Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2011-12-27 23:27:51 Jak mi odwali i zaczne gdzies startowac to zmienie kiere. Ale za cos konkretniejszego (sparco,omp uzywane) z odsadzeniem niestety ze 350 trzeba dac ![]() |
rosck Z Poznań | 2011-12-28 22:12:35 jak się hamuje na czterech tarczach bez serwa? |
![]() piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2011-12-28 23:45:56 Ja tez nie odczulem zadnej roznicy jesli chodzi o sile potrzebna do wcisniecia pedału. Hamuje sie tak jak na 4 bebnach ![]() |
![]() piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-01-01 14:04:04 Wrzucam troche zdjec z konserwacji spodu i przy okazji remontu przedniego zawieszenia:
![]() ![]() ![]() Nie wiem jaka niebieska farba byla pomalowana konserwacja pod laminatami ale zmylem ja cała DIMERem i woda +70*C :O . ![]() ![]() Bitex tez w dużej części zszedł samą myjką, odsłaniając fabryczna konserwacje. ![]() ![]() Potem spod umyty na najazdach . ![]() I mozna było jechac winda w gore ![]() ![]() ![]() Dobrze ze zdecydowałem sie to wszystko wyjac bo o to co znalazlem. :O Nawet wiem kiedy to pekło - troche mocniejsze hamowanie pod gorke na rowniutkim betonie. Czulem ze cos sie pogorszylo z przednim zawiasem (podczas hamowania bylo to czuc), ale myslalem ze to luz na zwrotnicach . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bile po kompleksowym remoncie wizualnym ![]() ![]() W skrzynce gratow ktore dostałem do samochodu znalazlem przednie wahacze ktore widac ze za wiele sie nie najezdzily (byly jeszcze naklejki ze sklepu z cena). Postanowilem je mimo to troche wzmocnic. ![]() Cos takiego sobie wymyslilem . Druty solidnie obspawane ze wszystkich stron spawem ciągłym. ![]() ![]() Rozbiórka wahaczy przed srutowaniem i lakierowaniem proszkowym. ![]() Wszystkie nakretki nowe. ![]() ![]() ![]() Spod w podkladzie reaktywnym, potem podkład akryl i miejscowo uszczelniacz poliuretanowy Soudaflex zaciagniety twardym pędzlem. ![]() ![]() Części wrocily z malowania proszkowego. ![]() ![]() Laminaty od srodka pokryte barankiem Boll "2w1" - swoja droga najlepszy baranek z jakim miałem do czynienia - polecam. ![]() Progi i wszystkie profile zamkniete ktore znalazlem od spodu zabezpieczone woskiem Gravit 640 (poszedł cały 1l). ![]() Nowe części do przodu. W zasadzie to wszystko poszlo nowe (lub pomalowane proszkiem), poza tarczami (sa w stanie idealnym, Brembo). Zaciskami hamulcowymi zajme sie kompleksowo na wiosne/lato. ![]() Podstawki pod resor splanowałem o 12mm. I pomalowalem ![]() ![]() ![]() ![]() Nadkola i całe podwozie - konserwacja bitumiczna Carsystem KS-500 (poszlo ok 2.5l). ![]() Ranty progów rowniez baran Boll. |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-01-01 14:16:08 co to za dziwne wzmocnienia podłogi? |
![]() piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-01-01 14:19:34 To nie wzmocnienie a dociazenie przodu - podobno w sumie 70kg.
|
![]() piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-01-01 14:19:54 Wczoraj umyłem jeszcze samochód (pierwszy raz :mrgreen: ) i poswiecilem dodatkowo ze 20-30 min lakierkowi (pasta Tempo, a jak sie skonczyła to Autoglym SRP):
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2012-01-01 15:06:32
Tak właśnie myślałem. Ale ja bym to wywalił.... Po ch**a mocny silnik jak buda dociążona o 70kg.... nędza ![]() |
![]() piotres87 126P FL 1.2MPI 89' Pomiechówek | 2012-01-01 15:28:19 Przemysle temat poki co zdecydowalem sie to zostawic. Jak sie zrobi dla mnie za wolny to wtedy to wywale ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-01-01 16:05:40
Dzięki temu dociążeniu się prowadzi ![]() Bez tego dociążenia by było tak jak w Tychach. 70kg to gówno nie różnica jeśli chodzi o osiągi. |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2012-01-01 16:14:32 Ja bym to dla zasady wyrzucił ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2012-01-01 16:14:57 ] |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-01-01 16:17:03
Właśnie na skrzyni maluchowej porównaj gabaryty jednej i drugiej, dźwignij jedną i drugą i odpowiesz sobie, co daje ta przeciwwaga... |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2012-01-01 16:41:15 Nooo luźno- jest większa i cięższa, ale spora jej część wystaje przed oś (jak się to ma do jazdy- porównania niestety nie mam) i wiem po co ta przeciw waga i co daje- tak czy siak ja bym ja wyrzucił.
O te Tychy Ci chodzi ? 0:40 Powiedziałbym klasyka swapowego rokendrola- odjął nagle gaz i pojechał w świat ![]() I nadal twierdzę że swapami się zajebiście jeździ- trudniejsze są niż seria, z racji rozłożenia mas i większej nadsterowności (widać to nawet na jednym z moich filmów na YT jak pierwszy raz swapem wyjechałem na śnieg i co próba skrętu to jedzie prosto), ale wcale nie traktuję tego jako ogólnie przyjętą "chujowość prowadzenia swapa" ![]() ![]() ![]() |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2012-01-01 16:46:44 widac ze cie cieszy dlubanie przy tym kaszlu
gratki za kompleksowa i sensowna robote |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2012-01-01 17:55:29 Miło się patrzy na Twoje zdjęcia,prawidłowo podchodzisz do auta.Lubie popatrzeć w takie tematy gdzie jest czysta robota a na dodatek masz sprzęt i masę chęci by tego swapa doprowadzić do ładnego stanu ![]() Powodzenia życzę na Nowy Rok i spełnienia planów |
sem Warszawa | 2012-01-01 18:39:24 Piotres - niezły foto-tutorial z malowania i zabezpieczania podwozia ![]() ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-01-01 19:09:14
Ale przestań porównywać wrc do swapa ![]() Jak byś poczytał od początku to właściciel tego swapa przewiduje go normalnego użytku a nie do kjs... to pierwsze primo drugie to takie że to nie samochód do ćwiary a skręcać trzeba. 3 primo to takie że i tak każdy sej cię objedzie. |
![]() Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2012-01-01 19:21:23
Czytałem od początku - wiele osób nie planuje startów, a potem pstryk i zaczyna latać. Co do porównań - przy próbie kjs o długości 120-180s dodatkowe 70kg mocno przekłada się na wynik. Drugie - do skręcania służy też skrzynia, hamulce, poza tym niekorzystny rozkład masy po cześci można zniwelować nastawami zawieszenia. Trzecie - siedząc przed kompem, pierdoląc głupoty o wagach, podsterownościach objedzie Cię wszystko, jak nie będzie się jeździło. Ciężko czymś takim walczyć, ale przy dobrym przygotowaniu auta i dużej ilości treningów bilans może już wyglądać ciekawiej. |