyta staram się jak tylko mogę

Milten szkoda mi auta na maxi a na dodatek mam dobrą miejscówkę pod nosem

[ wiadomość edytowana przez: MGHRally dnia 2012-01-01 18:32:14 ]
  
 
W moim obiektywie z I SJS MaxiOes3 w Krakowie

Pzdr



  
 
i letnia 175tka na tyle
  
 
Dzięki Kamil za fote! no fatalna była ta letnia 13stka na tylę zero trakcji, ale udało się jakoś wybrnąć z tej beznadziejnej sytuacji.





[ wiadomość edytowana przez: MGHRally dnia 2012-01-30 23:28:05 ]
  
 
Bardzo fajny ten maluszek, naprawdę w świetnym stanie Ci się trafił więc dbaj o niego
  
 
http://www.youtube.com/watch?v=ia546ahG8OA

Klik
  
 
jaki masz zawias w tym maluch?